מסעדות כשרות באזור המרכז | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מסעדות כשרות באזור המרכז

פורסם בתאריך 06/04/2012 ע"י אורן שץ בקטגוריה תזונה | צפיות: 1755 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מסעדות כשרות, מסעדות מהדרין, מסעדות במרכז

מסעדות כשרות במרכז אפשר למצוא באזור תל אביב, בני ברק, רמת גן ועוד. על שפת הטיילת בתל אביב שוכנת לה מסעדת הדגים של ארמנדו. המסעדה מגישה שפע של מנות דגים ומנות בשרים מיוחדות וכשרות למהדרין.

את הארוחה במסעדה נהוג לפתוח בטעימות מהסלטים הטריים במקום, מנה עיקרית כדאי לבחור מתפריט הדגים של המסעדה. המנות המומלצות במסעדה הן דג דניס ברוטב שום, לימון, פלפלים ועשבי תיבול ומנת הדגים המרוקאים.

בעבור חובבי הבשר מציעה המסעדה מנות קלסיות של סטייק אנטריקוט, פרגיות, צלעות טלה ועוד. כל מנה עיקרית במסעדה מגיעה בתוספת של שפע סלטים טריים ומנה של תפוח אדמה צלוי בתנור. לצד הארוחה ניתן להזמין יין טוב או משקאות קלים. בסוף הארוחה מומלץ לטעות את הקינוחים המיוחדים במקום.

מסעדות כשרות חלביות בתל אביב

מסעדת לה לזניה ברחוב דיזנגוף בתל אביב ומסעדת קפה יפו בשוק הפשפשים מציעות מנות חלביות כשרות וטעימות לקהל הסועדים. במסעדת לה לזניה ניתן למצוא תפריט איטלקי עשיר בפיצות, לזניות, פסטות וקינוחים איטלקיים. המנות גדולות ומוגשות בנדיבות לצד מזג איטלקי חם ומשפחתי. המסעדה מתאימה למשפחות, צעירים ומבוגרים.

מסעדות כשרות חלביות קל למצוא באזור המרכז, התפריט החלבי מתמקד על פי רוב במאכלים איטלקיים, סלטים ופשטידות. מסעדת קפה יפו היא מסעדה כשרה מבוקשת במיוחד באזור תל אביב. התפריט המגוון והעיצוב המיוחד של המקום הופכים את הבילוי במקום לחוויה מיוחדת ומלאה בקסם.

הפסטות והפיצות במקום מוכנות בעבודת יד במקום ומגיעות אל השולחן בליווי של רטבים חמים וטעימים. מנות הדגים במסעדה מגיעות הישר מנמל יפו, הדגים הטריים מתבשלים ונצלים על הגריל תוך שימוש בעשבי תיבול טריים ושפע של טעמים.

בסוף הארוחה מגלים האורחים תפריט עשיר של קינוחים מפתים. עוגת גבינה, פאבלובה לבנה ועוגת הטירמיסו מהוות סיום ראוי לארוחה מעולה. מסעדות כשרות כמו מסעדת קפה יפו מציעות לסועדים שומרי מסורת אפשרות לבילוי מהנה של צהרי יום שישי.

מסעדות כשרות למהדרין בתל אביב

ניתן למצוא שפע של מסעדות כשרות בתל אביב, אך מסעדות כשרות למהדרין קשה יותר למצוא. מסעדת לה קוצ'ה בטיילת תל אביב מציעה אוכל איטלקי כשר למהדרין. במסעדה מוגשות מנות חלביות מהמטבח האיטלקי. הפיצות במקום מגיעות אל השולחן חמות, טריות ועשירות בתוספות עם רוטב עגבניות טעים במיוחד. עוד מסעדות כשרות למהדרין באזור המרכז ניתן למצוא בבתי המלון שבאזור תל אביב ובאזור בני ברק.

תעודות ההכשר של המסעדות משתנות בהתאם לסוג המטבח במקום ובהתאם להחלטתו של בעל המסעדה. מסעדות כשרות הן מסעדות אשר משתמשות במרכיבים כשרים ואינן מערבבות בשר וחלב בכלים ובמנות. פרט לכך מתבקשת מסעדה כשרה להימנע מעבודה בימי שישי ובחגים. מסעדות כשרות במרכז הן מסעדות מבוקשות בקרב קהל יעד גדול של צעירים ומבוגרים שומרי מסורת.

 

אודות אורן שץ

המאמר באדיבות israelichefs.co.il, המציע אינדקס מסעדות שף בתל אביב

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר