משרדים להשכרה ברמת החייל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משרדים להשכרה ברמת החייל

פורסם בתאריך 04/04/2012 ע"י סטאטוס יועצי נדלן בקטגוריה נדל"ן בארץ | צפיות: 1073 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מכירת משרד, השכרת משרד, מכירת משרדים, השכרת משרדים, השכרת משרדים בת"א, השכרת משרדים רמת החייל, השכרת משרדים ברמת גן, השכרת משרדים בבורסה, השכרת משרדים הרצליה, השכרת משרדים פתח תקווה, השכרת משרדים קרית אריה, השכרת משרדים מטלון, מכירת משרדים בת"א, מכירת משרדים רמת

שכונת רמת החייל ממוקמת באזור צפון תל אביב המזרחי, ליד שיכון דן מצד אחד, ומצד שני נושקת לפארק הירקון. ליד השכונה ממוקם מתחם עסקים מתפתח שבו נבנים מרכזים ובניינים שמציעים משרדים להשכרה. מתחם העסקים והבילויים של רמת החייל שופע במסעדות יוקרתיות ומקומות בילוי ומהווה מקור משיכה לאנשים מאזור המרכז כמו רמת גן, גבעתיים, ובני ברק. באזור יש גם מתי מלון כך שהוא מהווה מקום גם לתיירים שמגיעים מחו"ל.

 

שכונה יוקרתית

רמת החייל ממוקמת בצפון תל אביב היוקרתי, בקרבת שכונות מגורים יוקרתיות כמו נאות אפקה, צהלה, ושיכון דן, דבר שמעלה מאוד את הרמה הסביבתית, הרחובות נקיים, מטופחים, ומתוחזקים היטב. פארק הירקון שנמצא ממש ליד השכונה, משרה אווירה פסטורלית ונעימה לאלו המבקרים וכמובן גם לעובדים שנמצאים במשרדים. באזור המתחם יש מוסדות ממשלתיים, בנקים, ומרכזים אחרים שחשובים לבעלי עסקים.

רמת החייל לעסקים

שכונת רמת החייל הפכה למקום נחשק בקרב בעלי העסקים. שמבקשים להקים את משרדם בתל אביב. ישנם מקומות רבים שמציעים משרדים להשכרה ברמת החייל במחירים קצת יותר שפויים מאשר במרכז תל אביב, לפיכך עסקים רבים לוקחים בחשבון את היתרונות בהשכרת משרד באזור. שכונת רמת החייל נמצאת בגבולות העיר תל אביב, אך עדיין מרגישה כאילו היא לא בתוך כל ההמולה. הצפיפות במקום הרבה יותר מתונה, מה שמאפשר יותר מקומות חנייה ופחות עומסי תנועה. תחנת רכבת בני ברק שנמצאת במרחק הליכה, מקלה על ההגעה לשכונה עבור הלקוחות וכמובן שגם עבור העובדים. המקום נגיש גם באמצעות אוטובוסים.

התפתחות האזור

בהתאם לתנאים האלו עסקים רבים מחפשים משרדים להשכרה ברמת החייל המתפתחת. באזור עצמו כבר ממוקמים עסקים גדולים ובעלי שם, שזיהו את הפוטנציאל הטמון באזור, כמו המשרדים של חברת "רשת" ו"קשת" של ערוץ 2. מכיוון שהמתחם לא נמצא במרכז תל אביב, המחירים של משרדים להשכרה ברמת החייל נמוכים יותר ומאפשרים לעסקים לפתוח את משרדיהם באחד מהבניינים הרבים שנבנו או שעדיין בבניה. משרדים אלו עדיין נהנים מתנאי נגישות וכוח אדם של משרד הממוקם בתל אביב, אבל משלמים על כך מעט פחות.
 

אודות סטאטוס יועצי נדלן

סטאטוס יועצי נדל\"ן – משרדים להשכרה ,משרדים למכירה, נכסים מניבים,שיווק משרדים,קבוצות רכישה . באתר מחירון משרדים, ומנוע חיפוש משוכלל, מצולם, ומעודכן עם שפע של משרדים להשכרה ולמכירה בתל אביב ,ברמת גן, בבני ברק. סטאטוס יועצי נדל\"ן מגדלי טויוטה, יגאל אלון 65, תל אביב-יפו www.status-ltd.co.il status@status-ltd.co.il טלפון: 03-5624433 פקס: 03-5612468

סטאטוס יועצי נדלן

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר