שטחי אחסון במטבח | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שטחי אחסון במטבח

פורסם בתאריך 10/18/2010 ע"י אמנון ד בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 659 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מטבחים, מטבח, עיצוב מטבחים, תכנון מטבחים

מקומות איחסון תמיד היו שיקול בתכנון המטבח . מקומות אחסון עבור הסירים והמחבתות וכול כלי המטבח הרבים  לפעמים באים ע"ח משטחי עבודה . אחד מהפתרונות שלא ניתן ליישם בחלל קטן הוא אי. האי במטבח מאפשר עבודה ביתר קלות והכנת הארוחה ביתר קלות והוא מאפשר הגדלת יחידות האחסון .


נכון , אז לא בכל בית יש מספיק מקום לאי אך שימוש באי במטבח יכול להביא ליותר סדר ואווירה נעימה במטבח . בכל תכנון מטבח יש לזכור שמי שישתמש במטבח בסופו של דבר הם אתם . אל תתפשרו על הנוחיות שלהם והסבירו למעצב המטבחים בדיוק מה דרוש לכם במטבח החדש ויותר חשוב מה חסר לכם כעת כאשר אתם עובדים במטבח .


ומה עוד ניתן לעשות בשטח המטבח על מנת לנצלו בצורה המקסימאלית? ניצול מקסימאלי של שטח המטבח מביא לתוצאה ישירה של כמה שיותר שטחי אחסון נוחים וקלים לשימוש. קודם כל, לפני שאתם מתחילים לתכנן את המטבח שלכם, רצוי שתקבעו פגישת ייעוץ עם מעצבי מטבחים מנוסים. מעצבי מטבחים יוכלו להעניק לכם מן הידע והניסיון האישי שלהם, ואף ייתנו לכם טיפים להמשך הדרך בכל נושאי עיצוב ותכנון מטבחים בצורה אופטימאלית. שנית, עליכם לבחון את שטח המטבח הקיים שלכם - ערכו מדידות, שאלו מומחים ונסו למצוא כמה שיותר מידע בנושא. מדידות מקצועיות של שטח המטבח יוכלו למפות עבורכם את שטח הפעולה שלכם. אם המטבח שלכם קטן מטבעו, סביר להניח שבמטבח שלכם נמצאים שטחי אחסון בודדים. אם המטבח שלכם גדול, ישנם מספר שטחי אחסון נוחים ומרווחים. נסו להתאים את שטחי האחסון בהתאם לגודל, לאורך ולרוחב המטבח. אל תנסו "להלחם" במטבחים קטנים אשר לא יכולים להכיל יותר שטחי אחסון ממה שכבר יש בהם.


טיפ שלישי ואחרון בנושא שטחי אחסון במטבח - נסו לחשוב בצורה פרקטית. הרבה אנשים עושים את אותה הטעות ובוחרים שטחי אחסון מכיוון שזה "מסתדר להם בעין", או נראה להם יותר "הגיוני". חשבו כיצד לייעל את המטבח - שטחי האחסון צריכים להיות מונחים במקומות נגישים עבורכם, ושיקול של עיצוב או יופי במקרים מסוג זה הנו שיקול שולי. כל עוד רמת הפרקטיות של המטבח שלכם מנחה אתכם בכל תהליך העיצוב, אזי המטבח שלכם יהיה לא רק יפה אלא גם מטבח אשר כל פינה בו מנוצלת בצורה מקסימאלית.


 

אודות אמנון ד

ziv&Effeti - קדמת העיצוב במטבח

אמנון ד

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר