תוכן שיווקי ליצירת קשר עם הלקוח | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תוכן שיווקי ליצירת קשר עם הלקוח

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
02/04/2009 ע"י קורן דור בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 902 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תוכן שיווקי, ניוזלטרים, תוכן למועדון לקוחות

דמיינו לעצמכם מפגש אקראי בין מנהל מותג והלקוח שלו, שלא במסגרת פורמאלית של קבוצת מיקוד או מסיבת עיתונאים או במעמד הקנייה, אלא במסיבה. 
מנהלת מותג מזהה את התכשיט שהיא משווקת, חיה, נושמת וחולמת עליו בלילה, על זרועה של אחת המוזמנות והיא לא יכולה לעצור את פרץ ההתלהבות. היא מיד ניגשת ללקוחה ומבררת היכן רכשה את התכשיט, למה בחרה אותו, מהו משדר עבורה, האם המחיר והעיצוב היוו שיקול בעת הקנייה. הלקוחה מבחינתה לא מבינה שהיא כעת מקרה מבחן. מבחינתה, התכשיט נחמד, בעלה בכלל קנה לה אותו והוא פשוט התאים לשמלה, אבל מבחינת מנהלת המותג זו ההזדמנות שלה לתקשר עם הלקוחה ולהגיע דרכה לתובנות נוספות על המותג.

 

מנהלי מותג רבים חשים שאין להם דרך ליצור אינטראקציה עם הלקוח ומחפשים שלל דרכים לעשות זאת. אז נכון, יש קבוצות מיקוד ויש ביקורים בסניפים ויש נציגי שירות וכולי, אבל כיום, בעידן הוירטואלי עומדים לעזרתנו שלל אמצעי תקשורת עקיפים לתקשורת אפקטיבית, מהסוג שמחברת את הלקוח לערכי המותג וגורמת לו להרגיש שמקשיבים לדעתו ויש לו השפעה על המותג האהוב עליו.

תוכן שיווקי ודיוורים ייעודיים 

פעמים רבות, משמשים אותנו הניוזלטרים למיניהם והדיוורים או הודעות ה-SMS לעדכון על מבצעים, הטבות וכולי. אך יש דרכים מתוחכמות יותר ליצור קשר עם הלקוח, קשר שלא מסתיים אחרי שנייה או אחרי קנייה חד פעמית או נבלע בין שלל המבצעים שהוא מקבל, אלא קשר שהוא תחילתו של ידידות מופלאה. ניתן ליצור מגזין מקוון ולדוור אותו לתיבת המייל, שיכלול תכנים סביב ערכי המותג. המותג הוא מוצר מזון אורגני? הרי לכם בסיס נהדר ליצירת מגזין שעוסק באיכות חיים, טבע, בריאות, גוף, נפש, סביבה. המותג הוא אופנה לצעירות שמקבוצות מיקוד עולה שהן חושניות ומרבות לצאת לדייטים? מדוע לא ליצור מגזין שעניינו אהבה ואופנה ולגרום להן להתעניין יותר ולהבין שהמותג הזה בדיוק מתאים להן כשהן מחפשות מה ללבוש לדייט.
בדיוורים האלה ניתן להציע ללקוח לקחת חלק פעיל בדיוורים, להביע את דעתו וגם לשלוח טיפים או כתבות משלו. ניתן ליצור תחרות, למשל תחרות טיפים, כשהטיפ הטוב ביותר מזכה במתנה ויתר הטיפים בהטבות שונות.

תוכן שיווקי - להצביע ולהשפיע 

חברות רבות, בעיקר כאלה שרוצות להרחיב את מועדון הלקוחות או ליצור מועדון לקוחות פעיל יותר, מעוניינות במעורבות של הלקוח ומעניקות לו סממא לאזור חופשי שבו הוא יכול לצפות בדגמים של הקולקציה החדשה ולדרג אותם, לכתוב מה דעתו על המוצרים החדשים ועוד. בדרך כלל מדובר בחברי מועדון לקוחות או בשגרירים של המותג שהם צרכנים נאמנים של המותג או בין הלקוחות שתמיד מקליקים על ניוזלטרים או ממשים הטבות קנייה. קהילה ממותגת זו יכולה ליצור אינטרקציה בינה לבין עצמה על ידי תקשורת עקיפה דרך פורום שנפתח באתר החברה ועוסק במותג ומה שמסביב לו. אם למשל, מדובר במוצר איפור, קהילה שעוסקת בביוטי ואם המוצר הוא אופניים, חובבי טיולי האופניים ישמחו לעדכן במסגרת הפורום באתר זה את זה במסלולים מומלצים לטיולי אופניים. כך תוכלו להכיר מקרוב יותר את הלקוחות ולתת להם "להרגיש" את המותג מקרוב.

תוכן שיווקי - נפלאות הסקר 

אתרי חברה
רבים משתמשים תוכן שיווקי באמצעות האפליקציה של סקר ומעלים סקרים כגון איזה דגם אתה יותר אוהב מעניקים הזדמנות לחשוף בפני הלקוח דגמים, לקבל ממנו חוות דעת ולפי בחירתו גם להציע לו את הדגם בהנחה משמעותית כיוון שכבר יש את האינפורמציה שזהו דגם מועדף עליו, אז יתכן שהוא יבחר לרכוש אותו.

תוכן שיווקי - תראו אותי באתר 

כדי ליצור טראפיק באתרי חברה וגם למשוך לקוחות להרגיש שהם חלק מהאתר, ניתן להשיק תחרויות כמו – העלו תמונה שלכם ושלחו מייל לחברים (במסגרת תחרות תמונות, למשל) או כתבו לנו טיפ, אנחנו נעצב אותו ותוכלו לשלוח אותו לחבר'ה. כך הלקוח נשאר באתר יותר זמן, נכנס לבדוק אם היו תגובות או איך הוא נראה ואפילו מפיץ את הבשורה וגורם לעוד אנשים להיכנס בעקבותיו לאתר החברה. מי ביקש תקשורת וירטואלית ממותגת ולא קיבל?

אודות קורן דור

עורכת וכתבת תוכן פרילאנס, תוכן שיווקי ותוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, תחזוקת ושדרוג תוכן לאתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים

קורן דור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר