הפקת אירוע חברה – לשדרג את פעילות חברתית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הפקת אירוע חברה – לשדרג את פעילות חברתית

פורסם בתאריך 02/06/2011 ע"י יובל בן בסט בקטגוריה תיאטרון והופעות | צפיות: 1213 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הפקת אירוע חברה

הפקת אירוע חברה לעובדים מצריך שני דברים עיקריים ארגון של האירוע והביצוע בפועל. יש חברות אשר מעדיפים לקחת חברת הפקות אשר תדאג לכל הנושאים כך שתפקיד החברה מסתכם בהעברת רשימת המוזמנים לאירוע. במיוחד כאשר מדובר על מספר רב של עובדים או לקוחות או על מופע גדול חברות ההפקה יכולת לתת פתרון מצוין החל מבחירת אולם ההופעות ועד האטרקציות ומופע הבידור.
מאמר זה בה לתת מספר הדגשים לגבי אירוע חברה מצומצם יותר או כזה שאתם אלה רוצים להפיק אותו בעצמכם ובכך לחסוך גם עלויות עקיפות.
ערבי גיבוש או ערב צוות, או ערב חברה מטרתם להעניק לעובדים תשומת לב, לתת להם תחושה כי ההנהלה וראש הצוות מעריכים אותם, זהו גם המקום שבו "רוח הצוות" יכולה להתחזק בהתאם לפעילות שתבחר.
לפניכם מספר עצות אשר יעזרו לכם להפיק אירוע חברה בצורה מסודרת על פי שלבי עבודה ברורים.
1.פתחו לוח שנה עברי, עברו ליומן האישי שלכם ובחרו שלושה תאריכים שבו האירוע יוכל להתקיים
אספו את העובדים וקבעו יחד איתם תאריך מוסכם.
2.כתבו לפניכם מהם התוצאות המצופות מצידכם, מצד העובדים ומצד ההנהלה בסיום האירוע. (הדבר יכין את הקרקע לפעילות החברתית הרצויה).
3.בררו מהו התקציב שההנהלה או מחלקת משאבי אנוש מעמידה לרשותכם ומתי הכסף יעמוד לרשותכם ולמפעיל/ה.
4.בחירת מקום – בהתאם לכמות העובדים והתקציב העומד לרשותכם בחרו את המקום שהייתם רוצים שבו יתקיים האירוע. בית של אחד מהעובדים או המנהלים, השכרה ווילה לאירועים, מסעדה עם חדר פרטי (פרייבט רום), מועדון או פאב, אולם אירועים, אולם הופעות, פארק ציבורי, אוהל בדואי, שיט ביאכטה.
5.קביעת פעילות חברתית – שימו לב כי ערב צוות או ערב גיבוש לא נועדו לתת מענה לבעיות חברתיות עמוקות שיש בצוות, זאת עושה סדנת תהליך שמביאה את העובדים מנקודה A לנקודה B.
לאומת זאת ערב גיבוש נשען על הווי ופעילות משותפת ומהנה כך שהעובדים ייצאו עם תחושה של חוויה ויותר אחווה. סווגו את העובדים לפי מגזר, גיל, מין, תפקידים.
פעילות בבית היא סדנת גרפולוגיה, סדנת שפת גוף ותקשורת לא מילולית, יוגה צחוק, סדנאות במיסטיקה (קריאה בכף יד, טלפתיה, קריאה דרך שמות ותאריכי לידה, קלפים ועוד)סדנת בישול שבה הצוות עובד במשותף או סדנת יין ואלכוהול,יוגה צחוק ועוד.
פעילות שתתקיים בחוץ יכולה להיות ממוקדת במשחקים כדוגמת באולינג, קרטיניג (נסיעה על מכוניות מרוץ), פינטבול (משחקי מלחמה דרך יריות של כדורי צבע), טיול עם מדריך למקומות מעוררי השראה.
6.הצעות למחיר - לאחר שבחרתם את הפעילות הרצויה ערכו מכרז שבו תתקשרו למספר מפעילים ובקשו הצעות מחיר.
חפשו מפעיל הקרוב למקום האירוע, ברוב המקרים הדבר תורם להוזלה במחיר. אם אינכם אוהבים לערוך משא ומתן תנו למישהו שאוהב ויודע לעשות זאת במקומכם. אם יש מישהו מההנהלה או מחלקת משאבי אנוש שרוצה להגיע ציינו זאת בזמן המשא ומתן.
7.תפריט – באופן לא מוזר אנשים זוכרים איזה אוכל היה באירוע. דאגו שהתפריט יתאים לסוג אוכלוסיית העובדים, במידה והחלטתם לערוך ברביקיו זכרו כי הממוצע הוא 300 גרם בשר לאדם.
8.שבוע לפני ערכו תזכורת לעובדים דרך רשת האינטרנט. ערכו רשימה עם כל הדברים שתחת אחריותכם.
9.ביום האירוע הביאו בלונים, שוקולד טוב כך שכבר תכינו את האווירה לערב
10 שלחו הודעותsms לכלל העובדים עם הכתובת המדויקת ונקודת ציון משמעותית עם יש.
והכי הכי חשוב שיהיה לכם ב-ה-צ-ל-ח-ה
.

אודות יובל בן בסט

יובל בן בסט מנחה קבוצות. מתמחה בעריכת סדנאות גיבוש והפקת אירוע חברה לעובדים. ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5590868 או ישירות לנייד 050-5711160

יובל בן בסט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר