התאמה זוגית בין מזלות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


התאמה זוגית בין מזלות

פורסם בתאריך 02/04/2013 ע"י מור כהן בקטגוריה רוחניות | צפיות: 1418 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אסטרולוגיה, הורוסקופ, מפת לידה, מעברים, התאמה זוגית


כיצד בודקים התאמה זוגית באסטרולוגיה?
קודם כל, בכדי לבדוק התאמה זוגית בין בני זוג יש לעשות שימוש במפת הלידה האישית השלמה של כל אחד מהצדדים. המזל מסמל את קבוצת הכוכבים מולם הייתה ממוקמת השמש בעת הלידה. השמש עוברת כל יום מעלה אחת בתוך המזל ולאחר שלושים מעלות היא עוברת למזל הבא, כלומר פרק זמן של חודש בכל מזל. השמש מהווה רק חמישה אחוזים מסך כל מפת הלידה, אם כי אלו חמישה אחוזים משמעותיים במיוחד, אשר מייצגים את משאלות הלב של האדם, השקפות עולמו, הרצונות שלו, ואיזו סוג של סגנון חיים היה מבקש לסגל לעצמו. כאשר מסתכלים על התאמה זוגית, בעצם שואלים שאלה פשוטה, האם השקפת עולמו של האחד תואמת את השקפת עולמו של האחר?
הרמוניה בין השקפות עולם


על מנת להשיב על השאלה נוכל לעשות שימוש ביסודות של המזלות. כמו שניתן לקרוא בכל הורוסקופ, כל מזל כלול ביסוד מסוים המשייך אותו לקבוצה עם אופי אחד. מפת הלידה כוללת ארבעה יסודות: אש, אדמה, אוויר ומים, כאשר כל יסוד כזה הוא אחראי על שלושה מזלות. היחסים בין היסודות יכולים להיות הרמוניים או דיס-הרמוניים. למשל, מזל אש נמצא בהרמוניה עם מזל אוויר ומזל אדמה נמצא בהרמוניה עם מזל מים. האוויר מלבה ומעצים את האש ואילו המים מזינים ומרווים את האדמה.


כך לדוגמה מזל טלה מקיים הרמוניה עם מזל תאומים ומקיים דיס-הרמוניה עם מזל סרטן. דיס-הרמוניה איננה פוסלת קשר בין מזלות, יותר מזה, הרבה פעמים דווקא ההיפך הוא הנכון, משום שחיכוכים יוצרים משיכה ורצון לפתור את ההתנגדות דרך ויכוח. דיס-הרמוניה יוצרת תנועה ועניין בעוד הרמוניה מובילה לשקט שעלול להיעשות לשתק וחוסר התפתחות. על כן, רצוי שבהתאמת המפות יהיה קיים שילוב של שתי האנרגיות, דבר שיביא להתפתחות נכונה בתוך מערכת היחסים.


אסטרולוגיה זוגית שמה את זוגיות האדם במרכז. אם גבר במזל עקרב פוגש אישה במזל שור, מצד אחד הוא יימשך אליה משום שהיא בת המזל הנגדי שלו (ניגודים משלימים- מזלות שמקיימים הרמוניה על פי היסודות שלהם, אך נמצאים בקונפליקט משום שהם ממוקמים אחד מול השני בזווית דיס-הרמונית של 180%. הם צריכים אחד את השני בכדי להרגיש שלמות, ובו בזמן הם מתנגדים אחד להשקפת העולם של האחר), אולם מצד שני הוא לא יסכים עם השקפת עולמה. אם מערכת היחסים תתפתח הם יצטרכו לגשר על הדיס-הרמוניה באמצעות תקשורת וקבלה אחד של השני. במצב של אי מודעות, הקשר עלול להתפוצץ, או שבני הזוג "ידבקו" אחד לאחר ולא יפסיקו להתווכח, כאשר כל צד מתבצר בעקשנותו וצדקנותו.


ידע בסיסי אודות המזלות והיסודות הוא מספיק על מנת לגלות האם הקשר הוא הרמוני או דיס-הרמוני. אך עם זאת, כדאי להביא בחשבון שמזל האדם איננו מחייב התנהלות התואמת בהכרח את תכונות המזל. כפי שנאמר קודם, מזלו של האדם מגלה לנו את השקפת עולמו ואיך הוא רוצה להתנהג בחיים. אך קיימת עוד מפת לידה שלמה בתוכו המרכיבה את אישיותו.

אודות מור כהן

מור כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר