מה כל כך מורכב: ויזה לארה''ב | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה כל כך מורכב: ויזה לארה''ב

פורסם בתאריך 01/16/2013 ע"י מטבחים אקרמן בקטגוריה כללי | צפיות: 1580 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ויזה לארה"ב b, טופס 160 ויזה לארה"ב, ויזה לארה"ב ערעור

חידוש ויזה לארה''ב זה תחום קצת בעייתי, יש מספר נושאים שהכרחי ללמודלפני, עכשיו ננמק על כל הכללים שיועילו לכם לקבל ויזה, ולהגביר את הצ'אנס שלכם לחדש ויזה לארה''ב. בסוף נביא כמה טיפים ורעיונות מעניינים מבעלי מקצוע בתחום. תהליך הוצאת ויזה זה תהליך אשר רוצים לברר האם אנחנו בעלי כוונה לשהות בארצות הברית לצרכי עבודה לא חוקית או שאכן באתם לטייל.

הגשת המידע להגשת ויזה לארה''ב
1. מידע לגבי בני משפחה - נערוך בדיקה האם קיימים לנו קרובי משפחה בעלי אזרחות בארהב, במקרה שכן נמלא את זה בבטופס.
2. קורסים - אם הנכם רשומים במוסד להשכלה הדבר מסוגל לעזור עד מאוד.
3. עבודה - יועיל בצורה קריטית לספח אימות על מקום עבודה.
4. משפחה - אם אתם זוג נשוי, זה ללא ספק מסוגל להועיל עקב שזה מראה שהינכם בעלי סיבה לחזור לישראל.
5. עסק - במקרה שיש ברשותכם עסק הדבר מסוגל להועיל והדבר משגע.


תהליך קבלת הויזה לארה''ב
תהליך קבלת הויזה זה פרוצדורה ארוכה עם 2-3 שלבים. הדבר הראשוני זה כמובן למלא טופס בקשת ויזה, זהו טופס כללי אשר מכיל את המידע האישי שלכם ורצונותיכם. לאחר שתשלחו את הטופס תהיו צריכים לחשוב על כמות גדולה של דברים אשר מחברים בינכם לבין מדינת ישראל. כמו בית, ביזנס, מוסדות לימוד וכו'. זהו נושא קריטי עד מאוד בקבלת ויזה עקב כך שפה אנו משכנעים את שגרירות ארהב שאנו מעוניינים לבוא לטיול ולא לעבוד שם באורח לא חוקי. לאחר שאנו נרשום את הטופס עכשיו נצטרך ללכת לפגישה בשגיגרות ארהב בשביל שיחליטו האם אנו מתאימים ויעניקו לנו תשובה על קבלת ויזה לארה''ב, גם כשאנחנו באים לפגישה בשגרירות ארה''ב ישנם דגשים אשר נחוץ לדעת, ומספר טיפים שמוכרח לשמוע תחילה.

פגישה - שגרירות ארהב
שלב אחרי שהשלמנו את רישום המסמכים יגיע שלב המפגש עם שגרירות ארצות הברית. צריך ומאוד מומלץ לקבל הדרכה לפגישה טרם הולכים לשגרירות ארה''ב. הראיון הוא קצר ואורכו פחות או יותר 10 דקות. בעת המבדק ישאלו כל אחד שאלות על מנת לבסס את הטופס שהעברנו וללא ספק לקבל רושם ולקבל החלטה האם הם חושבים שאנו באופן אמיתי באים רק לזמן מוגבל. רצוי להשאיר רושם רציני במבדק בשביל שיבטחו בנו שאנחנו הולכים אך ורק לטייל ואנו לא שואפים לשהות בדרך לא חוקית בארהב.

מחירי חידוש אתר ויזות לארה"ב
כל מחירים של קבלת הויזה - העלות של כלל התהליך זה בערך מעל 700 ש''ח. הדבר כולל את חברת הייעוץ (החלק הזול יחסית), ואת האגרה לשגרירות ארה''ב שהדבר הזה דווקא הנושא היקר ועלותו זה כ-160$

אודות מטבחים אקרמן

מטבחים אקרמן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר