סובלים מבעיות בדרכי השתן? יש מה לעשות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סובלים מבעיות בדרכי השתן? יש מה לעשות

פורסם בתאריך 12/27/2012 ע"י SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1455 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיפול בקנדידה, פטריה ואגינלית, שיגדון

חייבים לרוץ לשירותים? אם אתם חייבים לרוץ לשירותים כל מספר דקות כפי הנראה אתם סובלים מבעיות בשתן. בעיות בשתן תוקפות גברים ונשים ומחייבות פתרון.

כיצד צמחי מרפא מסייעים לרפא שיגדון?
שיגדון היא דלקת פרקים כרונית שגורמת להיווצרות של אבנים בכליות ולחומצה במפרקים. אבנים בכליות מופרשות דרך הגוף באמצעות השתן. בעיה בדרכי השתן עשויה להפריע למהלך התקין של החיים ומחייבת פתרון. עם התפתחות הרפואה המשלימה, ניתן למצוא כיום לא מעט פתרונות למחלת שיגדון.
אחד הפתרונות הוא שימוש בצמחי מרפא. באמצעות שימוש בצמחי מרפא ניתן לשפר את תפקודי הגוף. בשונה מתרופות רגילות, צמחי מרפא אינם ממכרים ולכן לאחר זמן מה ניתן להפסיק את השימוש בהם.

איך לזהות פטריה ואגינלית
פטריה ואגינלית בנרתיק עשויה לגרום ללא מעט בעיות בקרב נשים רבות. נשים רבות מגלות קושי לשתף ולחלוק עצות בכל הקשור לטיפול בפטריה. איך מזהים פטריה ואגינלית? ישנם מספר סימנים באמצעותם ניתן לזהות פטריה: הפרשות מרובות, צריבה או גירודים בנרתיק. בנרתיק יש סביבה טבעית של חיידקים החיים באיזון, אך ישנם גורמים שונים שיכולים להביא להחמרה במצב למשל סוכרת.
אכילת ממתקים יכולה להפר את הסביבה הטבעית של הפטרייה ולהחליפה בסביבה "מתוקה" שגורמת לפטריות להתרבות בקלות. במידה ומתעורר חשש להימצאותה של פטריה ואגינלית, מומלץ לטפל באופן מקומי על ידי שטיפה נרתיקית במים חמים. נשים שסובלות מפטריה בנרתיק ואינן בטוחות כי מדובר בפטריה, כדאי להן להגיע לבדיקה אצל רופא נשים על מנת לאמת האם מדובר בפטריה.

טיפול בקנדידה באמצעות מי כסף
ישנם מספר תחומים שמשפיעים על היווצרות הפטרייה כגון, אורח חיים לא מאוזן,שינויים הורמונאליים ומצב בריאותי. נשים שמנהלות אורח חיים עמוס וסובלות ממחסור בשינה יכולות להימצא בקבוצת הסיכון לפתח קנדידה. נשים הסובלות מקנדידה יכולות להרגיש גירוד או עקצוץ בנרתיק. כאשר כמות החיידקים הטובים פוחתת וכמות החיידקים הרעים עולה, הפטרייה מתחילה להשתולל בגוף ולגרום לגזים, רעלים או אלכוהול. טיפול בקנדידה בעל יעילות הוא מי כסף המכילים יוני כסף שפוגעים באנזים החיוני להתפתחות הקנדידה ואינם מאפשרים את התפתחות הקנדידה.

אודות SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה -

SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר