תחומים פופולאריים של לימודי תעודה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תחומים פופולאריים של לימודי תעודה

פורסם בתאריך 11/29/2011 ע"י טום ברגר בקטגוריה מכללות ואוניברסיטה | צפיות: 1010 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לימודי תעודה, לימודי מחשבים

המוסדות להשכלה אקדמית גבוהה, בכללן האוניברסיטאות, המכללות והמוסדות הפרטיים, מציעים מגוון רחב ביותר של פקולטות, תחומי לימוד, מסלולים, קורסים והשתלמויות. כל סטודנט יכול לבחור את התחום הקרוב לליבו ואת זה אשר מרתק ומעניין אותו יותר מכל. ריכזנו עבורכם את 4 הפקולטות המבוקשות ביותר ואשר מסלולי לימודי תעודה שהן מקנות, הינם התחומים הפופולאריים ביותר:

לימודי רפואה
למרות תנאי הקבלה הקשים, הפקולטה ללימודי רפואה היא אחת המבוקשות ביותר. ניתן ללמוד רפואה באחת מ-4 האוניברסיטאות הגדולות: אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב והטכניון.
בצמוד לפקולטות לרפואה ניתן להירשם ללימודי רפואה במגוון מקצועות בריאות כגון: אחיות, עובדי סיעוד, לימודי רפואת שיניים, קלינאות תקשורת ועוד.

לימודי מדעי המחשב
לימודי המחשב נחשבים לימודים מאתגרים וקשים, ובכל זאת תלמידים רבים נאבקים על הרשמה ללימודים אלו. תחום המחשבים הוא התחום המוביל כיום בעולם ואינסוף לאפשרויות התעסוקה בתחום זה. מאחר ותחום המחשב הוא המפותח ביותר כיום בתחום העסקים, זוהי נחשבת לקריירה טובה ומכניסה. 
לימודי מחשבים עוסקים הן בלימודי תוכנה וחומרה והן במחקר ובפיתוחי סטארט-אפ.
תחום מדעי המחשב הורחב מאוד וכיום ניתן למצוא קורסים רבים כגון: מדעי המחשב וביולוגיה חישובית, הנדסי תוכנה ועוד.

לימודי תואר ראשון במשפטים
פקולטה יוקרתית הפותחת שעריה לסטודנטים לאחר מיון נוקשה וקפדני. יש אוניברסיטאות אשר מידי שנה מעלות את רף הכניסה אליהם למסלול
לימודי תעודה לתואר ראשון, זאת עקב הביקוש הרב שיש. לימודי התואר מעניקים לתלמידים בסיס תיאורטי ומעשי על תחומי המשפט השונים, כאשר הקו המנחה שמוביל את צוות הסגל הוא הכנת הסטודנטים להיות עורכי דין פעילים כבר בשלב סיום התואר הראשון.

לימודי מנהל עסקים
לימודי מנהל עסקים מכשירים את התלמידים בניהול תחומים שונים במגזר הפרטי והציבורי. מנהל עסקים עוסק בניהול תקין של החברה או הארגון ופועל ליצירת תהליכים תקינים ונכונים בארגון. לימודי מנהל עסקים נושקים כמעט לכל התחומים בחיים ולכן סטודנטים רבים ימצאו מקומם בספסלי הפקולטה.הקורסים הניתנים במהלך שיעור מנהל עסקים והתנהגות ארגונית, מנהל עסקים ומשפטים, מנהל עסקים ומשאבי אנוש, מנהל עסקים וחשבונאות ועוד.

אודות טום ברגר

טום ברגר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר