קנייה חברתית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קנייה חברתית

פורסם בתאריך 11/27/2010 ע"י תומר א בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1439 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קניה חברתית, קנייה חברתית, קנייה קבוצתית, קניה קבוצתית, קבוצת רכישה, דיל יומי

בדקה זו כוחו של האינטרנט הינו כל כך גדול ובשנים האחרונות כל אחד מסוגל לרכוש מוצרים במרשתת בלחיצה אחת. עקב זה שאפשר לגשת ממנו לאתרים רבים, צריך לגרוס שהאינטרנט מניתן לנו לרכוש תוך על מנת השוואת מחירים. טרנד חדש הגיע לארץ כמו גם בטורקיה ופורטוגל והוא קנייה חברתית. עקב כך ששיטה זו מאפשרת לנו לקנות הרבה מוצרים או שירותים בהצעות מחיר כ"כ נמוכים, לדעתי התופעה של קנייה חברתית עוד תשרת אותנו זמן רב. קניה קבוצתית מאפשרת להקטין את המחיר האמין בעשרות אחוזים, משום שמדובר ברכישה של הרבה מאוד גברים ונשים. על אף שלעיתים נמצא את עצמנו קונים דברים שלא רצינו, החיסכון הכספי פה הוא גדול וההשקעה מינורית.

בדקה זו בארצות רבות כמו דובאי קיים הצורך מדקה לדקה עם הזמן להתאגדות קבוצתית על-ידי קנייה חברתית ממוקדת, בנגוד לטרנד האינדיבידואלי פעם בו נשים וגברים ביצעו קניה במכשיר נייד. עודד בייסקי הוא צרכן ממוצע שהחליט שרכש סטאנדרטי כבר לא מעניין אותו. הוא מציין שללא ספק מומלץ להבין שבהתארגנות קנייה חברתית יש בעקרון חיסכון כספי, עם זאת שגדילה כלכלית פורמלית לא מתרחשת כל שנה בעשור האחרון. אני טוען שברוב הסיטואציות העלות הכספית חברתית של פעולות שמטרתן למקסם עושר מחד גיסא ולצמצם עלויות אך למעשה יכשלו. בפועל אני תומך בהתערבות ממשלתית אופטימלית עם זאת ש פעוטה בהתארגנות קבוצות קניה, כיוון שיש כוח לארגון מוגרל של קנייה חברתית שמביא להקטנה הוצאות הקנייה.

לחלוטין בד"כ כל רכישה שביצעתי בימים אלה הייתה מאורגנת פורמלית במסגרת קנייה חברתית. עקב כך חסכתי כסף רב כאשר גרתי בהולנד, עקב כך שהתחייבתי למטודה הזו לנצח. כיוון שהמערכת הכלכלית מציינת שמומלץ לוותר על קניהסקר שוק שאינו מאוגד קבוצתית, קנייה חברתית שהיא מתודה לחסכון משתפר שנחשבת למאתודה היותר טובה מבחינה כלכלית. לגמרי השקעה קטנה של שחקן בשוק קנייה חברתית עם הזמן תהיה סקירה בקפדנות את התזוזה הכספית המתרחשת מעשית, בניגוד לתמורות שלא משתנות עם הזמן מדקה לדקה בלי פגיעה כלכלית כמו שנאמר. לפי מה שאני יודע פעולה משפטי להסדרת העניין הוא בלי ספק רצוי. על כן לפי מיטב הבנתי גם קנייה חברתית קטנה תסייע להפחית את ההוצאות שלנו במהרה.

בטרם נתחיל אני גורס כי בתקופה האחרונה קנייה חברתית הפכה לתופעה כל כך פופולרית, עקב זה שאנשים מבצעים בדק שוק בו הם מבצעים בחינה כלכלית של מוצרים. בד"כ בני אדם שרוצים לבצע את הרכישה הסבירה ביותר עושים קנייה חברתית, על אף זה שבתקופה האחרונה אין חנויות שינסו ככל הנראה לגנוב את כספכם. הדרך האופציונלית לפתרון האמין לבעיות הכספיות שלנו יהיה בד"כ רכש שייחשב למושלם, כיוון שמופתית קנייה חברתית היא חלופה כלכלית פורמאלית. חוקרים טוענים שחסך כספי נהיה בשנים האחרונות למכשול חברתית שאינה מינורית עבור נשים וגברים. אבן נגף זו הביאה לצימצום במשאבים כספיים של צרכנים ללא גורם מדעי. מי שמחפש סיבות או הסברים לכוחה של קנייה על-ידי קנייה חברתית כדאי שיבצע בוחן שוק בדובאי עולה הצורך לפרוצדורה.

אודות תומר א

תומר א

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר