קורס הערכת יהלומים- גמולוגיה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קורס הערכת יהלומים- גמולוגיה

פורסם בתאריך 06/02/2011 ע"י יהודה יקר בקטגוריה מכללות ואוניברסיטה | צפיות: 1040 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קורס יהלומים, הערכת יהלומים, דירוג יהלומים, ליטוש יהלומים, זיהוי אבני חן, דירוג אבני חן, יהלומים, גמולוגיה, קורס גמולוגיה

גמולוגיה הנה תורת אבני החן (מדע חקר אבני חן), גמולוגים עוסקים בדירוג יהלומים ואבני חן, סיווג ומיון, זיהוי אבנים, תיעוד צורתם, אופן הליטוש, בדיקת פגמים ועוד , הם למעשה מספרים את "סיפורה של האבן" ומפרטים הכל בתעודה לאבן, מעין תעודת זיהוי לאבן.

הבדיקה לאבן נעשית במעבדה גמולוגית, עם כלים ייחודיים והמשוכללים לבדיקת יהלומים ואבני חן: מיקרוסקופים המגדילים את האבן באופן המאפשר לראות אותה בבהירות רבה לפרטי פרטים. מערכת חדשנית לבדיקת יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם, המאפשרת בדיקה ללא מגע יד אדם, ראיית האבן מכל זווית אפשרית ומדידה מדויקת ומהירה. ציוד לבדיקת יהלומים צבעוניים עם סטים של דוגמאות להשוואה וציוד לבדיקת הטבעיות של האבן.

עבודת הגמולוג היא מורכבת ומצריכה לעבור הכשרה מיוחדת במכללה ליהלומים המכשירה לעסוק בתחום הגמולוגיה ואף מעניקה תעודות מוכרות על ידי משרד התעשייה והמסחר למסיימים את הקורסים בהצלחה. בכדי לקבל תעודת גמולוג בינלאומי צריך לסיים את תוכנית הלימודים המתבקשת , ניתן אף להשלים לימודים לתואר ראשון במינהל עסקים באוניברסיטת מרסי בניו יורק המכירה ב-75% מסך כל נקודות הזיכוי שהסטודנט צריך לעבור על מנת לקבל זכאות לתואר אקדמי זה.

חשוב לציין כי בכל מכללה תוכנית הלימודים היא שונה ורק במכללות ותיקות ומוכרות ניתנת תעודה מוכרת עם אפשרות לתואר אקדמי, בנוסף ניתנת אפשרות לחיילים ללמוד על חשבון פיקדון- רצוי לברר פרטים אלה לפני שנרשמים.

 

אודות יהודה יקר

הקולג' לגמולוגיה - GCI במסגרת המרכז הבינלאומי לגמולוגיה מצוי הקולג' לגמולוגיה אשר מועברים בו קורסים , השתלמויות וימי עיון , ההדרכה מיועדת ולציבור הרחב אשר מעוניין להיכנס לעולם הסחר הבינלאומי, לאנשי מקצוע – יהלומנים וכן לעובדים בענף התכשיטים. במסגרת הקולג' נערכים קורסים לקבוצות של עד 8 תלמידים ברמות שונות לאוכלוסיות שונות. קורס מתעד יהלומים (מורחב) , קורס יהלומים (מקוצר) , יהלומי גלם וקורס לאבני חן , הקורסים וההשתלמויות נערכים בשפה העברית או באנגלית. קיימת אפשרות לביצוע קורסים לבודדים. דרכי יצירת קשר: 03-7514782 gci@gci-labs.com

יהודה יקר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר