שיר במתנה - כל הפרטים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיר במתנה - כל הפרטים

פורסם בתאריך 06/24/2009 ע"י שרון משה בקטגוריה מוזיקה | צפיות: 1306 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיר במתנה, שיר בהפתעה, קליפ

כבר כ20 שנה מסתובב המושג שיר במתנה כמעט בכל אירוע של חתונה, בר מצווה, יום הולדת והצעת נישואים. אבל רבים עוד לא יודעים מה זה אומר בדיוק, איך זה נעשה, מה ההבדל בין שיר במתנה שיר בהפתעה או דיסק שהשם של הילד שלך מופיע בו בכל שורה. אז החלטתי לעשות שירות לציבור ולעשות קצת סדר מושגי ותהליכי בתחום.

 

מהו שיר במתנה
שיר במתנה זהו שם של מוצר זהה במשמעותו למוצר שיר בהפתעה, בעשרים שנה האחרונות מאז קיים המוצר הנפלא הזה, קמו חברות הפקה ואולפנים שאמצו את הרעיון ונתנו לו שמות שונים. מה הרעיון של שיר במתנה/ שיר בהפתעה אומר?

הרעיון של שיר במתנה ( אני משתמשת בשם אחד מטעמי נוחות בלבד) פשוט ומתוחכם להפליא גם יחד: מדובר על כתיבת שיר ייחודי על אדם מסוים, במיוחד לרגל אירוע או סיבה אישית ייחודית כמו: בר/ת מצווה, חתונה, לידה, יום הולדת, פרידה, יום זיכרון, פרישה, סיום שנה, אהבה נכזבת, הצעת נישואין, ריב ופיוס ועוד ועוד…בקיצור כל אדם בזמנים שונים יכול מצא שימוש מועיל במתנה מסוג זה.

מה נעשה שם מאחורי הקלעים כדי שכל אחד יוכל ליהנות ממתנה כה נפלאה ומשמעותית…

זה מתחיל בכך שמי שרוצה לשמח יחליט שהוא רוצה מתנה מקורית ומרגשת ואין כמו שיר כדי לומר את המילים בצורה מרגשת עם הומור קריצה ונגיעה פנימה.

בשלב ראשון יש להיכנס לאתר האינטרנט של אולפן הקלטות וותיק ומקצועי ביותר בתחום שמפיק שיר במתנה קליפים מצגות ועוד.. ולאחר ששמע באתר האינטרנט עשרות דוגמאות של שירים לפי אירועים וגילאים, עליו לבחור לחן של שיר שמתאים ואהוב במיוחד כדאי לבחור אולפנים שיש להם מבחר מגוון מאד של לחנים.

אחר כך יוצרים קשר עם האולפן אז מתבקשים למלא באינטרנט או בפקס טלפון לפי הנוחות, טופס מיוחד לפי האירוע המתאים בו הוא מספרים על בעל האירוע דברים ייחודיים לו.

אחרי ששולחים את הטופס ופותחים הזמנה יושב/ת כותב/ת מילים מקצוע/ית וכותב/ת שיר במתנה מרגש ומקסים שכולו…על האדם היקר לכם!!! אחרי שמאשרים שאוהבים את המילים נכנס השיר להקלטה של זמר /זמרת לבחירתכם) ששרים אותו באמת עם כל הנשמה.

וכך בתהליך פשוט אך מורכב גם יחד,המורכב מהשקעה של אנשי מקצוע שונים ומעולים הופק שיר במתנה במיוחד עבורכם.לא מדובר בעשייה אוטומטית של שתילת מילים או שמות מדובר ביצירה מקורית איכותית אמיתית אישית. השיר הוקלט התוצאה מעולה ומכאן ועד לקבל אותו באריזה מהודרת עם תמונה והקדשה הדרך קצרה
 

אודות שרון משה

שרון משה מנכ"ל שיר בהפתעה http://www.sendsong.com

שרון משה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר