טקטיקת השיווק החזקה ביותר להצלחה ב VEMMA בשנת 2009 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טקטיקת השיווק החזקה ביותר להצלחה ב VEMMA בשנת 2009

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
02/02/2009 ע"י איתמר בן חור בקטגוריה תוכניות שותפים ופרסום | צפיות: 982 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: vemma, mlm, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, שיווק מרושת, מנגוסטין

מכל שיטות השיווק הקיימות, אם זה PPC,מצגות, דיסקים,באנרים, בלוגים ועוד, מה היא שיטת השיווק שבה אתה הכי צריך להתרכז בשנת 2009 כדי להצליח ב VEMMA .

אם תשאל אותי, אני חושב שאתה צריך להשקיע את רוב הזמן שלך בטרנד הכי חזק בעולם בימים אלו – SOCIAL MARKETING .אם אתה לא יודע מה זה אומר אתה כנראה ממש לא בעניינים, תן לי לעזור לך, בעברית קוראים לזה שיווק בקהילות חברתיות.
אולי עכשיו זה יותר ברור.

אתה בטח כבר משתתף בקהילות חברתיות שונות ברשת, אולי זה פייסבוק, קפה דה מארקר, קליקות, יו טיוב ועוד... הקהילות הללו מלאות באנשים שיכולים להיות המועמדים הבאים שלך בעסק של VEMMA.
איך זה עובד, אתה מצטרף לקהילה ובונה לעצמך עמוד פרופיל שמשדר את האישיות שלך, זה חשוב מאוד שלא תנסה לזייף שם דברים או לכתוב שטויות, תספר שם על עצמך, במה אתה מאמין, מה היא האג'נדה שלך, קצת פרטים על עצמך ואת מי אתה רוצה להכיר.

רוב האנשים עדיין מפחדים לחשוף את הזהות שלהם באינטרנט, הם חושבים שמישהו עוד יבוא אליהם הבייתה ויטריד אותם. השתתפות בקהילות חברתיות כבר הפכה לכזו נורמה שאם אתה לא נמצא ברשת כנראה שמשהו לא בסדר איתך. לכן אל תבחר שם מפגר כמו "מלך השיווק הרשתי 28" או משהו בסגנון הזה, תשתמש בשם שלך.

אתה חייב להבין שאנשים רוצים לראות אותך, הם רוצים להכיר את מי שאתה ולא איזה כנוי מפגר. בימנו יותר ויותר אנשים נשארים בבית והתקשורת שלהם עם אנשים אחרים מתבצעת בעיקר באמצעות הטלפון, אי מייל והאינטרנט, לכן כאשר הם מדברים איתך זה בדיוק כמו שהם נפגשים איתך לקפה או שאתם מחליפים מילה במכון הכושר, אתה לא תבוא למכון הכושר ותציג את עצמך בתור –" סנונית חושנית 26 " – זה יהיה דבילי.

הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא להתחיל להכיר אנשים וליצור קשרים איתם, תשתתף בשיחות ותתרום ערך לשיחה. אל תהיה כמו שאר המפיצים שנמצאים ב VEMMA שמיד זורקים על אנשים את ההזדמנות שלהם, אף אחד לא רוצה לשמוע על ההזדמנות שלך, הם קודם כל רוצים להכיר אותך, אחרי זה תוכל לגשת אליהם עם הזדמנות של VEMMA.

שיווק בקהילות חברתיות הוא לא תהליך מהיר, זה ממש לא כמו לעלות וידאו ל FLIX ולמשוך לידים אל הרשימה שלך, שיווק בקהילות לוקח זמן, אתה הופך להיות חבר של האנשים האלה, המטרה היא לא לנסות לצרף אותם אלה ליצור סביבך קבוצה של אנשים שרואים בך בתור מישהו שיש לו ערך לתת להם, אם זה ידע, עזרה, בידור או שיחה כנה, הערך יכול ללבוש המון צורות.
תמיד תזכור להיות עצמך כי זו היא הדרך היחידה שבה אתה יכול להיות אמיתי ואותנטי עם אנשים – וזה בדיוק את מי שהם מחפשים לפגוש.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב VEMMA, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
 

אודות איתמר בן חור

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי מקצועי המלמד אנשי שיווק רשתי איך להשתמש בשיווק אינטרנטי כדי להפוך את העסק שלך להצלחה משגשגת. http://www.howmlmwork.net/

איתמר בן חור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר