רעיונות לבת מצווה מוצלחת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רעיונות לבת מצווה מוצלחת

פורסם בתאריך 10/04/2012 ע"י mata rotze בקטגוריה גיל ההתבגרות | צפיות: 1405 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אטרקציות לבת מצווה, רעיונות לבת מצווה

 

רעיונות מקוריים ליום-הולדת:

נראה שבשנים שחלפו חלו מספר תמורות בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה אפשר לערוך משהו פשוט, הרי שכיום אנחנו רוצים להשקיע בחגיגה מעט יותר. למה לנו להסתפק בכיבוד זול, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, כשאפשר לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם DJ מקצועי, מיקום שווה וכמובן אטרקציות מיוחדות עבור המוזמנים?

אטרקציות לבת מצווה

כשמדובר על בר מצווה, יום הולדת אחר או כל מסיבה שמערבת ילדים פעלתניים, יש לוודא שהם יועסקו ללא הפסקה. ידוע שילדים יכולים להשתעמם במהירות, בדיוק בגלל זה חשוב לדאוג עבורם למספר הפעלות ואטרקציות מיוחדות שיאפשרו להם לשחק, לרקוד ולהנות. כאן יש רשימה של הפעלות ואטרקציות שיתאימו לכם:

אטרקציות מים

עורכים אירוע במתחם פתוח? מתקני מים שונים זאת דרך נהדרת לבדר את המוזמנים במהלך החגיגה. מגלצ'ות מים, אבובים וטרמפולינות מים מיועדים לילדים קטנים כגדולים ומהווים אטרקציה שרוב האורחים לא באמת זוכים לחוות מדי יום. עם אטרקציה כזאת בטוח שהחגיגה שתארגנו תהיה מדהימה.

הפעלות בקבוצות

הילדה אוהבת תכשיטים? היא אוהבת לשיר ולרקוד? ניתן להזמין דוכנים והפעלות עם אנשי מקצוע בהתאם לאירוע הנחגג והתחביבים של הילד\ה. ניתן לערוך קליפ בהשתתפות הילד וחבריו. כמו כן, תוכלו להביא מומחית איפור שתדאג לאיפור מיוחד. גם קעקועים נוצצים הפכו לפופולאריים וילדים רבים ישמחו "לקעקע" אותם. כל הפעילויות וההפעלות מתאימות לתחביבים רבים ולגיל המשתתפים.

שולחנות משחק וסימולאטורים

האטרקציה הקלאסית שמתאימה לכל מסיבה של ילדים היא כמובן שולחן משחק. צעירים ומבוגרים מתים על שולחנות משחק ואלה מתאימים לכל אירוע. הוקי או כדורסל? או שאולי תעדיפו סימולטור מטורף? עם כמה עמדות כאלה וכלל האורחים יהנו.

ומה עם האוכל?

בחרתם כבר את כל האטרקציות? אז עכשיו זה הזמן לחשוב מה להגיש לאורחים. לא חשוב אם זה מסיבה של ילדים או, להיפך, אירוע בלי ילדים, האוכל הוא עדיין חשוב. אחרי שהילדים יסיימו להתרוצץ הם כנראה ירצו לאכול. מזל שהיום ניתן לבחור מתוך מגוון של אופציות שונות.

אפשר, לדוגמה, להגיש המבורגר ונקניקיות בלחמניה, או דווקא לערוך סעודת שף, כזו עם כל הפינוקים. עוד אופציה היא להפריד ולערוך 2 ארוחות במהלך האירוע, ארוחה לקטנטנים ואחת בשביל המבוגרים באירוע כדי לספק את ההעדפות השונות. וברור שלא תהיה ארוחה בלי קינוח, אז בין האפשרויות המתוקות יותר תוכלו לבחור ב דוכן שיערות סבתא, קרפ צרפתי וכמובן עוגת שוקולד מסורתית.

מה עכשיו?

כעת אפשר לדבר עם חתן השמחה ולבחון מקרוב את כל האופציות. החליטו על האטרקציות של המסיבה והאוכל בהתאם להעדפות שלכם, במסגרת התקציב וע"פ מס' האורחים. ככה תוכלו לערוך אירוע שווה שכל המוזמנים יאהבו, הקטנים והגדולים כאחד.

חוגגים? גם אתם יכולים להדהים את המוזמנים ולארגן חגיגה בלתי נשכחת באמת. ניתן להתחיל לתכנן כבר היום את האירוע שלכם. בשביל עוד מידע על אטרקציות והפעלות למסיבות - http://www.mlaofek.co.il/רעיונות-לבת-מווה, פה תמצאו לא רק מידע, אלא גם מגוון רעיונות וטיפים שיעזרו לכם רבות. שיהיה לכם בהצלחה.

אודות mata rotze

mata rotze

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר