בוק לבת מצווה לחגיגה מושלמת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בוק לבת מצווה לחגיגה מושלמת

פורסם בתאריך 10/15/2012 ע"י שמוליק דורינבאום בקטגוריה גיל ההתבגרות | צפיות: 1407 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בוק לבת מצווה

כבר כמה שנים שיותר ויותר הורים בישראל שומעים את המשפט אני רוצה בוק לבת מצווה מבנותיהן. הדרישה ההולכת וגוברת לחתום את חגיגת יום ההולדת ה-12 בצורה כזו אינה מתמיהה, שכן בוק לבת מצווה מגלם מספר מאפיינים המהווים מוקד משיכה הן לילדות והן להורים. הרי בוק אינו רק אלבום תמונות, אלא גם חוויה בלתי נשכחת עבור כלות השמחה.

מתנה אמיתית לילדות אמיתיות

הצלמים והעורכים אשר עבורם בוק לבת מצווה הוא מקור לפרנסה, מכירים בחשיבות החוויה של יום הצילומים לבוק עבור הילדות, ומתמחים במציאת הדרכים לעודד כל ילדה וילדה להביע את כשרון המשחק וההתבטאות הייחודיים לה אל מול המצלמה.

התנהלות זו מאוד נינוחה ונעימה לילדות שוכנת בליבו של סוד ההצלחה מאחורי הפיכתו של בוק לבת המצווה למצרך כה מבוקש. הילדות מנצלות עד תום את פוטנציאל ההנאה מיום הצילומים שכולו שלהן תוך כדי שהן מבטאות עצמן בדרכן הייחודית.

התוצר הסופי מותיר ביד ההורים תמונות מקצועיות של בתם, כפי שהיא בדרכה התבטאה לפני המצלמה, רגע לפני הכניסה לשנות הנעורים והפרידה הסופית מהילדות. בידי הילדות מותיר בוק לבת מצווה את הסיפוק מהחוויה הבלתי נשכחת של יום הצילומים, מתשומת ליבן של חברותיהן בין אם התלוו אליהן ליום הצילומים ובין אם ראו את הבוק במועד מאוחר יותר, ומההורים שהגשימו אחת מהמשאלות הקטנות והאפשריות החותמות את פרק הילדות. מבחינה ערכית מגלם בוק בת מצווה את המיטב שבאיזון בין הרצון של הבנות להרגיש כמו דוגמנית, שחקנית, רקדנית או אולי גם נסיכה – כולן דמויות נשיות יפות וחזקות, ובין תפיסת מהותן האמיתית של הילדות בעדשה.

מזכרת משתלמת וייחודית לשנים רבות

התחרות הרבה בשוק, בשילוב עם שכיחותו הגוברת של בוק לבת מצווה כמתנה הביאה לטווח מחירים נוח לכל כיס, ובייחוד לתמורה שהוא מספק לילדה ולהורים. הילדות, שלרוב כבר ראו דוגמא אצל אחת מחברותיהן, בדרך כלל כבר יודעות איך  הן רוצות שבוק לבת המצווה יראה בסופו של תהליך, ונוטלות חלק פעיל בהפקת הבוק ביחד עם ההורים תחת הדרכתו המקצועית של הצלם.

אין בוק לבת מצווה אחד הדומה לאחר. מעבר לשוני הנובע מאישיותן השונה של כל אחת ואחת מהבנות, סגנון העיצוב לרבות מוטיבים של סוג וצבע גופן, העיטורים הנבחרים, כמות המלל ליד כל תמונה ועוד משתנים רבים נוספים מעניקים לכל בוק לבת מצווה את ייחודו כמתנה שבכל כך הרבה מובנים, הינה מושלמת עבור הבנות.

אודות שמוליק דורינבאום

מאמר זה נכתב ע\"י כותב תכנים מקצועי בחברת

שמוליק דורינבאום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר