אודות ד"ר פוליש | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אודות ד"ר פוליש

פורסם בתאריך 02/29/2012 ע"י ברק שרעבני בקטגוריה ניהול משק הבית | צפיות: 1268 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חברת ניקיון, חברות ניקיון, חברת נקיון, חברות נקיון, פוליש, דוקטור פוליש, ד"ר פוליש, שירותי ניקיון לעסקים, ניקיון משרדים, שירותי ניקיון, שירותי ניקיון לבית פרטי, ניקיון בתים פרטיים, חברת ניקיון לבית פרטי, חברת ניקיון לעסקים

'דוקטור פוליש' ניקיון הנו מצרך חשוב מאוד לכולם, בין אם מדובר כאן בדבר דירה פרטי שם חיים בני אדם עם ילדים קטנים ובין במקרה ש אנחנו מדברים בעניין בניין משרדים גדול מאוד בתוכו תחלופת האנשים הינה בעצם רצינית.

ביתך נקי לחלוטין, משרד נקי בכל האיזורים ושירותים נקיים הינם עניין שאין להתפשר עליו, נבדק ונמצא מכיוון ש מקומות נקיים מזמינים בהרבה ממקומות מלוכלכים ומבולגנים – באלה שטח נעים יותר לחיות, בדירה נקי בכל האיזורים ומסודר או בדירה מלוכלך ומבולגן ? ובאיזה משרד נעים וטוב יותר לפעול – במשרד מבולגן וממש לא נקי בכל האיזורים או במשרד זוהר ויוקרתי ?

חברת הניקיון 'דר' פוליש' מספקת ללקוחותיה עבודת ניקיון מכל הסוגים : החל במתן שירותי ניקיון לבתים פרטיים ועד עבודת שירותי ניקיון לעסקים – 'ד'ר פוליש' היא החברה הנחשבת ביותר בארץ ישראל לפתרונות ניקיון ייחודיים.

אצל 'דר' פוליש' אפשר ליהנות משירותי ניקיון בכל הסוגים של הרצפות עם ניצול בטכנולוגיות החדישות יותר מכולם שחשוב כעת לניקיון, תכשירי הניקוי הינם מהחברות המובילות בתבל ומומחיות העובדים הינה באמת בלי כל ספק שם המפתח של החברה שהרי בלעדיה אין היו לחברה צרכנים מרוצים כל כך.

החברה מספקת פתרונות ניקיון מתקדמים החל מביצוע פוליש לרצפות מכל הסוגים, ניקיון שטיחים, ניקיון חלונות, ניקיון משרדים וניקיון בתים לאחר שיפוץ.

הכול התחיל בעודנו עסק חדש קטן שמממן סטודנט לו אין שום ידיעה בניקיון אמנם יחד השנים נעשה 'דר' פוליש' למעצמה ובעידן המודרני מדובר כאן בעניין בית עסק מצליחה ומשגשגת ששמה לה למטרה תמיד להשתפר, לעשות שימוש בטכנולוגיות העדכניות יותר מכולם ולתת את השירות המוביל והמקצועי מבין כולם בשוק הניקיון.

במקרה אחד חברת 'דר' פוליש' שינתה מאוד מן הקצה אל הקצה משרד בעל מוניטין בלב תל אביב, המשרד השתמש בשירותי ניקיון של חברה אחרת במשך שלוש שנים אך המקום שום פעם לא היווה לא מלוכלך והיה נדמה כי ניתן לשפר רבות את טיב הניקיון.

המנהלת התלבטה הרבה מאוד בסופו של עניין החליטה לנסות את כל שירותי הניקיון של 'דוקטור פוליש' וזכתה לתגובות נלהבות גם מעובדי העסק והן מהלקוחות שמצאו עצמם נהנים הרבה יותר לקחת חלק ולשהות במשרד המבריק.

במקרה שונה חברת 'ד'ר פוליש' סייעה רבות לזוג שובב שעבר לחיות בדירה החדשה שבמילים עדינות פשוט לכנותה חורבה, חשכו עיניהם של הזוג כשנכנסו לדירה וגילו כי וגם במידה ש ינקו את הדירה למכירה שבוע שלם ברציפות ממש לא יהיו יכולים לטפל בבעיית הלכלוך וההזנחה שהיו בה כעבור שהזוג הקודם עזב.

שכנתם הציעה להם לשכור רק את שירות חברת 'דוקטור פוליש' והם נדהמו לגלות כי תוך יום אחד הנכס נראתה כ חדשה : החלונות הבריקו, כתמי השומן המצטברים והדביקים נעלמו כלא היו והארונות היו מבריקים ומוכנים לחפציהם.

לא קיים ספק ש אי אפשרי להשוות את חברת 'דר' פוליש' לחברות ניקיון שונה, מדובר בדבר פירמה ששמה לה לדגל רק את הרמה הגבוהה, רק את היוקרה שבניקיון ואת היסודיות במקום המרכזי, כל מי שמרגיש את כל אלה הם בוודאי קליינטים העסק.
 

אודות ברק שרעבני

ברק שרעבני

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר