להיות יפה ללא פשרה - איפור כלות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


להיות יפה ללא פשרה - איפור כלות

פורסם בתאריך 10/10/2011 ע"י צחי כץ בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 673 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שמלות כלה, איפור, תכשיטים

 להיות יפה ללא פשרה!  איפור כלה

 

רבים נוטים להפחית בחשיבות האיפור, אבל מה שלא כולן חושבות עליו הוא שאיפור מוצלח קובע את המראה הסופי שלנו ומשלים את הביגוד שלגופנו. קל וחומר כאשר מדובר ביום החתונה. קיימים הרבה מאפרים שמאחוריהם לא עומד ניסיון ממשי וכאשר מדובר בסתם אירוע חברתי אפשר לתת להם הזדמנות לאפר את פנייך אבל כאשר מדובר ב איפור לחתונה מדובר על דבר אחר לגמרי. ליום חתונתך אין עוד הזדמנות זהו יום חד פעמי בו את פשוט חייבת להיראות הכי יפה שאפשר ולכן את בוחרת בקפידה את כל העוסקים בדבר: את לא מתפשרת על שמלות כלה ויצאת למסע חיפושים נרחב אחר השמלה המושלמת כך עלייך לבחור בקפידה את המאפר או המאפרת ליום חתונתך כדי שתהיי יפה ללא פשרה!

איפור כלות ב סלון כלות תמיד יהיה נכון ויתאים את כל המכלול, חייב להיות מוקפד ואיכותי, עשוי היטב בהתאם לכללי האיפור. הוא חייב להיות עמיד בכל תנאי מזג אוויר ולהצטלם היטב בל סוגי התאורה. הוא חייב להיראות טבעי בתמונות ובסרט החתונה וחייב להיות במינון הנכון והמדויק.

בנוסף, איפור כלות צריך להיות מותאם למראה הכולל של שמלתך, לתסרוקת שעל ראשך

ול תכשיטים ולאביזרים שעל גופך.

לכן, אסור להתפשר על איפור מקצועי כזה שיותיר אותך יפה כפי שרצית להיות ולהיראות ביום חתונתך.

אין ספק שאיפור הוא עניין של טעם הכלה אבל כאשר את מפקידה את פנייך בידיים מקצועיות, את יכולה להיות סמוכה ובטוחה שהן כבר תבצענה את האיפור המושלם עבורך שגם יקלע לטעמך.

רחוב משופע במעצבי שמלות לחתונה, איפור, זה רחוב דיזינגוף, גם לא מעט מעצבי שמלות כלה דיזינגוף קיימים כבר שנים ברחוב שתמיד מזכיר את הימים היפים שלו מהסיפורים של ההורים.

התחושה המשתקפת מאיפור כלות חייבת להיראות טבעית ולא מלאכותית, עדינה ולא מוגזמת מדי ולכן צריכה להיות התאמה לא רק בצבע המייק אפ לעור פנייך אלא גם בין איפור העיניים לשפתון שיעטר את שפתייך.

כלל חשוב הוא שאין לוותר על איפור ניסיון- הקפידי לעשות תיאום ציפיות בינך לבין המאפר/ת. איפור ניסיון יפחית את הלחץ והמתח מאיפור לא תואם ויאפשר למאפר להכיר את פנייך על כל יתרונותיהם וחסרונותיהם.

בנוסף, איפור ניסיון מקצר את זמן האיפור בפועל ביום החתונה כי ידוע כבר מה הכיוון הרצוי של האיפור ולכן זהו שלב חשוב שאין לוותר עליו.

אודות צחי כץ

צחי כץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר