כתמי שמש ופיגמנטציה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כתמי שמש ופיגמנטציה

פורסם בתאריך 05/10/2009 ע"י פורטל הקוסמטיקה בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 858 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הסרת כתמים, כתמי שמש, כתמים, קוסמטיקאית

כתמי שמש ופיגמנטציה
כתמי שמש או במילים אחרות פיגמנטציה הם מכת מדינה.
מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

כתמי שמש

כתמי שמש או במילים אחרות פיגמנטציה הם מכת מדינה. כתמי שמש בישראל מדינה מזרח תיכונית חמה במיוחד היושבת על אזור חם בקו המשווה הם נפוצות כאן. נשים רבות סובלות מכתמי שמש.ומבקשות לבצע טיפול הסרת כתמים. כתמי שמש קריטיים ביותר כאשר הם נמצאים על עור הפנים הגלוי לעיני כל. כתמי שמש נראים כלא אסטטיים במיוחד בגיל צעיר. הדרכים להיפטר מנזקי כתמי שמש בשלב מוקדם הוא פשוט לא להיחשף לשמש או להיחשף לשמש כמה שפחות. כתמים מהשמש אינם נזק בריאותי אלא אסטטי וככזה הם אינם מזיקים אולם נשים רבות ואני לא מכיר אישה שהמראה האסטטי שלה כלל לא מדבר אליה או שהוא לא מעניין אותה. נשים רבות בעולם שמות דגש על המראה החיצוני שלהם, כתמים על הפנים שוברים את המראה האחיד וגם את הם נמרחים במייק אפ עדיין האישה רוצה להציג את עצמה בפני בן זוגה בצורה אסטטית או אפילו בפני עצמה בכדי להביא לחיזוק האישיות שלה כאשר היא ניצבת בוקר בוקר מול המראה.

כתמי שמש הם מראה לא מלבב, מראה כתמי שמש שובר את המראה החלק והאחיד אצל עור האישה והוא שכיח אצל נשים מבוגרות כאשר הפיגמנטציה של העור מגיבה בצורה שונה בצדדים מסוימים של העור כאשר בחלקם היא מגיבה בצורה אחת ובחלקם בצורה אחרת כך נוצר חוסר איזון בעור. חוסר האיזון בעור נראה לעיני כל ויוצר מראה לא אסטטי. האישה קמה בבוקר ומביטה במראה ורואה מראה לא אחיד בצבע הפנים. רוב הנשים כיום ממילא שמות על פניהם מייק אפ בכמויות נדיבות כך שלא רואים כלום אולם כאשר האישה יוצאת לחוף הים או לבריכה שם נוצר מגע עם המים פלא המייק אפ נעלם או כאשר יש לחות נוצרו תנאים לפריחת קסם המייק אפ וכאן מתחילות הצרות. ואם מדברים על צרות אז ישראל ניחנה בתנאי אקלים חמים ביותר שבאים לידי ביטוי בכל עונות השנה כאשר החורף בישראל נראה כמו הקיץ באנגליה ואני מדבר על שיא הקיץ באנגליה. נשות אנגליה אינם סובלות מכתמי פיגמנטציה או כתמי שמש אלא אם כן הם הולכות לנופש ברביירה הספרדית או אפילו בישראל באילת שם כמויות השמש הם אדירות ואז נוצרים התנאים לפיגמנציה.

כתמי שמש או בשמם האחר פיגמנטציה ניתנים לתיקון ולהעלמה, קיימות כיום בשוק מוצרים שונים לשם כך הן קרמים מיוחדים שנוצרו רק לשם כך במעבדות בעולם והן טיפולים קוסמטיים במכוני קוסמטיקה מוסמכים שבאים לטפל בשורש הבעיה ולהביא לה פתרונות. ההצלחות בתחום זה הם מוכחות בדרך כלל כל מכון קוסמטיקה מציג מין אלבום תמונות בכניסה של נשים או גברים עם פגעים שונים שנראים כאילו עלו מהקבר, אחרי הטיפול באותו מכון אתה הופך דף ורואה את הטיפול אחרי כאשר הצפרדע או הצפרדעה במקרה שלנו הופכת לנסיכה חלקה נקייה מכתמים או מפצעים או מוגלות. לפתע נראה שעל עור הפנים עבר מכבש פיזר זפת ופתאום הפנים נהיו חלקות, את המייק אפ בתמונות נשאיר למאמר הבא. נוכל לסכם ולומר כאן דבר כזה, כתמי שמש הם חזון נפרץ ויש לכך פתרונות ביתיים כאשר האישה נכנסת לפארמים מוצגים בפניה מדפים שלמים עם משחות להבהרת כתמי שמש, חשוב להתייעץ עם האישה שאחראית למחלקת קוסמטיקה.

אודות פורטל הקוסמטיקה

פורטל הקוסמטיקה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר