שיפוץ דירה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיפוץ דירה

פורסם בתאריך 05/08/2011 ע"י מיכל שדה בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 1926 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיפוץ דירה, עיצוב פנים, דירה מעוצבת, עיצוב דירה

 איך נערכים לקראת שיפוץ דירה?





הטיפ לראשון לשיפוץ דירה: איך לתכנן את התקציב מראש


החלטתם לשפץ את הבית, הוצאה כלכלית משמעותית מאוד כמעט בכל קנה מידה מקובל. לפני שמתחילים בשיפוץ עצמו כדי להערך בצורה הטובה ביותר מבחינה תקציבית כדי לא להשאב למערבולת של הוצאות מיותרות. השלב הראשון שכדאי לעשות לפני השיפוץ הוא להתייעץ עם אדריכל, שאחראי על עיצוב הבית המחודש, ולהתייעץ עם קבלן השיפוצים כדי לקבל סדר גודל של עלויות השיפוץ כולו. לאחר מכן יש להגדיר קו אדום שאותו בשום פנים ואופן אסור לחצות. כך ניתן גם להנות מדירה משופצת ויפהפייה שנראית ממש כמו חדשה, מבלי לאבד את המכנסיים. רשת האינטרנט יכולה גם היא לעזור למשפצים המתחילים לבנות מסגרת תקציבית נכונה. באתרי אינטרנט שונים ישנם מחירונים של בעלי מקצוע מומחים שיכולים לתת מושג על עלויות השיפוץ המתוכננות.


 שיפוץ דירה מהחלומות


כאשר נערכים לשיפוץ דירה צריך לקחת מספר נושאים נוספים בחשבון מלבד שמירה על המסגרת התקציבית. בין הדברים הראשונים שמומלץ לעשות זה להתייעץ עם אדירכל מומחה, לא רק על העלויות אלא גם על העיצוב המחודש עצמו. האדריכל שאחראי על עיצוב הדירה צריך לקחת בחשבון את הנוחיות של בני הבית ואת הדרישות המיוחדות להם ולהבין מה בדיוק הם רוצים להשיג בעקבות שיפוץ הדירה.


שיפוץ דירה בלי לקחת סיכונים


לאחר סיום תכנון השיפוץ יש כמובן למהר אל עבר בניין המועצה המקומית או העירייה ולהשיג את כל האישורים הנדרשים עבור המבנה, וזה בתנאי שבשיפוץ יש שינוי חיצוני בבית או בדירה. לאחר קבלת כל האישורים אפשר לשכור קבלן שיפוצים ולהתחיל בשיפוץ הדירה – מבלי לעבור על אף חוק עירוני או מקומי.


 החלטתם על שיפוץ דירה – איזה קבלן כדאי לשכור?


שכירת קבלן הוא אחד הצעדים החשובים ביותר כאשר מחליטים על שיפוץ דירה. קבלן טוב יכול לעשות את עבודתו במהירות, ביעילות ובמקצועיות. קבלן פחות טוב לא פעם יוכל לדרוש מחיר גבוה מדי עבור עבודתו, למשוך מאוד את זמן העבודה ולגרום עוגמת נפש גדולה למשפצים. יש לזכור שקבל שיפוצים אשר אינו נאמן לעבודתו יכול לגרום לליקויי בנייה שונים במהלך שיפוץ דירה, מה שעלול להיות מפגע בטיחותי של ממש ומפגע אסתטי.


כדאי לבחור קבלן בנייה אשר חברים או מכרים המליצו לכם עליו. כמו כן, כדאי לסכם עם הקבלן מראש על עמידה ביעדים כדי שהשיפוץ ייערך בזמן קצר ככל האפשר.





כעת נותר רק לעבור לתוך הדירה החדשה והמשופצת – ולהנות מכל רגע!

אודות מיכל שדה

לירז חזן

מיכל שדה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר