ארונות הזזה – טרנד עולמי המעניין כל אחד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ארונות הזזה – טרנד עולמי המעניין כל אחד

פורסם בתאריך 03/04/2013 ע"י משחקים בכיף בקטגוריה בית | צפיות: 1150 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ארונות הזזה, חדרי ארונות, ארונות בגדים, ארונות

ארונות הזזה הינן המילה האחרונה בעולם הארונות. בעזרת ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הנוחה ביותר. ארונות הזזה הינם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והדבר הפך להיות מקובל על מעצבים מן השורה הראשונה אשר מרהטים בתים על ידי ארונות הזזה מעוצבים.



ארונות הזזה - שלושה דברים שמומלץ לדעת



1. ארונות הזזה אינם יכולים להיפתח כמו ארונות שגרתיים כלפי חוץ, אלא הם יכולים להיפתח רק כלפי הצדדים. דבר זה חוסך מקום רב, המעבר לצד הארון נוח והעוברים ליד הארון אינם נתקעים בדלתותיו.



2. על ידי ארונות הזזה ניתן לתכנן חלוקה של הארונות בצורה נוחה ביותר. מכיוון שהדלתות של ארונות הזזה מוצבות על הבסיס התחתון של הארון הם יכולות להיות יותר רחבות וגדולות ואף בעלות משקל, מה שאין כן בארונות שגרתיים כמעט אין מצב של התקנת דלתות גדולות או בעלות משקל דבר שיכול להפעיל כובד על צירי הדלתות.



3. ארונות הזזה מיועדים לכל הבית. הם מתאימים לחדר האמבטיה, לחדר השינה , לחדרי הילדים ואף לארונות של המטבח. על הדלתות של הארונות אפשר להתקין מראות או עיצובים אחרים.



חדרי ארונות – כמה נושאים שכדאי לדעת




1. על ידי חדרי ארונות אפשרי לחסוך מקום רב בחדרים של הבית. ניתן לאחסן בהם באופן נוח שמיכות, כלי מיטה, ביגוד, מגבות, מפות וכדו'.. יש דברים נוספים שניתן לאחסן בחדרי ארונות גדולים יותר דוגמת, מאוורר, תנור חימום, עגלות של ילדים וכדו'.



2. חדרי ארונות יותר גדולים הנם גם מקום שנעים להתלבש בו. בחדר ארונות ניתן להתקין מראה ולדאוג לתאורה מתאימה.



3. יש יכולת לאוורר חדרי ארונות. עפ"י רוב קשה לאוורר ארונות ויכול מאוד להיות שיהיו בהם ריחות לא נעימים, אולם חדר ארונות ניתן לאוורר כדי שלא יידבקו בבגדים ריחות אשר אינם נעימים.



4. חדרי ארונות מעלים את ערכם של הדירות. הנתונים מוכיחים כי בתים שיש להן חדרי ארונות נמכרות יותר מהר ובמחירים יקרים יותר.



ארונות בגדים - כל חדר רצוי שיהיה בו ארון



1. ארונות בגדים עשויים מחומרי גלם שונים. ככל שהחומר מעולה יותר כך מחירו של הארון יקר יותר.



2. כאשר מעונינים לקנות ארונות בגדים מומלץ להשקיע ולרכוש ארונות באיכות גבוהה אשר ישמשו אתכם במשך שנים לא מעטות. הארונות הכי איכותיים הינם אלו שבנויים מעץ מלא.



3. גדלי ארונות בשוק הם גדלים קבועים ורגילים. ארונות שיש להם מידות שונות מהארונות הרגילים יש אפשרות להזמין דרך נגר פרטי או אצל חברות שעוסקות בבניית ארונות על פי הזמנה מיוחדת.



4. מים יכולים לגרום נזק לארונות ומשום כך במקום ששוטפים רצפות תוך שימוש בהרבה מים, רצוי להזמין ארונות בגדים עם רגליים שעשויים ממתכת. . כתוצאה מהתקנה של רגלי המתכת תהיה חציצה בין העץ והמים והעץ יישמר מקלקול ורקב.



5. קרניז וידיות מעוצבות יוסיפו חן ועיצוב ייחודי לכל ארון.

אודות משחקים בכיף

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

משחקים בכיף

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר