מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: מאיה רן

צור קשר עם מאיה

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 23


 מאמרים שנכתבו על ידי מאיה רן
  • משרדים להשכרה המיועדים לחברות הייטק

    פורסם בתאריך 12/15/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    חברות הייטק/ תוכנה המבקשות לשכור משרדים לעסק שלהן, מצוידות בדרך כלל ברשימת דרישות ספציפיות הנדרשות מאופייה המיוחד של החברה שלהם... ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה בתל אביב – למה הם יקרים יותר?

    פורסם בתאריך 12/10/2013 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    חברות ובעלי עסקים המחפשים אחר מודעות להשכרה משרדים בתל אביב, מבצעים השוואת מחירים באופן טבעי ומתבקש. עיון קצר בעיתון סוף השבוע ובאתרי האינטרנט המיועדים עבור משרדים להשכרה בתל אביב ושאר ערים בארץ, מעלים תוצאות רבות ומגוונות. מחירי המשרדים להשכרה משרדים בתל אביב יקרים יותר מאשר בשאר אזורים בארץ. מדוע? ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה באזור התעשיה בחיפה

    פורסם בתאריך 10/09/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    אם אתם גרים באזור הצפון או בחיפה בוודאי הבחנתם בבנייני המשרדים החדשים שנבנים באזור הצ\'ק פוסט. אך אם אתם יזמים, חברת היי-טק צעירה, או אפילו עורך- דין או רואה חשבון שמחפשים הזמנות חד- פעמית של שטח נדל"ן זול יחסית באזור שלא מפסיק לצמוח ומושך אליו אוכלוסיה צעירה, רעננה שמתדלקת אותו ונותנת לו חיים מתחדשים. הרשו לנו להזמין אתכם לבדוק משרדים להשכרה בצ\'ק פוסט בחיפה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • אחזקה וניהול עבור מבנים מסחריים – מי מרוויח מכל הסיפור?

    פורסם בתאריך 10/09/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    קרוב לודאי שבחשיבה הסטנדרטית יש שחושבים שמי שמרוויח כסף הוא גוף ניהול נכסים של מבני תעשיה, לכן רבים לא מבינים מה יש לנהל בשלושה עובדים שמנקים פעם ביום את הבניין ובשומר בלובי, לשם כך בטח לא צריך לשכור שירותיה של חברה חיצונית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • להשכרה משרדים - מה שחשוב באמת בבחירת משרדים לעסקים

    פורסם בתאריך 10/03/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    ישנן לא מעט החלטות שיש לקחת בחשבון כאשר באים לבחור משרדים להשכרה. הכנו עבורכם מדריך מקוצר שיסייע לכם להתמודד עם נבכי ההחלטה החשובה הזו. אספנו וקיבצנו מספר נקודות למחשבה. כמובן שקצרה היריעה מלהכיל את כל הפרמטרים והאספקטים שיש לקחת בחשבון כשמדברים על משרדים להשכרה, אבל בכל זאת, קצת מידע בשביל לסבר את האוזן לא הזיק אף פעם. האספקט המרכזי הוא כמובן עלות דמי השכירות למ"ר. נתון זה ניתן לחישוב רק לאחר שלקחנו לא מעט נתונים בחשבון אודותיהם נפרט מיד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • להשכרה משרדים בתל אביב

    פורסם בתאריך 09/02/2013 תחת קטגוריה אומנות

    מאחר ואתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו, ככל הנראה אתם מעוניינים להתרחב ולמצוא משרדים להשכרה בתל אביב. ישנן לא מעט נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים לאתר משרדים להשכרה בתל אביב למעט האספקטים הברורים של מסגרת התקציב והשטח המבוקש. אחד ההיבטים החשובים בתחום הוא למשל העניין של המיקום. מן הסתם גוש דן היא בירת העסקים של ישראל בדגש על העיר תל אביב, אבל ראשית גם בתל אביב ישנם אזורים שונים (דמיינו את פלורנטין לעומת רמת אביב) ושנית - ערי הלווין של תל אביב הופכות פופולאריות יותר משנה לשנה ולא בכדי. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה בפולג – כל הייתרונות

    פורסם בתאריך 06/25/2013 תחת קטגוריה אומנות

    העיר נתניה עוברת בשנים האחרונות מתיחת פנים ברמה העסקית ומציעה יותר מגוון מתחמים מסחריים, מרכזי עסקים, מרכזים שכונתיים, בנייני משרדים ועוד. ההתעוררות בעיר מושכת אליה המון עסקים מתחומים שונים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה - איך ניתן למצוא?

    פורסם בתאריך 05/29/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    תשאל כל בעל עסק או חברה מה הן הדרכים הטובות ביותר למצוא משרדים להשכרה ותשמע עצות אין ספור. אולם על דבר אחד יסכימו כולם: המבקש למצוא משרדים להשכרה עלול להיתקל בקשיים לא מעטים. בעולם רחב זה של נדל"ן עסקי יש הרבה בורות שאפשר ליפול בהם, וצריך להתמצא בתחום באופן די נרחב כדי להימנע מקנייה של חתול בשק ..קרא את המאמר השלם ..

  • ניהול נכסים ואחזקת מבנים בתל אביב והסביבה

    פורסם בתאריך 05/22/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    תל אביב ושכנותיה הן מרכז העסקים של ישראל ולא סתם הן נקראות כך, כיון שיש בתחומן את ריכוז מתחמי העסקים והמשרדים הגדול במדינה. תוכלו למצוא בתחומן בנייני משרדים ומסחר רבים, חלקם מגדלים מפוארים בתל אביב המציעים משרדים להשכרה במחירים גבוהים, אך התמורה באה לידי ביטוי במגוון רבדים, וחלקם מבנים נמוכים או עד שמונה קומות שאינם מיועדים למגורים או שעברו הסבה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה ברמת גן - כל הסיבות להשכיר ברמת גן

    פורסם בתאריך 05/22/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    אין כל ספק כי תל אביב וגוש דן הפכו בעשר או חמש עשרה השנים האחרונות ללב זירת העסקים הישראלית, מקום בו ממוקמים כל בעלי העסקים הגדולים ביותר, הבורסות למיניהן ולא מעט חברות מהמובילות בשוק. אפילו מי שעסקיו ממוקמים באזורי תעשייה מחוץ לעיר נוהג להחזיק משרד בעיר שבו יוכל לקיים פגישות עסקים וישיבות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפים להשקעות בנדל"ן מניב

    פורסם בתאריך 04/24/2013 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    נדל"ן מניב בתחום העסקי, קרי בנייני משרדים, תעשייה ומסחר, הוא תחום לוהט בכלכלה ומשקיעים רבים שמחפשים אפיק להשקעה קבועה לזמן רב, פונים להשקיע בו את מיטב כספם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ניהול נכסים - כל מה שלא העזתם לשאול

    פורסם בתאריך 04/09/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    רבים יודעים שנדל"ן הוא אפיק השקעה בטוח וסולידי יחסית. בימים של כלכלה משתוללת וחסרת יציבות, השקעה בנדל"ן נתפשת בעיני רבים כאופציה מושלמת להשקיע בה את כספם. אולם נקודה חשובה שיש לתת עליה את הדעת לאחר רכישת נכס להשקעה, הוא סוגיית ניהול נכסים, שכן אופן ניהול נכס הוא הקובע האם העסק יהיה רווחי אם לאו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • איך מוצאים משרדים להשכרה בתל אביב ?

    פורסם בתאריך 03/13/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    אין כל ספק בכך שתל אביב היא המרכז הבלתי מעורער של עולם העסקים, ולכן כל עסק שמכבד את עצמו מחזיק משרד בתל אביב. אולם לא תמיד ההיצע עונה על הביקוש וכשמחפשים משרדים להשכרה בתל אביב לפעמים נתקלים בשוקת שבורה. במאמר זה נסקור כמה מהתרחישים האפשריים שיכולים לקרות למי שמחפש משרד בתל אביב, ונציע דרכים חלופיות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה בתל אביב – מה מומלץ לוודא לפני סגירת עסקה?

    פורסם בתאריך 03/06/2013 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    הדבר הראשון שיש לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה במרכז הוא מה הם הצרכים שלכם. הצרכים שלכם מוגדרים על ידי כמות העובדים שעליכם להושיב במשרדים, השירותים להם אתם זקוקים, רמת הגימור שאתם מצפים מהנכס שלכם, המיקום של המשרדים, אופי העבודה ועוד. ישנן נקודות רבות שיש לקחת בחשבון כמו למשל התקציב שלכם, התכניות שלכם לגבי התרחבות עתידית וכיו"ב. בטקסט הקצר שלפניכם נעסוק במספר נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים לעומק משרדים להשכרה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משרדים להשכרה בתל אביב – אזור רמת החייל

    פורסם בתאריך 02/21/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    בעשור האחרון מצוקת משרדים להשכרה בתל אביב שברה כל שיא. הביקוש הרב להשיג משרדים במרכז הארץ ובייחוד בת"א הקפיץ בהתאם את המחירים משמעותית ביחס לפריפריה הסמוכה לעיר. נוצר ביקוש רב לאזורים מועדפים בת"א אליהם יש גישה תחבורתית וכן מרכזיות מסוימת שתאפשר ניהול מסחר הולם. מבין האזורים הפופולאריים להשכרה בתל אביב ניתן למנות את אזור מרכז העיר והסיטי, עזריאלי, אזור בית המשפט, דרך מנחם בגין והמסגר וכן אזור משרדים ברמת החייל ומגדלי פאר ברחבי העיר. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר