איך להכין מצגת עסקית – חלק 1 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך להכין מצגת עסקית – חלק 1

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
11/13/2010 ע"י שמוליק דורינבאום בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 619 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מצגת עסקית, מצגות עסקיות, מצגות, מצגת

ההחלטה על הכנת מצגת עסקית או כל מצגת כזו או אחרת חייבת להתבצע על הצד הטוב ביותר שיש, החשיבות של הצגת מצגת עסקית טובה ואיכותית היא בסופו של דבר ההזדמנות שלך למכור את המוצרים אותם אתה מוכר בעזרת המצגת או לבצע את הפעולה הרצויה שבגללה הושקע זמן ועבודה על הכנת מצגת שכזאת.

מצגת עסקית מאיפה מתחילים

לפני שבכלל פותחים את תוכנת הפוואר פויינט ומתחילים ולעצב מצגת עסקית, חשוב מאוד להגדיר מלכתחילה את קהל היעד שיצפה במצגת, החשיבות של הגדרת פלח השוק שייתן הצצה במצגת הוא חשוב והכרחי בשביל להבין טוב יותר איך להתחיל להכין ולעצב את המצגת ומה יהיו הנושאים בכל שקופית ושקופית במצגת.

הגדרת פלח שוק לקהל יעד הכרחי לכל עבודה כל שהיא ולא רק בשביל להכין מצגות, לדוגמא, כאשר אדם מחליט להקים אתר אינטרנט, יש לו צורך להגדיר את קהל היעד שלו שיצפה ויתבונן באתר, כי הרי בסופו של דבר אדם שלא הוגדר ברשימת הצופים במצגת שיראה אותה, לא יראה עניין להמשיך ולהתבונן בה בצורה עניינית.

עיצוב מצגת עסקית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש בתוך מצגת עסקית הינו העיצוב של המצגת, העיצוב הסופי כאשר אדם כזה או אחר מתבונן במצגת, הוא דבר חשוב מאוד, העיצוב לפעמים יכול להכריע רבות לאותו מתבונן על הסיבה להמשיך ולצפות במצגת או לדלג קדימה למצגת הבאה, בדבר מהווה חשיבות גבוהה במיוחד בעולם האינטרנט, כאשר כיום מנועי החיפוש מאפשרים לקבל תוצאות חיפוש של מצגות שאליהם נכנסים מאות של גולשים מדי יום, כאשר העיצוב והגרפיקה אינו מושך את הגולש להמשיך ולבצע פעולה כזו או אחרת של צפייה במצגת, סביר להניח שהגולש ימשיך לצפות במצגת הבאה ולכן, חשוב מאוד לדאוג לשים דגש על הגרפיקה שמהווה חלק בלתי נפרד מהמהות של המצגת.

תוכן במצגת העסקית

כולם יודעים שהתוכן הוא המלך וכך גם במצגות, התוכן והמלל של המצגת צריך להיות בהתאם לפלח השוק שצופה במצגת תוך כדאי חלוקה הגיונית לראשי פרקים בהתאם, התוכן במצגת חייבת להיות קצר וקולע תוך כדאי שילוב של מטאפורות שיכולות להשתלב נכון על הגרפיקה והעיצוב של המצגת, תוכן איכותי והנעה לפעולה בתוך מצגת עסקית יכול לעשות את העבודה שיווק ומכירת מוצרים על הצד הטוב ביותר, כי הרי לא סתם כולם אומרים שהתוכן הוא המלך.

אודות שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר