עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו

פורסם בתאריך 05/24/2012 ע"י שמוליק דורינבאום בקטגוריה פטנטים | צפיות: 1940 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גאדג'טים, קידמה, אלקטרוניקה, גאדג'ט

אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים, נכנס לרשימה שכזו גם סטיב ג'ובס והוא לא גילה את הנורה ולא גילה את הטלפון הנייח אבל הכניס לעולם ולקידמה את העולם של גאדג'טים שכמו שבחיים לא חשבנו שנקבל.

בין כל הסמארטפונים וכל מכשירי החשמל המתקדמים אנחנו תמיד יכולים לראות התקדמות אשר מאיצה בחודשים ולפעמים ימים ספורים עד שייצא גאדג'טים קרוב לקודמו. לדעת שיש תמיד מישהו שיעשה את זה יותר מהר, יותר יפה ויותר מתקדם. כמו כל הפתים אנחנו ישר מחפשים איך אפשר לשדרג משהו שקנינו רק מלפני מספר חודשים. גאדג'טים תמיד יבואו ותמיד ישיארו לנו טעם של עוד ועוד. אנחנו תמיד נרצה להכיר גאדג'טים חדשים אשר יעשו לנו טוב על הלב (ופחות לכיס), והאירונה הגדולה שמי שלא באמת מגיע לכנסים כאלו ואחרים אז גם לא הכיר עדיין גאדג'טים חדשים יותר, ישנם כל מיני מכשירים שעדיין לא יצאו לשוק או שהם בשוק ניסיוני עדיין אשר יכולים לגרום לנו להשתגע, מחשבי כיס אשר מתפקדים כמו לפטופ מלא, מצלמות אבטחה לבית אשר מוסלקות בתוך בורג קטן ועוד רבים וטובים שכבר קיימים כמובן.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו ואנחנו רק מחכים שהוא יבוא ויקטוף אותנו במקום ההפך. אנחנו מאוד רוצים להכיר בעולם הזה ולא בגלל שאנחנו צריכים את זה לחיי היום יום שלנו אלא יותר בשביל לדעת מה עוד מפותח בעולם, מה עוד לא הכרנו מבחינה טכנולוגית, אנחנו אוהבים להכיר דברים שיכולים לגרום לו להתפעל בצורה אמיתית ומיוחדת במינה. אנחנו לא חייבים את זה כמו שאנחנו רוצים את זה.

באם אנחנו נכיר כל גאדג'ט שייצא לעולם, אנחנו נהיה תפרנים עם מסכי LCD בכל חדר ועם מכשירי מגע בכל חלקי החיים שלנו, ישנם כאלו אשר אמרו שעולם הגאדג'טים הפכו את העולם לעצלן יותר, אבל את זה גם אמרו על הdrive  thru, המקומות בהם אפשר רק לנסוע דרכם ולקבל אוכל, שירות אופטיקאי, תשלומים של חשבונות והרבה יותר. אז גם אם זה נכון ואנחנו נהיה עצלנים יותר, עוד ימציאו גאדג'טים בשביל הרזיה מהירה.

אנקדוטה קטנה לסיכום התוכן, אחרי כל הדברים שהומצאו בעולם וכל הדברים שראו אור מבחינת גאדג'טים כאלו ואחרים, אנחנו עדיין צריכים להוציא את הטוסטר מהחשמל בשביל לכבות אותו במקום כפתור כיבוי פשוט. אז זה להחלטכם אם התקדמנו מספיק בחיים מבחינה טכנולוגית.

אודות שמוליק דורינבאום

 מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל VPR

שמוליק דורינבאום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר