שם המאמר: זכאות לאזרחות פולנית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שם המאמר: זכאות לאזרחות פולנית

פורסם בתאריך 11/20/2011 ע"י noah asadofulus בקטגוריה אזרחויות זרות | צפיות: 1620 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תגיות: אזרחות פולנית, דרכון אירופאי

אזרחות פולנית, מי זכאי לאזרחות פולנית?

כל אדם שנולד בפולין, או במדינה שהייתה בשליטת פולין בתקופה של בין מלחמת העולם הראשונה ומלחמת העולם השנייה כמו בלארוס, אוקראינה וליטא זכאי לקבל אזרחות פולנית.

זכאים לקבל אזרחות פולנית גם ילדיהם של אנשים שנולדו בפולין או אחת מהמדינות הנ'ל, וכן צאצאיהם וצאצאי צאצאיהם עד סוף כל הדורות.

גם אנשים שאינם יודעים את השפה הפולנית, אינם בעלי זיקה פולנית או שאין בידם תעודת לידה פולנית זכאים לקבל אזרחות פולנית אם הם או הוריהם נולדו בפולין.

כל אדם המעוניין יכול להגיש בקשה לקבל אזרחות פולנית, אולם במקרה זה יש לדעת ולהכיר את החוק הפולני ולהגיש בקשות לאישור למוסדות בשפה הפולנית. יתכן גם כי יידרש להשיג מסמכים מתוך ארכיונים שונים בארץ או בחו'ל. קשיי הבירוקרטיה הכרוכים בהגשת הבקשות לקבל אזרחות פולנית עלולים להיות רבים, הגשה לא נכונה של הטפסים עלולה לבטל את הזכות של אזרחות פולנית, במקרים רבים עדיף לבצע את הגשת הטפסים לבקשת אזרחות פולנית על ידי עורך דין המתמצא בדברים.

דרכון אירופאי

אנשים בעלי אזרחות אירופאית כלשהי או בעלי אזרחות פולנית, זכאים לקבל דרכון אירופאי. מאז הקמת האיחוד האירופי שהפך עשרים ושבעה ממדינות אירופה למעיין מדינה אחת החזרת דרכון אירופאי אפילו משתלמת יותר.

הזכויות אשר מוקנות למחזיקי דרכון אירופאי הן רבות. מעבר ללימודים אקדמאים זולים מאוד באירופה, ובחלק מהמקרים אפילו חינם (לבעלי אזרחות צרפתית). זכאים בעלי דרכון אירופאי למעבר חופשי בין מדינות האיחוד ללא שתלום מס מעבר. בנוסף ניתן לגור, לעבוד או לסחור בנדל'ן ברוב המדינות ממדינות אירופה. בעלי דרכון אירופאי יכולים גם להשיג יותר בקלות ויזות ואישורי כניסה ועבודה לארצות הברית.

הוצאת דרכון אירופאי, הפכה להיות דבר פופולארי מאוד בישראל בשנים האחרונות. אפשרות העבודה המגורים והלימודים באירופה, הפכה את הרצון של הישראלים לקבל דרכון אירופאי לחזק יותר.

בנוסף ישראלים רבים החוששים ממצב של מלחמה קשה בארץ רואים בהשגת דרכון אירופאי מעיין תעודת ביטוח שיהיה להם לאן לברוח במקרה כזה.

אודות noah asadofulus

המאמר מוגש ע"י ASK4WEB פרסום באינטרנט

noah asadofulus

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר