כל מה שצריך לדעת על מוצרי תינוקות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כל מה שצריך לדעת על מוצרי תינוקות

פורסם בתאריך 07/20/2011 ע"י דניאל מוריץ בקטגוריה הורות ותכנון המשפחה | צפיות: 887 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מוצרי תינוקות, מנשא לתינוק, עגלה לתינוק

תחום מוצרי תינוקות הינו ענף עסקי המגלגל מיליוני שקלים בשנה. בישראל נמכרים מדי שנה אלפי פריטים שונים הקשורים לחוויית הלידה וצרכי התינוק בחודשיו המוקדמים והמאוחרים כאחד. המבחר הגדול שקיים כיום בשוק יוצר תחרויות גבוהה בין החברות והחנויות השונות ומאפשר לכם כהורים ליהנות ממבצעים מיוחדים לאורך כל ימות השנה.

מוצרי תינוקות מתחילים מעגלות תינוק, ממשיכים באבזור מלא לחדר התינוק (לרבות, מיטה, ארוניות שירות, ביגוד וכדומה) ומסתיימות בפריטים קטנים ורבים כגון: מוצצים, בקבוקי האכלה ומוצרים נלווים נוספים. רכישת כלל המוצרים מתבצעת בדרך כלל מספר שבועות טרם הלידה וכרוכה בהוצאה כספית לא קטנה לציוד הנדרש ברמה המלאה והמקיפה ביותר.

ממוצרים זולים ועד למותגים

פער המחירים בין מוצרי תינוקות שונים מגיע למאות ולעיתים לאלפי שקלים לפריט. אתם יכולים לבחור בעגלת תינוק סטנדרטית שמחירה מתחיל ב-1,500 ₪ ואתם יכולים לבחור בעגלות מותגים מתקדמות המגיעות ל-6,000 שקל ואף יותר. הבחירה וההחלטה בידכם ואמורה להתבצע על פי היכולות התקציביות שלכם.

בין אם בחרתם במוצרי מותג ובין אם בחרתם מוצרי תינוקות לא ממותגים וזולים יחסית, חשוב שתבדקו את רמת הבטיחות ותו התקן שיש למוצרים השונים. מוצרים לתינוק (בייחוד: עגלות, מיטות, כיסא בטיחות, מנשא לתינוק וכדומה) חייבים להיות בעלי תו תקן בטיחותי המעניק לכם ביטחון מלא בכל הקשור לבטיחות המוצר.
מוצרי תינוקות צריך לרכוש לאחר שביצעתם רשימת ציוד מקיפה ונדרשת ולאחר שהתייעצתם עם זוגות שאתם מכירים שנמצאים כבר מספר חודשים לאחר הלידה. בירור ובדיקה עם אותם זוגות תעניק לכם אינדיקציה באילו מוצרים שווה לכם להשקיע את מיטב כספכם ועל אילו מוצרים אתם יכולים לוותר בעת הרכישה.

חנויות לממכר מוצרי תינוקות מציאות מדי פעם חבילות לידה הכוללות מספר נרחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים. במהלך תקופת ההריון שווה לכם להתעדכן מדי פעם במבצעים השונים שמקיימים החנויות, אתם לא חייבים לחכות לרגע האחרון של תקופת ההריון או להמתין ללידה על מנת לרכוש מוצרי תינוקות שונים.
הדבר הכי חשוב ברכישת מוצרי תינוקות הוא להתאים את המוצרים השונים לצרכים היומיומיים שלכם, אל תרכשו מיטות תינוק גדולות שאינן מתאימות למידות החדר שבחרתם בו לאכלס את התינוק, אל תרכשו עגלה לתינוק כבדה אם אתם גרים בבתים משותפים ללא מעלית. כמו כן, רצוי להתאים את מידות העגלה למידות תא המטען ברכבכם.
 

אודות דניאל מוריץ

דניאל מוריץ

דניאל מוריץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר