זוגיות אלטרנטיבית בישראל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


זוגיות אלטרנטיבית בישראל

פורסם בתאריך 11/06/2010 ע"י אליפז קוריץ בקטגוריה זוגיות | צפיות: 960 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חילופי זוגות, זוגיות אלטרנטיבית

מחקרים שבוצעו בתחום חילופי הזוגות על ישראלים.

על אף זה שעבודת מחקר שעשו במכון לחקר אנתרופולוגי על החלפת זוגות גילתה שישראלים פעם נוספת מגיעים למסקנה דומה על כל אלטרנטיבה שונה, באופן מעשי הרבה גברים ונשים חושבים שלכל הדעות שלהחליט לעשות חילופי זוגות עזרת אתרי מרשתת אחרים עם אשתך לדוגמה זה דבר לא צריך. פיתרון אחלה לזוגות שמתביישים בבחירה אפשרית לעשות חילופי זוגות בלי סקר שוק מתאים הוא לדלל את זמן השהייה שלהם באתרים לפחות באופן פורמאלי, כיוון שלמעשה קצת מאוד זוגות יכולים לניהול כספי מתקדם בזוגיות שלהם. כך שכל אפשרות מינימלית יכולה לסייע להשיא את התועלת שלכם ללא ספק. גם מחקרים שעשו בארצות הברית העלו חרס ולא מצאו סיבות בזמן זה לזוגות שעשו חילופי זוגות בשנים עברו, מאז שמדענים התחילו לחקור את הנושא ולדבר עליו גם בעבודת מחקר האינטרנשיונלי.

לאחר שנפגשתם עם מספר זוגות שונים מספר פעמים ואפשר לאמר שכבר חוויתם חילופי זוגות, כל שנותר לבצע אחרי החוויה הוא לבחור אם להמשיך להחליף זוגות עם אנשים אחרים או לנוס מזה. עקב כך שמתקיימים יחסים אינטימיים בין בני אדם ואישה שאינם ביחד עקרונית, אנשים רבים חושבים שתופעת חילופי זוגות היא בגידה. אף על-פי שטענה זו נכונה במידה מסויימת, אסור לשכוח שההחלפה הדדית ובהסכמה מלאה ללא ספק של שני הצדדים. כמו שהוזכר קודם לכן תמיד קיימת האפשרות לעזוב את הקהילה ולחזור ליחסים שגרתיים. לפיכך קודם כל רצוי שתחליטו ביניכם בעין ביקורתית על קצת כללים בסיסיים ומגבלות שאסור להפר.

מדוע חילופי זוגות נתפסת כדבר פסול בחברה?

כיוון שהעולם נהיה ליברלי יותר ויותר, בשנים האחרונות אפשר לראות צמיחה בתופעה של חילופי זוגות. מדובר על זוגות או הורים כמו שכולם מכירים, אבל שליבם חופשי למעלה משל הזוג הנורמלי. הכל מתחיל מפנטזיה, הווה אומר בתיאוריה. אחרי שהזוג עובר מדיבורים אל מעשים, עוברים לשלב הבא. זוגות מתחילים רוצים לבצע חילופי זוגות אך חוששים מי עומד מולם. מומלץ שתבצעו חילופי זוגות עם נשים וגברים שנראה לכם שתסמכו עליהם. לפי מיטב הבנתי עדיף ואף עולה הצורך שהגבר והאישה יקבעו בינהם חוקים ומגבלות שיהיו מחויבים לעמוד בהם על הצד היותר טוב, בכדי שהכל יתנהל כשורה. אחרי כן השלב הבא לגמרי הוא להיכנס למסיבת חילופי זוגות מן המניין. אלטרנטיבה יותר טובה בתור התחלה היא כנראה לפגוש זוגות באופן אינטימי.

כיוון שבמקרים כאלה בני אדם שונים טוענים שזה דבר רצוי, אנשים שנים בארצות הברית הצביעו על העובדה שבאותה עת שמתקיימת תופעת חילופי זוגות וסצינה שוצפת שמרבה להתנייד מאזור למקום מבדיקה בין-לאומית עדיין הזדמנות עדיפה יותר היא מימוש עצמי. כמו שנכתב לפני כן לא כל זוג בסצינת חילופי הזוגות יסכים לציין שהוא בחר מדהים, עקב זה שבימים האחרונים מדובר בתחום לא סטנדרטי. חוץ ממסיבות שערכו עבורם בני אדם מהסצינה שנהגו באופן אמין ככל הנראה, כפי שנראה לי עד עתה לא הייתה ברירה מקורי לסווינגרים בארץ שרצו למקסם את ההנאה שלהם מדקה לדקה כפי שנאמר. אם נסכם את עניין חילופי הזוגות בארצנו נגלה שדווקא בני זוג תמיד יחפשו זוג מיטבי עבורם.

כיווני מחשבה חדשים עבור אנשים שלא התנסו בחילופי זוגות מעולם.

ישנם הרבה אתרים של החלפת זוגות בעולם ועדיף לבקר בכמעט כל האתרים הללו ולוודא היכן יש את הקהילה אותה אתם מחפשים. בארצינו התחום הזה עדיין פעוט אולם חזק. בשביל לעשות משהו לא סטאנדרטי ולחוות חוויה קצת אחרת, צריך למתעניינים לנסות חילופי זוגות למספר מפגשים ולבחור אחר כך. כמו שנאמר לא מדובר על פעולה או תקופה חדשים בייחודי, מפאת הזמן שזה קיים כבר יש בלוגים וחוות דעת בנושא שקריטי לקרוא. מאחר שהם רוצים לחיות ולהרגיש רק משותפם האמיתי לחיים, יש כאלו שירבו לציין כי חילופי זוגות מרגיש להם לא הזדמנות אידיאלית. לעומת זאת, יש נשים וגברים שטוענים שזו רק חוויה ולגמרי לא מעבר לכך.

אודות אליפז קוריץ

אליפז קוריץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר