שם המאמר: בניה קלה לעומת שיטות בניה אחרות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שם המאמר: בניה קלה לעומת שיטות בניה אחרות

פורסם בתאריך 11/20/2011 ע"י noah asadofulus בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 643 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תגיות: שיטות בניה, בניה קלה

אם אתם עומדים בפני בניית בית, הוספת חדר לבית קיים, או בניית כל מבנה אחר, אתם ודאי מבולבלים ומתלבטים בין כל שיטות הבניה השונות.

מהי בניה קלה ומה העדיפות שלה על פני שיטות בניה אחרות?

שיטות בניה רגילות, המתבססות על לבנים, בטון, ומשולבים עם ברזל הן יקרות, מזהמות את הסביבה. בניה בשיטות בניה אלו עולה ממון רב, ולוקחת זמן יקר. בנוסף, אם ברצונכם להרחיב את הבית שלכם, סיכוי גבוה שלא תוכלו להתגורר בסמוך לאתר הבניה, בשל הרעש הגבוה, מספר האנשים הרבה שיסתובב באתר, הזיהום והאבק. שיטות בניה אלו מקובלות בכל חלקי העולם המערבי, ובכל מקום בו בונים בניינים גבוהים, אבל העלויות הגבוהות והחסרונות שלהם, הביאו לפיתוח שיטות בניה אחרות ומתקדמות. כדוגמת בניה קלה.

אז מהי בעצם בניה קלה? בניה קלה היא בניה המורכבת מלוחות שנעשו מחומרים הקלים לבניה. הלוחות בנויות מאלומיניום או פלדה, שהם חומרים מבודדים, ועמידים ביותר. הלוחות ממולאים בחומר מוקצף ומבודד, שמספק גם חוזק רק ללוחות המבנה (לקירות של בית שנבנה בצורה של בניה קלה) וגם תוספת בידוד. בתים שנבנו בצורה של בניה קלה מבודדים פי כמה לעומת בתים שנבנו באמצעות שיטות בניה אחרות.

הלוחות של בניה קלה מיוצרים במפעל, לפי המידות והתוכניות של המבנה. את הלוחות מביאים בעזרת משאיות אל אתר הבניה. הקמת בית באמצעות בניה ירוקה נעשה כמו לגו, כאשר הלוחות מתחברים האחד לשני בצורה קלה ומהירה.

בניגוד אל שיטות בניה אחרות, שמצריכות ידע ממוקד בתחומים שונים (תפסנים, טייחים, ועוד) בניה קלה לא צריכה כמות כה רבה של אנשי מקצוע, או התמחות גבוהה של כל אחד מהם. אחד מהדברים הבולטים בזמן שבונים בית באמצעות בניה קלה הוא השקט, הנקיות, ומיעוט האנשים באתר הבניה.

בזכות מהירות הבניה, מיעוט הפועלים הנצרכים, וגם בזכות העלות היחסית נמוכה של החומרים, בניה קלה זולה מאוד לעומת שיטות בניה אחרות. בניה קלה עמידה לשנים רבות. בזכות התכונות הייחודיות שלה, בניה קלה היא אחת מ שיטות בניה הירוקות ביותר שקיימות היום בעולם.

אודות noah asadofulus

המאמר מוגש ע"י ASK4WEB פרסום באינטרנט

noah asadofulus

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר