שמפו לשיער שעבר החלקה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שמפו לשיער שעבר החלקה

פורסם בתאריך 04/02/2013 ע"י דוד הייר בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 894 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שמפו לשיער, שמפו נגד קשקשים

המאפיינים של החלקת שיער
שיטת החלקת השיער הנפוצה היום היא שיטת החלקת שיער יפנית. החלקת שיער יפנית הינה דרך מתקדמת ומודרנית להחלקה לשיער, זאת בניגוד לשיטות החלקת שיער ישנות שעשו שימוש במוצרי שיער שהזיקו לשיער והפכו אותו במשך השנים לשיער פגום. החלקות השיער המודרניות עושות שימוש עם מוצרי שיער חדישים, העשויים מחומרים שלא רק שאינם מזיקים לשיער, אלא אף מטפחים אותו ותורמים למראהו ולבריאותו.
עם זאת, החלקת שיער עדיין כוללת שימוש עם מוצרי שיער בעלי אחוזי חומר גבוהים, הממשיכים להיות פעילים גם זמן רב לאחר ההחלקה. לכן, על מנת לשמור על השיער מפני נזקים אפשריים, יש להשתמש עם מוצרי שיער מיוחדים לשיער לאחר החלקה.
מה כוללים מוצרי שיער טובים לשיער לאחר החלקה?
מניעת נשירה: שיער שעבר החלקות רבות עלול להיחלש בשורש השערה, דבר שעלול לגרום לנשירה. על מנת למנוע תופעה זו, על שמפו לשיער שעבר תהליך זה להכיל חומרים מחזקי שורש אשר מונעים נשירה.
שמירה על גמישות השיער: שיער שעובר החלקות רבות לאורך שנים, עלול לאבד את גמישותו. השיער עלול להפוך לנוקשה ובהתאם לכך פחות אסתטי. על מנת למנוע תופעה זו מכילים מוצרי שיער לשיער לאחר החלקה חומרים מיוחדים, מינרלים וחומרים מעשירי לחות השומרים על השיער גמיש ובעל מראה בריא.
שמירה על לחות השיער: החומרים והמינרלים בהם נעשה שימוש בעת ביצוע החלקת שיער מכילים גם חומרים הגורמים לשיער להתייבש. על מנת למנוע התייבשות זו מכיל שמפו לשיער לאחר החלקה אחוז גבוה של חומרים המחדירים לחות לעומק השערה ושומרים על אחוז הלחות הטבעי בשיער, כך שהשיער ייראה בריא ומבריק.
שמירה על מבנה השערה: החלקה משנה את מבנה השערה מבפנים ומבחוץ. שמפו המיועד לשיער שעבר החלקה לשיער שומר על מבנה השערה החדש שנוצר, ובכך משמר את התוצאות לאורך זמן, ומרחיק את פרקי הזמן הדרושים בין החלקה להחלקה. בכך גם שומר השמפו על השיער, כי ככל שטווח הזמן בין טיפול לטיפול רחוק יותר, כך נפגע השיער פחות.
שמירה על ציפוי ההגנה החיצוני של השערה: תהליך ההחלקה עלול לפגום במעטפת ההגנה הטבעית של השיערה. פגיעה בציפוי החיצוני פוגעת לאורך זמן בעמידותה של השערה, בגמישותה, בברק שהיא מפיקה (המראה הופך דהוי) ובבריאות השערה. שמפו איכותי לאחר החלקה שומר על שכבת מגן חיצונית לכל שערה ומונע נזקים אלו.
חומרים פעילים: מוצרי שיער איכותיים לאחר החלקה צריכים להיות בעלי חומציות נמוכה ולהכיל קרטין.
שימוש עם מוצרי שיער איכותיים מבטיח שמירה על החלקה לאורך זמן ועל שיער בריא ומבריק.
 

אודות דוד הייר

דוד הייר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר