יתרונות בטיול מאורגן להודו | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יתרונות בטיול מאורגן להודו

פורסם בתאריך 11/06/2012 ע"י אורן שץ בקטגוריה טיולים ומסלולים | צפיות: 2403 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיול מאורגן להודו, טיול להודו, טיול בהודו, טיול מאורגן בהודו

אין כל ספק כי הודו מעניינת ומיוחדת, אך ישנם לא מעט מטיילים שחוששים מפני טיול עצמאי במדינת עולם שלישי ללא דוברי אנגלית או מערך רפואה מערבי. הערים הגדולות של הודו מערביות לכל דבר, אפשר למצוא בהן סניפים של חברות בינלאומיות, בתי מלון מפוארים, בתי חולים ברמה גבוהה ושאר שירותים חיוניים למטיילים מערביים.

 

אך בכדי למצוא את פינות החמד בין כמות עצומה של אנשים, כלי רכב ולכלוך צריך הרבה ניסיון או מדריך טיולים מיומן. טיול מאורגן להודו טומן בחובו יתרונות רבים, מדריך דובר עברית שמכיר את הודו כמו את כף ידו יוכל להפיח ביטחון בקבוצת המטיילים ולסלק את החששות והפחדים.

 

חששות לקראת טיול בהודו

 

המזרח הרחוק מעורר המון עניין אך גם לא מעט פחדים. המטיילים חוששים מפני הלכלוך, המחלות, השפה הזרה, האוכל המקומי, מערכת אכיפת החוק ועוד. פחד מפני הלא נודע הוא נורמלי לחלוטין, כל מטייל שיוצא אל הודו לראשונה חושש במידה זו או אחרת. טיול מאורגן בהודו מתאים למטיילים שזקוקים לקבוצה שתפיח בהם ביטחון, מדריך שירכיב את המסלול וחברה שתאתר בעבורם בתי מלון ואמצעי תחבורה.

 

הכנות לקראת טיול מאורגן להודו

 

המשתתפים בטיול מאורגן פטורים מחלק ניכר מההכנות והסידורים שמתבקשים המטיילים העצמאיים לבצע. טיול להודו דורש רכישת כרטיס טיסה, הרכבת מסלול, הזמנת בתי מלון, הוצאת ויזה בשגרירות, קבלת חיסונים, אריזת ציוד טיולים מתאים, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות ועוד.

 

חבילות טיול מאורגן להודו מציעות למשתתפים כרטיס טיסה, ויזת כניסה להודו, תחבורה פנימית, הרכבת מסלול, הזמנת בתי מלון, מדריך ישראלי ועוד. מטייל שבוחר לצאת אל הודו במסגרת טיול מאורגן מתבקש לדאוג בעצמו אך ורק לחיסונים, רכישת ציוד אישי, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל והגעה אל שדה התעופה.

 

אין כל צורך לרכוש מדריכי תיירות יקרים ולבלות שעות ארוכות בקריאה ותכנון המסלול. המדריכים המקצועיים כבר מכירים את כל אתרי התיירות המוכרים והנסתרים ומרכיבים את המסלול בהתאם. המדריכים יוכלו גם להמליץ על מסעדות שמגישות אוכל ישראלי או מערבי בהתאם לצורך.

 

טיול מאורגן בהודו עם ילדים

 

יציאה לטיול במזרח הרחוק עם ילדים היא חוויה נהדרת, הילדים מקבלים ערך מוסף מהחשיפה לתרבות הזרה ונהנים לגלות עולם חדש מופלא. הדרך הטובה ביותר לצאת להודו עם ילדים היא באמצעות טיולים מאורגנים.

 

הקבוצה מבטיחה כי יהיו לילדים חברים למשחק, ולא יבלו רק בחברת המבוגרים. טיול מאורגן להודו שמיועד למשפחות עם ילדים יכיל גם ביקור במסעדות ואתרי נופש שפונים לקהל הצעיר. הילדים נהנים כל כך מהודו ומגלים בה בעלי חיים, תרבות מרתקת וחוויות נהדרות לכל החיים.

החברה הגיאוגרפית - טיולים מאורגנים ועצמאיים להודו ולמזרח הרחוק 

אודות אורן שץ

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר