ביטוח נסיעות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ביטוח נסיעות

פורסם בתאריך 12/14/2010 ע"י ויקי פרידמן בקטגוריה תיאטרון והופעות | צפיות: 1234 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ביטוח נסיעות

למה בכלל לבחור בביטוח נסיעות של חברת הראל?
אנו בחברת Go!Safe מציעים מגוון רחב של פוליסות ביטוח מבית היוצר של חברת הראל, ולכן חשבנו שכדאי קצת לספר לכם על חברת הביטוח, אשר את מוצריה אנו מספקים לכם.
"הראל חברה לביטוח בע"מ", הינה חברה פרטית בבעלות מלאה של הראל השקעות בביטוח בע"מ, חברה ציבורית, שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. פעילותה של החברה היא בשוק הביטוח.
החברה התאגדה בשנת 1933 ופעילה בתחום הביטוח כבר למעלה מ70 שנה, החברה הינה תוצאה של מיזוג חברות ביטוח שנרכשו ע"י קבוצת הראל השקעות בביטוח בע"מ במהלך השנים, עם חברת הביטוח הראל שהוקמה ע"י הקבוצה בשנת 1975.
חברות הביטוח שמוזגו הן שלוח (נרכשה ב-1984) תיק ירדניה (1985) סהר (1989) וציון (1999). השלב האחרון במיזוג נעשה ב-1/1/2003 כש"שלוח" מוזגה עם "סהר-ציון" לחברה הנוכחית "הראל".
כיום חברת הראל מהווה חלק מקבוצת הביטוח השלישית בגודלה בישראל (נתח של 17%).

 

הראל עוסקת כיום במספר רב של תחומי פעילות:
תחום ביטוח חיים וחסכון לטווח ארוך - כולל את הפעילות הביטוחית של החברה בענפי ביטוח החיים.
תחום ביטוח בריאות - כולל את הפעילות הביטוחית של החברה בענף מחלות ואשפוז, בענף תאונות אישיות ובביטוחי סיעוד.
תחום ביטוח רכב רכוש - כולל את פעילות החברה במכירת במכירת פוליסות ביטוח רכב רכוש, המכסות נזקים של בעל רכב כתוצאה מתואנה ו/או גניבה ו/או את חבות בעל הרכב או הנהג לנזק רכוש שנגרם לצד שלישי בתאונה ("רכב רכוש").
תחום ביטוח רכב חובה - כולל את פעילות החברה בביטוח רכב חובה, המכסה נזקי גוף כתוצאה משימוש ברכב מנועי בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.
תחום ביטוח חבויות - כולל את פעילות החברה במכירת פוליסות המכסות את חבותו של מבוטח כלפי צד שלישי (למעט כיסוי חבויות בתחום רכב חובה כמתואר לעיל). בתחום זה נכללים, בין היתר, ענפי הביטוח הבאים: ביטוח מפני אחריות מעבידים, ביטוח מפני אחריות כלפי צד שלישי, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח אחריות לדירקטורים ולנושאי משרה וביטוח מפני אחריות למוצרים פגומים.
תחום ביטוח אובדן רכוש - תחום זה כולל את הפעילות הביטוחית של החברה בכל ענפי הרכוש (למעט רכב רכוש) המפורטים בהודעת ענפי ביטוח.

קצת על תחום ביטוח הנסיעות
הראל היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום ביטוחי הבריאות וביטוחי הנסיעות לחו"ל כבר למעלה מ-65 שנים. העוצמה, הניסיון וההתמחות של "הראל" בתחומים אלה , מעניקים למבוטחיה הנוסעים לחו"ל, שורה ארוכה של יתרונות ובכללם סיוע באיתור מהיר של רופאים ומוסדות רפואיים לטיפול בבעיות רפואיות שונות המתעוררות בחו"ל.

ל"הראל" מגוון פוליסות לנוסעים לחו"ל המותאמות לצורכי הנוסעים השונים ויעדי נסיעתם "הראל" היא חברת הביטוח הישראלית המוכרת ביותר בקרב המוסדות הרפואיים ברחבי תבל, הן באירופה וארה"ב והן בארצות מרוחקות בדרום אמריקה, אסיה ועוד. ל"הראל" ניסיון מצטבר רב כתוצאה מטיפול במספר גדול של תביעות לאורך תקופה ממושכת. ב"הראל" התגבש במשך השנים צוות מיומן של אנשים "המשוגעים לדבר" העומדים לרשות המבוטחים ומשפחותיהם 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

עקב כך החלטנו אנו ב-Go!Safe, כי עם החברה הזו אנו רוצים לעבוד, וכי את מוצרי הביטוח שלה אנחנו רוצים לשווק.

להזמנת ביטוח נסיעות ב-Go!Safe במחירים מיוחדים לגולשי אתר האינטרנט נא ללחוץ על - הזמנת ביטוח באינטרנט


 

אודות ויקי פרידמן

ויקי פרידמן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר