לימודי אדריכלות בחו"ל מדוע כדאי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לימודי אדריכלות בחו"ל מדוע כדאי

פורסם בתאריך 01/21/2013 ע"י קורן דור בקטגוריה לימודים בחו"ל | צפיות: 1426 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לימודי אדריכלות בחו"ל

 אדריכלות היא מקצוע קשה ותובעני, אך מי שניחן בכישרון תכנן ובנייה וקיבל את הכלים הנכונים, ידע תיאורטי לצד הכשרה מעשית, יגיע רחוק ויבנה לעצמו קריירה מצויינת.
רבים שיתעניינו בלימודי אדריכלות בוודאי הבחינו שבארץ קשה מאוד להתקבל ללימודי אדריכלות, תנאי הקבלה מחמירים ויש מעט מאוד מוסדות לימוד איכותיים שמציעים לימודי אדריכלות וגם מי שצלח את תנאי הכניסה יגלה עד מהרה שמדובר בלימודים מפרכים ומתישים שכמעט לא משאירים זמן לעבוד או ליהנות מחיים סטודנטיאליים.
בחו"ל המצב שונה לגמרי, למרבה השמחה של מי שחיפש אלטרנטיבות אחרות. יש הרבה מאוד אופציות למי שחפץ ללמוד אדריכלות בחו"ל, מדינות רבות מציעות לימודים גבוהים בתנאי קבלה נוחים ובשכר לימוד אטרקטיבי יותר מהשכר של לימודי אדריכלות בארץ.
מי שיחפש היכן כדאי להתחיל לימודי אדריכלות בחו"ל יגלה בוודאי את הקסם של איטליה, בחירתם של סטודנטים רבים לאדריכלות.
מעבר לקסם ולחן של המדינה ששופעת מבנים היסטוריים ועכשוויים ומתפארת בתרבות בנייה בין המקוריות והייחודיות בעולם, יש לאיטליה הרבה מאוד יתרונות בהשוואה למדינות אחרות בכל הנוגע ללימודים גבוהים בכלל וללימודי אדריכלות בפרט.
שוקלים ללמוד אדריכלות בחו"ל? לפניכם מספר סיבות שהופכות את איטליה ליעד כה אטרקטיבי ללימודי אדריכלות.
האוניברסיטאות הטובות בעולם – יש באיטליה כ-5 אוניברסיטאות המציעות לימודי אדריכלות בחו"ל והן מדורגות בין 200 האוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם ללימודי אדריכלות. האוניברסיטאות הן פוליטכניקו, מילאנו, ונציה לאדריכלות, לה ספיינצה ברומא ואוניברסיטת פירנצה. באוניברסיטאות אלה גם מקצים פעמים רבות מקומות מיוחדים לסטודנטים זרים, כך שיש לכם סיכויים גבוהים יותר להתקבל ללימודים.
תנאי קבלה נוחים – תנאי הקבלה כוללים הצגת תעודת בגרות וציון פסיכומטרי, מעבר של מבחן שפה, מבחן במקצועות מתמטיקה פיזיקה 4 יחידות ותולדות האומנות, ציור ותצוגה וידע כללי.
כדי לשפר את נתוני הפתיחה, מועמדים רבים בוחרים לעבור בארץ מכינה שמכינה אותם היטב ללימודים גבוהים באיטליה, השלב הראשון שלה בארץ והשלב השני באיטליה עצמה וכך הם גם סופגים את התרבות, משכללים את כישורי השפה ומתחילים את הלימודים בנקודת פתיחה טובה יותר.
משך הלימודים – קצר יותר מהרבה מוסדות לימוד שמציעים אדריכלות בעולם. לימודי תואר ראשון באדריכלות נמשכים חמש שנים.
שכר לימוד – בין הנמוכים בעולם נע בין 400-1500 אירו תלוי במוסד הלימודים הנבחר.
אודות קורן דור

אודות קורן דור

קורן דור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר