איך לבחור ולאפיין בצורה נכונה פיתוח אפליקציה לסלולר ולקדם אותה ברשת? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך לבחור ולאפיין בצורה נכונה פיתוח אפליקציה לסלולר ולקדם אותה ברשת?

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
02/22/2013 ע"י jesica martin בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1292 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בפיתוח אפליקציות לאייפון, חברה לקידום אתרים

תחום הסלולר והמובייל לאחרונה תפס תאוצה גם הוא בתחום הפיתוחים , אתרי אינטרנט החלו להיות בנויים בצורה שיתאימו לתצוגות במכשירים הניידים , טאבלטים , או כאפליקציות או כאתרים רספונסיביים. לכן פיתוח אפליקציות לאייפון ניהיה יותר ויותר מבוקש על ידי חברות, עסקים , ואף אנשים פרטיים אשר רוצים לפתח אפליקציה / סטראט-אפ מסויים.
אז איך מתחילים בכלל לאפיין את האפליקציה לפני הגעה לשלב בחירת החברה שתעצב ותפתח לנו את האפליקציה?
קודם כל כמובן שצריכים רעיון מצוין, ולמה מצוין ולא טוב? מכיוון שישנן המון אפליקציות ברחבי העולם אשר קיימות בסגנון שונה של גרסאות אבל יושבות על אותו רעיון ולכן הערך המוסף כאן לא משחק תפקיד. לכן הרעיון שלכם חייב להיות מצוין שיביא עימו ערך מוסף ברמה שתשדרג למשל פעולה שאנו עושים ביום יום, או שתתן לנו אפשרות לעשות או להיות בקשר בצורה שלא יכולנו לבצע ועוד. לאחר שיש רעיון שכזה יגיע שלב האפיון שהוא החלק החשוב ביותר וגם המורכב ביותר בכל פיתוח או פרויקט שתיתקלו בו.
לפני תחילת הפיתוח נצטרך להגדיר ולשרטט כיצד האפליקציה שלנו תיראה, מה יהיה באפליקציה הזו, נצטרך להבין את הערך המוסף שלנו ולהציגו באפיון ובתוכנית העסקית. לאחר מכן נצטרך לתכנן ולשרטט את כל הלוגיקה של הפרויקט על מנת שצוות הפיתוח יוכל להבין מה עליו לעשות ואיך הכל צריך לעובד כשל או מעשה שגוי בניתוח הלוגיקה יכול להביא לכישלון. יש להתייחס רבות ולהשקיע המון מחשבה בבניה נכונה של הממשק משתמש ולעשותו ברמה הכי נוחה לשימוש עם כמה שפחות סרבול.
נצטרך להגדיר את קהל היעד שלנו, למי אנו פונים בכלל? מי ישתמש באפליקציה הזו? האם האפליקציה תהיה בתשלום או חינם? ואם בתשלום באיזה מחיר, צריך מחיר שיתאים לקהל היעד שלנו. אולי אנו פונים לקהל יעד המחולק למספר מגזרים שונים... ואז זה יצריך מאיתנו מחשבה על דרכי השיווק השונים ופנייה לקהל היעד.
בהמשך לכך אחרי שהבנו למי אנו פונים נצטרך למצוא את העיצוב הנכון בהמשך לשלב האפיון של ממשק המשתמש ולהמירו לעיצוב נכון, עיצוב המתאים לקהל היעד ולסגנון האפליקציה שלנו.
אחד השלבים החשובים הוא שלב בחירת ערוצי ההפצה והשיווק של האפליקציה שלנו , כמובן שחנות האפליקציות היא דבר טוב אבל איך האפליקציה שלנו תגיע לתודעה?
נצטרך כמובן לפעול במגוון ערוצים ודרכים שונות בהתאם לקהל היעד שלנו , לאחר שהבנו מיהו קהל היעד שלנו נפעל לשיווק בערוצים המתאימים ובאמצעים שיווקיים נכונים כגון:
רשתות חברתיות, פרסום בטלוויזיה , פרסום ויראלי בערוצי הסרטונים השונים ברשת, רשימות תפוצה , אפשרות לפרסום ברדיו ובתוכניות טלוויזיה שונות כגון תוכניות אירוח וכלכלה בהם מעדכנים על כל מיני פיתוחים שונים על מנת לעשות את הבאז הראשוני.
אז לפני שמפתחים או חושבים בכלל להתחיל על רעיון לאפליקציה צריך שיהיו לנו בקנה עוד מגוון רעיונות לכל הפרמטרים שצוינו כאן, אז בהצלחה בסטרטאפ הבא שלכם.
על כותב המאמר:
כתוב המאמר עידו, הוא בעל ניסיון רב בכתיבת מאמרים שיווקיים, ובעל ידע בקידום אתרים ושיווק באינטרנט מזה 7 שנים. ברשותנו גם ניסיון בפיתוח אפליקציות לאייפון ואפשרות ליצור מגוון אפליקציות שונות לשלל המכשירים הקיימים בשוק כיום. במאמר זה אנו מנסים להטמיע בכם קמצוץ מהידע שלנו בתחום על מנת שגם אתם תוכלו להיות יום מן הימים בעלי אפשרות וידע בפיתוח ושיווק באינטרנט, או עם חברה לקידום אתרים אשר תניב לכם את האפשרות לקדם את העסק / חברה שלכם או את האפליקציה אותה תרצו לפתח וכמובן שבסופו של יום תצטרכו לקדם ולשווק אותה. במאמר זה מראים כיצד להביא את הערך המוסף שלכם לכדי משהו מנצח , איך לגשת לפרויקט ולהתחיל לבחון ולאפיין את השלבים השונים, איך לגשת לקהל היעד שלכם בצורה נכונה ולדעת כיצד לפרסם ואיך לעשות זאת, אני כותב הרבה מאמרים בתחום הפיתוח והשיווק מהם תוכלו להתרשם.

אודות jesica martin

אז אם אתם רוצים להעמיק את הידע שלכם בתחום האינטרנט , השיווק באינטרנט ופנייה לקהלי יעד שונים זוהי התחלה מעולה , עברו על המאמר שוב ועל הנקודות השונות אותם הזכרנו ותתחילו לראות שינוי בגישה וביחס שלכם בבואכם לפרויקט חדש מכל סוג .

jesica martin

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר