ארונות קיר - בחירה חכמה לחיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ארונות קיר - בחירה חכמה לחיים

פורסם בתאריך 05/27/2009 ע"י משה האמין בקטגוריה בית | צפיות: 1060 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ארונות, ארון

אם יש משהו שלא השתנה לאורך השנים הוא השימוש והצורך שלנו בארון לאפסן בו את בגדנו.                      ארונות בנויים לרוב מעץ, אך מקצתם עשויים חומרים שונים או משלבים חומרים בעץ.
ישנם שני סוגי ארונות עיקריים, הראשון: המוכנים מראש. השני: על פי מידה.
יתרון הארון על פי מידה, הוא שהוא מותאם בדיוק (על המילימטר) למקום עבורו הוא עוצב, היות והוא עוצב במיוחד עבורו.

 

ארונות קיר, שייכים לסוג זה והם פתרון מצוין לחסכון במקום ועל כן רואים אותם הרבה בארץ בגלל התפתחות תרבות החדרים הקטנים בישראל. מבחינת התקנה: מתקינים אותם בנישות בלתי מנוצלות או חללים שונים בדירה. כדאי לעצב אותם בקפידה ולהשלים את הקו העיצובי המרכזי בבית.

כאשר מכניסים ארון קיר לחדר השינה, רצוי שהוא יתפוס קיר שלם, היות וזה יוצר חזות אסטטית יותר. מדידות מדויקות של ממדי החלל המיועד לארון הקיר, יאפשרו התקנה מדוייקת ללא "תפרים".
ארונות אלו הם שם נרדף לניצול אידיאלי ואופטימאלי של חללי האחסון.

דרך יעילה ונכונה לתכנון מרחב האחסון טמונה בהכרת הצרכים והאופי של בעלי אותו בית ודרך השימוש שלהם במלתחה האישית: האם הם אוהבים לתלות בגדים או לקפל ולהניח בארון? על פי זה בונים להם ארונות עם מקום בעיקר לתלייה או לחילופין ארונות עם מדפים רבים להנחת הבגדים.
רוב ארונות הקיר כיום, בנויים בגישה המודולארית. תהליך תכנון מרחב הפנים של ארונות הקיר, מתבצע בשיתוף עם הלקוח, על מנת שהוא יהיה שבע רצון מהתוצאה. תכנון נכון של חלוקה פנימית בארון הקיר, יתרום ליעילות ושמירה על סדר בארון לאורך זמן.
התקנת דלתות הזזה בארון הקיר חוסכת בשטח וזאת משום שעבור דלתות הנפתחות לצדדים צריך להשאיר מרחב מסויים שעם דלתות הזזה, אפשר לחסוך. החסרון שלהן הוא, שבניגוד לדלתות רגילות, אי אפשר לפתוח אותן בו זמנית. משמע: כל פעם צד אחר של הארון יהיה פתוח.
אנו ממליצים להיעזר בחברה מקצועית לבניית הארון ולא ללכת על נגר רגיל סטנדרטי. רק חברה וותיקה תדע לבנות לכם ארונות קיר מפנקים, אסטטיים ופונקציונלים עבורכם. רק שם ידעו להגשים לכם את כל חלומות אחסון הבגדים שלכם, בארון אחד שיכלול את כל השכלולים הנדרשים.
 

אודות משה האמין

משה האמין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר