שירותי ניקיון למשרדים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שירותי ניקיון למשרדים

פורסם בתאריך 02/12/2013 ע"י noah asadofulus בקטגוריה ניהול משק הבית | צפיות: 1768 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שירותי ניקיון, ניקיון משרדים

עוברים דירה ? בהצלחה ! יש המון דברים שצריך לסדר כאשר נכנסים לבית חדש – כבלים , חשבונות, רישום כתובת, הובלה , ריהוט, מוצרי חשמל ומה לא. הכי טבעי מבחינתכם שתרצו להכנס לבית חדש ומרשים. האם באמת יש לכם מספיק זמן לקרצף ולנקות את הבית ? אולי בסוף – שבוע. הזמן היחידי שבו אתם נחים מהעבודה.

שירותי ניקיון – לדירה חדשה או מיד שנייה

אין זה משנה אם הדירה שלכם מגיעה ישירות מקבלן או הייתה בבעלותה של משפחה אחרת – הדירה שלכם דורשת ניקיון. אבק מעבודות הקבלן או סתם הזנחה מתוך ידיעה שהם הולכים לעזוב, הבית מלוכלך ! זה הזמן בשבילכם לקרוא לחברת שירותי ניקיון . בימינו שירותי ניקיון ואחזקה הם לא מותרות לבעלי אמצעים או צורך עבור כמעט כולם .

מה כוללים שירותי ניקיון

שירותי ניקיון כוללים לא רק שירותי של ניקיון הבית והמשרד באופן שוטף ולפני כניסה לבית חדש אלא דברים נוספים מלבד ניקיון משרדים – פוליש לפרקט ולרצפות , שירותי הדברה , תחזוקת גינה וניקיון שטיחים. אז לפני שאתם הולכים להזמין שירותי ניקיון – עשו בירור ובדיקה לגבי שירותים אלו , בעיקר לגבי המחיר . לעיתים – רצוי להזמין חלק מהשירותים בנפרד מבעל מקצוע מתמחה לפי צורך מיוחד או שעדיף להסתפק במה שמציע לכם שירותי ניקיון משרדים , בעיקר בגלל המחיר .

בדיקות לפני הזמנת שירות לניקיון משרדים

חשוב לדעת ולזכור כי מרבית האנשים שעוסקים בניקיון הינם מעוטי יכולת, פועלים זרים או בני מגזרי מיעוטים – הדבר פוגע באופן ישיר בתנאי ההעסקה שלכם ( שכר, תשלומי אש"ל , נסיעות לעיתים נמנעים מהם ) לכן רצוי לערוך בדיקה מקיפה כי ספק שירותי הניקיון שלכם עובד לפי חוק ומתייחס לעובדי בצורה אנושית ומכובדת. אולי ספק שירותי ניקיון המשרדים כזה יהיה קצת יותר יקר, אך אתם תהיו בטוחים שאתם לא עוברים על החוק והעובדים אצלכם עובדים במוטיבציה גבוהה ככל הניתן .

לפני שהפועל מגיע

עשו רשימה של דברים בביתכם \ במשרד שדורשים ניקיון. כך הוא ידע במה להתמקד יותר ואתם תהיו יותר מרוצים מהתוצאות הסופיות . אפשר להשאיר טיפ קטן ולוודא כי יש לו את כל הכלים הדרושים.

אודות noah asadofulus

מוגש על ידי חברת ask4web  קידום אתרים

noah asadofulus

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר