אז מהו בוטוקס בעצם? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אז מהו בוטוקס בעצם?

פורסם בתאריך 02/06/2013 ע"י ירון וקנין בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 893 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

קורה לכם ודאי שאתם הולכים למסעדה ומרגישים שכולם בורכו בגנים משובחים? קרה שחשבתם על ניתוח פלסטי וויתרתם מהר מדי? כידוע, היום בשביל להגיע למשהו בחיים יש להשקיע במראה החיצוני, בלי כל קשר אם אתם בגיל צעיר או בגיל 50 + או מבוגרים מאוד. אף גדול או סנטר כפול- אפשר לתקן באמצעות טיפול זריז.

ישראלים לא מעטים מרבים לבחור בטיפולי אסתטיקה, אך לא כל הזמן עוברים את הניתוח בהצלחה, לכן בו בזמן שמעניין אתכם לעבור ניתוח להרמת החזה או
הזעת יתר בשינה יש לבחור בקפידה. המלצות ומידע בנושא הזעת יתר בכפות הידיים והמלצות לפניכם.

מחפשים להראות צעירים יותר? רוצים לשפר את המראה? בררו על רופאים מומחים בלבד! גשו לפגישה ראשונית ושאלו את כל השאלות הנדרשות: כמה זמן אורך הניתוח, תקופת ההחלמה תופעות לוואי וחזרה לשגרה. מומלץ שתגיעו לפגישת הכרות עם חבר/ה טוב/ה שיעזרו להתרשם מניסיונו ומדבריו של הרופא, דבר חשוב במיוחד, בקשו לראות תמונות של עבודות קודמות.

כמה עולה
בוטוקס להזעת יתר? בצעו השוואת מחירים בין 3 קליניקות ובקשו התחייבות ופרטים בכתב. פערי המחירים עלולים להגיע גם לאלפי שקלים או מאות שקלים לטיפולים קטנים. הקפידו לדעת מה יהיה המחיר לטיפול וכיצד יפרסו לכם תשלומים נוחים. אבל הקפידו לזכור- שהמחיר בלבד לא יהיה לשון המאזניים כשתאלצו לבחור לכם מרפאה.

התרשמות כללית- השקיעו בחיפוש מידע באינטרנט על הניתוח והרופאים, כנסו לפורומים עד שתבינו שכיוונכם טוב ונכון. כדאי שתדעו מהי הדרך שאתם עומדים לצלוח, הן מבחינת תוצאות הניתוח והן מבחינת ימי ההחלמה. חובה להגיע לחדר הניתוח כשאתם יודעים מה מחכה לכם.

התוצאות הצפויות- כל מכוני היופי והאסתטיקה ימכרו לכולם הצלחת טיפול אך הרבה פעמים המציאות בשטח גם מראה תוצאות פחות טובות. כדאי שתגיעו לטיפול אחרי שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולקבל את כל הפרטים בכתב. כמובן שטוב יהיה שתקפידו לקרוא את ההסכם ואת הפרטים הקטנים בו כך שלמעשה תגיעו לטיפול מוכנים מראש ורגועים יותר.

אלפי אנשים בארץ עושים ניתוחים קוסמטיים בכל שנה. במידה וגם אתם מעוניינים להרגיש הכי טוב עם הגוף שלכם כדאי לכם לבחור את המרפאה שתענה על הדרישות, את מיטב הרופאים בתחום במחיר שתוכלו לעמוד בו. טיפול מוצלח!.

אודות ירון וקנין

ירון וקנין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר