מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: אסף יהלומי

צור קשר עם אסף

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 27


 מאמרים שנכתבו על ידי אסף יהלומי
  • סוככי מסילות

    פורסם בתאריך 03/24/2013 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    ישנם אנשים שהם טיפוסים של קיץ, כלומר אוהבים שהשמש נוגעת בעורם, בזמן שהם קוראים ספר על כיסא נוח. לעומת זאת, ישנם אנשים שהם טיפוסים של חורף, אשר אוהבים להישאר מתחת לשמיכה יחד עם איזה כוס תה חם. סוככי מסילות מאפשרות שהות בחוץ אף על תנאי מזג האוויר בין אם חם או בין אם קר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מניות - ההימור המושכל ביותר

    פורסם בתאריך 03/06/2013 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    היום, אחרי שמאחורינו לא מעט משברים כלכליים, אפשר להגיע למסקנה, שהעולם על מניותיו צועד וכנראה שלעולם זה יהיה המצב. לא משנה כמה מאיימת תהיה הבורסה ומה גודל ההימור שאנשים יקחו כאשר הם יחליטו להיכנס לבורסה, עדיין החלום על הכסף הגדול והמהיר, יפעם בתוכם והם ירכשו מניות שנראות להם, ויסכימו לשאת את ההימור שלהם עד לנפילה או עד ההצלחה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חקירות כלכליות

    פורסם בתאריך 03/06/2013 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    לא אחת אנחנו שומעים בחדשות על עסקים, מגודל של משרד ועד מפעל, בו התגלו הונאות וגניבות של עובדי המקום לאחר חקירות ממושכות. חקירות אלו בדרך כלל מתחילות בחשד של בעל המקום, ממשיכות עם העסקת חוקר פרטי שיבדוק את העניין בחשאיות, וממשיך עם חקירה משטרתית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מרפאה וטרינרית

    פורסם בתאריך 03/06/2013 תחת קטגוריה כללי

    בעבר כאשר היינו נכנסים למרפאה וטרינרית, היינו מרגישים כמו בחדר של רופא רגיל. פינת המתנה, דלפק מזכירה, חדר טיפולים וכאן זה נגמר. אך כמו שמרפאות רגילות שינו את פניהן, כך גם מרפאות וטרינריות שינו את פניהן , אין פלא שהיום אין מרפאות אלא מרכזי טיפולים או בתי חולים. כנאמר, כל מרפאה היא בית חולים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מעקות אלומיניום

    פורסם בתאריך 03/06/2013 תחת קטגוריה בית

    אני מניח שלא שאלתם את עצמכם אף פעם, האם ישנם מעקי אלומיניום שונים. הרי מדובר בסכך במעקה , לא פריט עיצובי שרובנו מתייחסים אליו כאשר אנחנו רואים אותו. אך תתפלאו לדעת שיש אנשים ששמים לב לכל פרט ופרט ולכן הם גם בוחרים מעקות אלומיניום מסוג מסוים לעיצוב הבית, חדר המדרגות או כל מקום אחר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נישות גבס - לפתור את בעיית הרעש אחת ולתמיד

    פורסם בתאריך 03/05/2013 תחת קטגוריה שיפוצים

    אחת הבעיות הגדולות בימינו, הוא הרעש הסביבתי שאנו חווים בתור דיירי הבית, מהרחוב שבחוץ. נדמה שמשנה לשנה, הרעש רק גובר, ואנו נאלצים להתמודד איתו בדרכים שונות ומשונות, תוך כדי אלתור דרכים, שלא בהכרח, חשבנו שנצטרך להשתמש בהן כאשר עברנו לבית משלנו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מדרגות שיש

    פורסם בתאריך 03/03/2013 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    כמה פעמים בחיים שלכם יצא לכם לעלות ולרדת במדרגות שיש? לא שיש רגיל פשוט, אלא שיש אמיתי, מבריק, לבן, כמו בסרטים? טוב לא כולנו גדלנו בארמון ובכל זאת, היינו שמחים אם היינו יכולים מדי יום לעלות ולרדת במדרגות כאלה. בשביל זה לא חייבים להיות בן של מלך, כדברי השיר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מכירה / התקנת טפטים - מי מכיר את הטפט שבקיר

    פורסם בתאריך 03/03/2013 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    בעבר, אחד הדרכים הנפוצות לכסות קירות, היתה באמצעות טפטים. אי אפשר שלא לזכור את הסרטים הישנים, בהם מוצגים בתים מתל אביב או מערים אחרות בישראל, אשר הקירות שלהם, היו מכוסים טפטים אשר הפכו אותם לציורי קיר,ומנעו מהקיר להתלכלך, וכך הם נשמרו לבנים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ייצור וילונות - שהאנשים הנכונים מייצרים את הוילונות

    פורסם בתאריך 03/03/2013 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    ישנם ענפים לא מעטים, בהם לצד גורמים גדולים פועלים גורמים קטנים, אשר עושים את אותו הדבר בדיוק, אך בצורות שונות. לעיתים בצורה אישית יותר, ביתית יותר, יש שיאמרו אפילו יותר איכותית, כי לא מדובר בפס ייצור תעשייתי אלא בעבודה שאופי היוצר נכנסה לתוכה, והפכה אותו למשמעותית יותר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • על התקנת מעליות ושיפוצן

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה בית

    מכירים את הרגע הזה, בו אתם נכנסים לבניין צריכים לעלות למשרד בקומה חמישית או שישית ואז אתם מגלים, שהמעלית לא עובדת, או במקרה אחר, שאין בכלל מעלית בבניין. אז אתם שואלים את עצמכם בוודאי, למה לא התאמנתם כל החיים, כדי להיות מוכנים לרגע הזה או לחילופין, למה לא מזמינם את חברת המעלית כדי לתקן את המעלית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • החלפת צילינדר - שומרים על הבית

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה בית

    לכל דלת יש מנעול ולכל מנעול מפתח. לעיתים, לצערנו, אנו נאלצים לפרוץ את המנעול שלנו ולהחליף את הצילינדר. לצורך כך עלינו לשכור את שירותיו של מנעולן, שיסייע לנו בעבודה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • לימודי צילום - עושים זום אין לחיים

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה מכללות ואוניברסיטה

    אם תמיד חלמתם להיות צלמים מקצועניים, אם כולם תמיד החמיאו לכם על התמונות המדהימות שלכם, אם אתם מרגישים שקיים בכם הניצוץ האומנותי הזה שבוער לכם בעצמות – הגיע הזמן לפתח אותו ולממש את מה שהיקום מזמן לכם ולפתח את הכישרון שלכם. אז במקום לצלם באופן קבוע את המסמכים במכונת הצילום, הגיע הזמן לצלם באמת. אז למה אתם מחכים? ..קרא את המאמר השלם ..

  • קורס אופיס - בסיסי, ולא רק במשרד

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה לימודי העשרה

    כיום המחשבים חולשים על כל תחום בחיינו, ומי שלא מבין מעט בתחום הזה - נמצא בהחלט מחוץ לתמונה ומרגיש שהוא מפספס עולם שלם עם אינסוף אפשרויות. אחת התוכנות הבסיסיות ביותר, אם לא הכי בסיסיות ..קרא את המאמר השלם ..

  • קורס פוטושופ - תלמדו להעביר את המסר

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה חינוך ולימודים

    אנשי מקצוע רבים משמשים בתוכנה זו כי היא מאפשרת מגוון רחב של כלים עיצובים, ולא סתם היא נחשבת לתוכנת הגרפיקה הפופולארית ביותר כיום, הן בידי אנשי מקצוע והן בידי חובבנים. הסיבה הפשוטה היא, מעבר לכך שהתוכנה עושה עבודה מדהימה, היא שברגע שרכשת את הכלים בתוכנה, עולם שלם נפתח בפניך והשמיים הם הגבול. ..קרא את המאמר השלם ..

  • לימוד צרפתית - כל אחד יכול

    פורסם בתאריך 02/05/2013 תחת קטגוריה חינוך ולימודים

    אוי צרפת. מי מאיתנו לא ביקר שם לפחות פעם אחת בחייו, או לפחות חלם על פריז היפה והרומנטית. מגדל אייפל הגבוה, בתי הקפה עם ניחוחות הארומה הכובשים, הבאגט הפריך והטעים, הנופים המרהיבים, השווקים היפים, הערים העתיקות, הכפרים השלווים והאווירה המיוחדת שיודעים להעניק רק הצרפתים. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר