ארבעה כישורים שכל מפיץ צריך כדי להצליח בשיווק רשתי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ארבעה כישורים שכל מפיץ צריך כדי להצליח בשיווק רשתי

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
03/24/2009 ע"י איתמר בן חור בקטגוריה תוכניות שותפים ופרסום | צפיות: 989 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: mlm, networkmarketing, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, שיווק אינטרנטי, monavie, mona vie, agel,

יש הרבה כישורים שאתה צריך לפתח כמשווק רשתי, יש יותר כישורים שאתה צריך כיזם וכבעל עסק, אך הפעם אני אתמקד בכישורים הבסיסיים ביותר, הכישורים שעליהם אתה בונה את העסק שלך. כישורים שבעזרתם אתה יכול לבנות ארגון גדול ולהרוויח לפחות 10,000 שקל בחודש.
הראשון – שיווק, אתה חייב לפתח את כישורי השיווק שלך אם אתה רוצה להצליח כיזם, כבעל עסק או שמשווק רשתי, לא משנה באיזה משבצת אתה נמצא, אתה חייב ללמוד שיטות שיווק שונות כדי לבנות את העסק שלך קדימה. שיווק הוא מדע המשיכה, זהו תהליך שהופך מבקרים ללקוחות שמשלמים עבור השירותים שלך.
אם אתה רוצה להרוויח יותר כסף אתה צריך להיות משווק יותר טוב, להבין את הלקוחות שלך, להבין איך מפיצים חושבים, מה תהליך קבלת ההחלטות שלהם ועוד...

השני – מנהיגות, היכולת שלך להנהיג היא אחד הפאקטורים החזקים ביותר למשיכה, כדי שאתה תמשוך אליך לקוחות ואנשי שיווק רשתי או מועמדים אתה חייב להראות להם שאתה מנהיג, שאתה מבין מה אתה עושה ואתה יכול להדריך אותם.
הדרך הטובה ביותר להיות מנהיג היא לתת לאחרים ערך בצורה של מידע שיעזור להם לבנות עסק מצליח ולהרוויח כסף. ברגע שאתה תופס את תשומת הלב שלהם עם המידע שלך, כול מה שאתה צריך לעשות כדי להיתפס כמנהיג הוא לקחת את עמדת המנהיגות ולהדריך אותם להצלחה. אתה יכול לשלוח מיילים עם עצות או שאתה יכול לערוך הדרכות אישיות, יש הרבה דרכים, הכי חשוב שתיקח יוזמה ותראה שאתה מנהיג.

שלוש – ההזמנה, בעזרת היכולת הזו אתה חושף אנשים להזדמנות שלך, זו אחת היכולות הכי חשובות שיש משום שללא היכולת הזו המועמד שלך לא יראה את המידע שאתה רוצה לחשוף בפניו. כדי לך מאוד להתאמן על תהליך ההזמנה כדי להצליח להעביר לאנשים את ההרגשה שכדי להם לעבור על המידע שנתת להם.
ההזמנה היא למעשה הקריאה לפעולה שלך, אלו המילים שיוצאות לך מהפה שגורמות למועמד שלך לעבור על המידע. היכולת הזו חשובה מאוד במיוחד בתחילת הדרך משום שהיא משמשת בפנייה שלך לשוק החם.

ארבע – שכפול, הרבה אנשים שנמצאים בשיווק רשתי שמעו על המילה הזו אבל הם לא מבינים באמת מה היא אומרת. היכולת לגרום לשכפול בארגון שלך היא מאוד מורכבת. לרוב אתה לא תהיה מסוגל לעורר שכפול ברמה מאוד גבוהה. רוב המפיצים חושבים ששכפול זה לגרום לאנשים שצירפת לעשות את מה שאתה עשית. זו השקפה מאוד כוללת ויש הרבה רבדים לעיקרון השכפול, אחד מהם הוא הנושא של שימוש בכלי מידע.
אני מכיר המון מפיצים שעד היום מנסים להסביר את תוכנית התגמול שלהם ולהסביר את הרכיבים של המוצרים ולמה הם עוזרים ואיך משתמשים בהם. אפשר לשבת איתם במשך שעות והם ישפכו עליך מידע, במקום שאתה תצטרך לזכור את הכול ולהסביר את זה פעם אחר פעם אחר פעם – אתה צריך שיהיו לך כלי מידע שיספקו את הכול עבורך.
כמו דיסקים, DVD ,חוברות, אתר אינטרנט, סרטוני וידיאו ועוד.
השכפול נמצא גם בשלבי הכשרת המפיצים, האם יש תהליך שכול אחד עובר בו? האם יש סדרה מובנת של פעולות שכול אחד יכול לעשות כדי להגיע לדרגה הראשונה, הם יש תמיכה מהאפליין?
כמו שאמרתי, שכפול הוא נושא מורכב, ההבנה שלך תקבע את גודל ההצלחה שלך בעסק של שיווק רשתי. ככול שתלמד איך לשכפל את הארגון שלך יותר טוב ככה אתה תצליח להביא יותר תוצאות לך ולחברי הצוות שלך.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

 


 

אודות איתמר בן חור

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר התמחה בשימוש של Magnetic Sponsoring , אם אתה רוצה ללמוד את הטכניקות האמיתיות כדי להצליח עם Magnetic Sponsoring תלחץ כאן. http://howmagneticsponsoringworks.blogspot.com/ http://www.howmlmwork.net/

איתמר בן חור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר