מדריך לניתוח מוצלח | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מדריך לניתוח מוצלח

פורסם בתאריך 11/07/2012 ע"י Alex Borodach בקטגוריה ניתוחים פלסטיים | צפיות: 1185 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניתוחים פלסטיים, ניתוחים, הסרת שיער, הסרת משקפיים, הגדלת חזה, ניתוח אף

 לא מרוצה מגודל של השדיים שלך? קראי את המדריך המלא והעניקי לעצמך שדיים חדשים ומעוצבים:

ניתוח הגדלת חזה אפשר לבצע רק אחרי שהשדיים סיימו להתפתח, לרוב בגילאים 17-18. את הניתוח עוברות נשים אשר לא מרוצות מממדי החזה שלהן, נשים לאחר לידות והנקות, נשים עם בעיות של אי סימטריה בשדיים, ועוד.

לפני הליך הגדלת חזה

ההכנות לקראת הניתוח כרוכות במפגש עם המנתח הפלסטי אשר במהלכה מבצע הרופא בדיקה של השד, שומע מהמטופלת מהן הציפיות שלה מהניתוח, ומסביר לה אודות ההליך, כיצד הוא מתבצע, איך יש להתכונן אליו, ומהם הסיכונים אשר כלולים בו. בנוסף, הרופא בודק האם החזה מספיק זקור ואם יש צורך בהליך של הרמת חזה. במידה והחזה נפול ומבצעים בו ניתוח הגדלת חזה בלבד, תתקבל תוצאה של חזה גדול אך נפול, על כן חשוב לבצע הבחנה זו.

בנוסף, מבצע הרופא בדיקה רפואית כללית כולל בדיקות דם, כירורג שד, ולעיתים גם בדיקות ממוגרפיה, לב, וא.ק.ג. במפגש נוסף, בוחן המנתח את תוצאות הבדיקות, ויחד, מקבלים את ההחלטות בנוגע לסוג השתל, גודלו, מיקומו, ואיפה יבוצע החתך.

ביום הניתוח

ביום הניתוח יש להקפיד על צום מלא. רצוי להגיע עם חולצה רחבה ונוחה ועם חזיית ספורט במידה המתאימה. לפני הניתוח נפגשת המטופלת עם המנתח על מנת לצלם את תמונות ה"לפני" ועל מנת לסמן בטוש את מיקום החתך.

במהלך ניתוח פלסטי

במהלך ניתוח הגדלת חזה מבצע הרופא חיתוך ויוצר כיס אשר אליו יוחדר השתל. לאחר מכן מחדיר המנתח את השתלים וסוגר את החתך, בדרך כלל באמצעות תפרים, ולעיתים באמצעות דבק ביולוגי אשר לא דורש תפרים.

לאחר הניתוח

לאחר הניתוח המנותחת מתעוררת עם חזיית ספורט או עם חזייה אלסטית אשר תוסר לאחר מספר ימים. בחודש הראשון לאחר הניתוח יש ללבוש חזיית ספורט ללא ברזלים אשר מעניקה תמיכה לחזה. לאחר כיממה מסיום הניתוח ניתן להרטיב ולרחוץ את האיזור במים. חשוב לציין כי בחלק מהמקרים לאחר הניתוח ותוך כדי ההחלמה, השדיים נראים נוקשים, גדולים, נפוחים וגבוהים מידי. אולם אל דאגה, מדובר בתופעות ידועות לאחר ניתוחים מסוג זה אשר חולפות תוך זמן קצר יחסית.

תוצאות ניתוח הגדלת חזה

ברוב המקרים, רק אחרי כמה חודשים לאחר הניתוח מתקבלת התוצאה הסופית המבוקשת וצורת השדיים מתקבעת. על כן, אין להתייחס לצורתם ולגודלם של השדיים טרם סוף החודשיים הראשונים. גם במהלך השנה הראשונה מסיום הניתוח ניתן לצפות לשינויים מזעריים בגודל ובצורה של החזה.

לאחר הניתוח נשארות צלקות במקום בו בוצע החתך. הצלקות אינן נעלמות, אולם הן מטשטשות מאוד ככל שהזמן עובר. הראה הסופי של הצלקת תלוי מאוד ביכולת הריפוי האישית של הגוף של כל אחת ואחת.

 

אודות Alex Borodach

Alex Borodach

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר