האם אנחנו צריכים בניית אתרים תדמיתיים? האם אנחנו צריכים אתר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


האם אנחנו צריכים בניית אתרים תדמיתיים? האם אנחנו צריכים אתר

פורסם בתאריך 06/03/2009 ע"י גיא לוי בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 946 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בניית אתרים, שיווק באינטרנט, פרסום באינטרנט, קידום אתרים

לפני בניית אתרים תדמיתיים יש לשקול מספר גורמים שכדאי לשקול כמו עלות, אחזקה, שימוש, אירוח אתרים ועוד.
דבר ראשון, בדקו את העלות, כדאי למצוא אירוח אתר יעיל ומשתלם. אנו צריכים לקבל שירות שווה את הכסף שלנו בבחירת אירוח אתרים. אירוח אתרים צריך לכלול תמיכה טכנית, זמינות שרתים גבוהה, רוחב פס מתאים לשימושים שלנו, שטח דיסק מתאים, תמיכה בשפות תכנות שאנו עובדים איתם ויציבות של אירוח האתרים. אירוח אתרים טוב ימקם את השרתים בארץ לזמן תגובה מהיר. בחלק מחברות אירוח אתרים ישנם זמנים שהאתרים לא זמינים ברשת.
האם שכירת חברת בניית אתרים תדמיתיים מקצועית תהיה טובה לנו? לאתרים פשוטים נוכל לעשות זאת בעצמנו. נוכל להשתמש בתוכנות קיימות באינטרנט. אולם לבניית אתרים תדמיתיים מורכבים, ואם רוצים יותר מאפשר לספר מידע, נצטרך לשכור חברת בניית אתרים תדמיתיים. גם בשיקולי עיצוב אתרים חברת בניית אתרים תדמיתיים מקצועית תדאג לנו לעיצוב מקצועי. גם מבחינת אבטחת אתרים חברות בניית אתרים תדמיתיים יתנו לנו אבטחה מוגברת. בחברות בניית אתרים תדמיתיים ישנו צוות פיתוח, צוות מעצבים וצוות מקדמי אתרים שיכולים לתת פתרונות לכל מאפייני האתרים.

כך ששקילת כל הדברים שאנו צריכים לפני בניית אתרים תדמיתיים, האם אנו צריכים אחד? אם בניית אתרים תדמיתיים תעלה את המכירות שלנו או שהיא תספק לנו תדמית חיובית, אז כדאי לבצע בניית אתרים תדמיתיים. תכנון בניית אתרים תדמיתיים הוא השלב בחשוב ביותר בבניית אתרים תדמיתיים. בעת תכנון בניית אתרים תדמיתיים יש לקחת בחשבון את המרכיבים של בניית אתרים תדמיתיים. האם אנו רוצים אתר תדמיתי, אתר מסחר אלקטרוני, אתר מכרזים, אתר לוחות או יישום אחר. מה הממשקים שאנו רוצים באתר, האם אנו מצפים למערכת ניהול תוכן או לא, מה הצבעים שאנו רוצים לאתר, מה העיצוב שאנו רוצים לעצב את האתר. האם אנו מעוניינים באחזקת האתר ע"י החברה שמבצעת את האתר, איפה אנו מארחים את האתר ועוד.

 

אודות גיא לוי

חברת אקסל-פרו בע"מ מומחת באפליקציות אינטראקטיביות משולבות, ומיישמת פרוייקטים יחודיים בתחום מערכות מסחר אלקטרוני, בניית אתרים טכנולוגים באינטרנט מבוססי מסדי נתונים, גלויות אלקטרוניות e-card, שליחת sms מפולח ובניית אתרי וואפ לטלפון הסלולרי.

גיא לוי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר