גרפולוג ליום גיבוש – אל תסמסו תכתבו !!! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


גרפולוג ליום גיבוש – אל תסמסו תכתבו !!!

פורסם בתאריך 08/16/2012 ע"י יובל בן בסט בקטגוריה גרפולוגיה | צפיות: 1573 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גרפולוג ליום גיבוש, גרפולוג לגיבוש מנהלים, גרפולוג לעובדים חדשים, גרפולוג לבני זוג, גרפולוג בטעם ישראלי


יום גיבוש לעובדים

אחת מהדרכים שבהם ניתן להראות הערכה ותגמול חיצוני לעובדים/ות הוא דרך הפקת יום גיבוש או יום כיף שבה לוקחים את העובדים לטיולים, טיפולי ספא, פעילות אתגרית אולם
הזמנת גרפולוג ליום גיבוש הופכת לאחת מהאטרקציות המובילות כיוון שלאט לאט נופל האסימון כי הכתיבה על דף הנייר תעלם בעוד כארבעים שנה אז עכשיו זה הזמן ליהנות מהופעה שאולי העובדים/ות כבר לא יזכו לראות בעתיד.

 

גרפולוג ליום גיבוש – לעובדים חדשים
כמנחה קבוצות וגרפולוג חשוב לי מאוד להכיר ולקבל כמה שיותר אינפורמציה לגבי העובדים/ות כדי למקד את הפעילות הטובה ביותר עבורם. לכן במידה ויש עובדים חדשים אז תיערך פעילות הכרות ראשונית דרך משחקי כתיבה בשילוב משחקי זוגות בתחום התקשורת הבין אישית. לאחר מכן יערכו הפעלות דרך ציורים שונים ולאחר מכן יתקיים טקס החלפה כאשר כל אחד/ת יכולים לבקש ציור או כתב של מישהו אחר. כאן נכנסת הפעלה אינטואיטיבית לגבי הציורים שבה כל זוג יוכל לפרש בצורה חופשית את הציור של השני.

גרפולוג יום גיבוש – עובדים וותיקים
כשמכירים אחד את השני האנרגיה שונה ופתוחה. כך לקול הצחוק של הצוות יתגלה מי אוהב להיות במרכז, מי לא יכולה לדחות סיפוקים ומי תמיד אוהבת להגיד את המילה האחרונה. אם האווירה היא פתוחה תיערך תחרות של מי הכתב יד הוא המיני ביותר, נגלה מה באמת חשוב לצוות בעבודה. הפעילות יכולה להיות על חוף הים, בווילה עם בריכת שחייה או בחדר סדנאות בבית מלון. המטרה היא לגרום לצחוק, לתת טיפים מעצימים ושהעובדים/ות ייצאו עם חוויה שונה ומיוחדת.

גרפולוג ליום גיבוש - מנהלים
כאשר מתקיים יום גיבוש למנהלים הדגש הוא על חוויה ולמידה. לכן הדבר הראשון שניתן לעשות הוא לעלות את המנהלים/ות אל הלוח בכדי לחתום. דרך החתימה נתחקה אחר המנהלים או המנהלות שהאגו שלהם מה זה בה היי, למי חשוב להראות את הייחוס המשפחתי ומי לא אוהב/ת שאומרים מה לעשות וניתן למצוא "עקשנות קלה" בכתב היד.

גרפולוג ליום גיבוש – בני זוג ומשפחה
במיוחד בימי כיף שמתפרסים על כל סוף השבוע יש מקרים שבהם ניתן להביא את בן או בת הזוג ואפילו את הילדים. במקרה כזה סדנת גרפולוגיה יכולה להיות פתרון מעולה כל שכולם יוכלו להשתתף ולהרגיש חלק. נפתח במשחק הכרות קצרצר שישבור את הקרח או יעמיק את הקשרים. נחווה כיצד הזוגיות משתקפת דרך כתב היד והיכן מתחבאים האותיות המרמזות על היצרים.

גרפולוג בטעם ישראלי
האוכל הישראלי הוא אחד מהמגוונים ביותר בעולם. אם אתם רוצים ליצור חוויה אחרת תוכלו לבקש את הסדנה המשולבת הכוללת גם הפעלות מעולם היוגה צחוק, עבודת צוות, תקשורת בין אישית, שפת גוף שישולבו בתוך הפעילות הכוללת. אל תסמסו פשוט תלחצו על שלושת המילים גרפולוג ליום גיבוש

 


 

אודות יובל בן בסט

יובל בן בסט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר