שיוווק רשתי – למה זה רעיון כל כך טוב ? למה המון לא מצליחים ? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיוווק רשתי – למה זה רעיון כל כך טוב ? למה המון לא מצליחים ?

פורסם בתאריך 07/16/2009 ע"י עוזי אוחנה בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 969 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הכנסה, פאסיבית, כלכלה, כסף, אינטרנט, שיווק, נדלן, נדל"ן, שר"ש, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, פיננסי, עסק, עבודה מהבית, יצירה, נוספת, ידע


במאמר הקודם נתתי לכם הקדמה קטנה לשיווק הרשתי קצת על האפשרויות שגלומות בו ואיך זה יכול לדם אותנו בשאיפה לעצמאות כלכלית בגיל כמה שיותר מוקדם , הבטחתי לכם דוגמאות ותשובה למה אנשים לא מצליחים בזה ואיך לעשות שדווקא אתם כן תצליחו , וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות אז בואו נתחיל .


למה שיווק רשתי הוא רעיון כל כך טוב..? זה מאוד פשוט , יש כאן אידיליה עסקית מושלמת אני ה"אבא" ומתחתיי יש 4 "ילדים" שאני בכוונה לא אומר בוס ו-4 עובדים כי זה ממש לא כך , משום שכל אחד עובד למען עצמו זה לא איש שכיר שככל שהוא עובד יותר טוב הוא מעשיר את הבוס והוא מקבל משכורת קבועה עם תוספת מדי פעם אם בכלל .
כאן ככל שאתה עובד נכון יותר וחכם יותר וחונך אנשים נכון אתה תראה את הפירות שלך גדלים ביחס ישר , מה שכן גם מי שמעליך מרוויח מזה אבל מה אכפת לך אתה לא עובד בשבילו אתה יכול לא לעשות כלום ואז הוא לא יראה שקל מהעבודה שלך אבל גם אתה לא תראה , ואנחנו קוראים את המאמר הזה כדי לעשות כמה שיותר כסף נכון ,זה שהוא מרוויח כי אתה מרוויח- מעולה הוא לא מרוויח על חשבונך .


לכן כל הרעיון הזה של שיווק רשתי הוא אידיליה אתה יכול להיות אבא עם 4 בנים 16 נכדים 64 נינים ו-256 בני נינים שכולם עצמאים וכולם צריכים לעבוד יפה כדי לעשות כסף וכולם עובדים בשבילך כי כדי שהם ירוויחו הם חייבים לעבוד ועם הם מרוויחים גם אתה מרוויח עמלה כי אתה צירפת אותם ובאופן עקיף יש לך זכות קטנה על הבחור החדש שהם צירפו , פשוט מושלם ותחשבו שיש מקרים שזה הלך ד 10 דורות קדימה..


ועכשיו לשאלת חצי מליון הדולר ... אם זה כל כך נפלא למה הרבה אנשים לא מצליחים?(שאלת מליון הדולר היא איך כן מצליחים:) ) התשובה היא פשוטה ומתחלקת ל-2 קטגוריות מאוד עיקריות : אלה שפוחדים או מתביישים לפנות לאנשים באופן כללי ואלה שלא פוחדים לפנות אליהם אבל פוחדים מהדחייה.מדמים את זה לנער במסיבה הראשונה בתיכון שהזמין בחורה לרקוד והיא סירבה לכן הוא ישב כל המסיבה בצד ובחור אחר שהזמין וקיבל סירוב ושוב הזמין וקיבל סירוב ואחר כך בחורה אחרת הסכימה , חברים הבחור הזה ירקוד כל הלילה.


אין שום סיבה להתבייש אתם עובדים רק עם מוצר שאתם מאמינים בו שאתם יכולים להתעשר בזכותו וגם אחרים ולכן אתם צריכים להיות הרבה יותר משכנעים מאיש מכירות שמוכר בשביל עמלה , אתם משווקים כדי להתעשר ואתם יודעים שאם זה שהצטרף דרכיכם יעשה כמוכם גם הוא יכול!!!


אם אתה לא מפחד מדחייה ומוכן להציג את המוצר בדרך מקורית ולהסביר את התועלת שהוא יכול לתת למשווק החדש שמתחיל כך שהוא יבין בדיוק כמוך עד כמה זה רעיון טוב אתה בדרך הכי נכונה לא להפוך לאחד מאותם האנשים שמתייאשים ולהפוך לספינת זהב אמיתית.


מעניין אותך ? רוצה ללמוד איך לעשות את זה? הצטרף לרשימת הדיוור שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית וקבל טיפים ועצות כיצד לייצר לעצמך הכנסה פאסיבית מכובדת , נוספת על הכנסתך הרגילה הירשם באתר : www.new-generation-agent.com  
היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי.
אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא יצור הכנסה פאסיבית באתר:
www.new-generation-agent.com  
הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!!
קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!:)

 



 

אודות עוזי אוחנה

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי. אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא יצור הכנסה פאסיבית באתר: www.new-generation-agent.com הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!! קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

עוזי אוחנה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר