מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: גיא מנדלסון


 מאמרים שנכתבו על ידי גיא מנדלסון
  • סיוע מהמדינה ברכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 07/18/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רבים מאיתנו רואים ברכישת דירה חדשה מקבלן חלום רחוק שנראה לחלוטין בלתי מושג. מה שרבים אינם יודעים הוא כי משרד הבינוי והשיכון מסייע לאוכלוסיות רבות בקבלת משכנתאות רכישה, החל ממענקים וכלה בנקודות זכות המוענקות לאותן אוכלוסיות ומאפשרות להן לקבל משכנתאות בסכומים גבוהים יותר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ליווי עו"ד בעת רכישת דירה

    פורסם בתאריך 07/11/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    צעד מהותי וחשוב כמו רכישת דירה מחייב אתכם לנקוט בכל אמצעי ההגנה והבטחון שבהם תוכלו לנקוט, על מנת להבטיח שהעסקה תתבצע לטובת כל הצדדים, ועל מנת שתקבלו את הדירה שרכשתם בדיוק כפי שהובטח. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ליווי עו"ד בעת רכישת דירה חדשה מקבלן – חלק א'

    פורסם בתאריך 07/04/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    לאחר ההסכמה בעל פה ביניכם ובין מי מטעמו של הקבלן, תקבלו לידיכם טיויטת חוזה רכישת דירה מהקבלן לעיון וחתימה בהמשך, בצירוף כל הנספחים הרלוונטיים. במקרים מסויימים תצטרכו לחתום גם על טופס "בקשה לרכישת דירה" – מעין מסמך מקדים המלווה את הסכום הראשוני לתשלום, שיופקד בנאמנות בידי עורך הדין מטעם הקבלן, עד לחתימה על החוזה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיבו של זכרון דברים בעת רכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 06/27/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא צעד גדול וחשוב, ולכן נוצר הנוהג לחתימה על זכרון דברים ראשוני כהקדמה לחתימה על החוזה בין המוכר והקונה. זכרון דברים, בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, הינו מסמך משפטי לכל דבר, ומחייב את שני הצדדים על הפרטים המצויינים בו. בכל מקרה של חילוקי דעות בהמשך, מהווה זכרון דברים מסמך רשמי בפני בית המשפט. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תקופת בדק ותקופת אחריות

    פורסם בתאריך 06/20/2013 תחת קטגוריה אומנות

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא אירוע מרגש ומשמח בחיינו. בפעולה זו, אנו למעשה מגשימים חלום אנושי טריוויאלי, של קורת גג לנו ולבני משפחתנו. עם זאת, תקלות וליקויים עלולים להיווצר תמיד, גם בדירות שנבנו על ידי הקבלנים הטובים ביותר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דברים שחשוב לברר לפני רכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 06/13/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה היא החלטה שאין להקל בה ראש. החישובים הפיננסיים שאנו עושים לפני ביצוע צעד שכזה הם חשובים ביותר, אולם הם לחלוטין אינם מספיקים. הנה עיקרי הדברים שחשוב לבדוק לפני רכישת דירה מקבלן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שיקולים סביבתיים שחשוב לקחת בחשבון בעת רכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 06/06/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה היא עניין לא פשוט עבור רבים מאיתנו. למעט הסכומים העצומים של הכסף הנדרש לשם כך, וההוצאות הבלתי נגמרות – ראוי לזכור שמדובר בתהליך ארוך ובמקרים מסויימים יש צורך לבדוק ולקחת מספר פרמטרים חשובים בחשבון – לפני שמבצעים את ההחלטה החשובה הזו. עם כל כך הרבה מאמץ, חרטות הרי לא באות בחשבון. בדקו היטב את הסביבה בה אתם עומדים לגור, וודאו שהיא מתאימה היטב לאופי החיים שאתם מתכננים בבית החדש כל אלה לפני חתימת החוזה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קבלת הדירה בעת רכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 05/30/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    חיפשתם ומצאתם דירה כלבבכם, חתמתם על חוזה עם הקבלן, ועברתם את תקופת הבנייה בשלום. הזמן לקבל את הדירה הגיע – ואחד הימים המאושרים בחייכם מתחיל. אבל לפני שאתם ממהרים להזמין הובלה ולתכנן את חנוכת הבית, עליכם לבדוק היטב את הדירה שקיבלתם, מה מצבה, והאם עמד הקבלן בהבטחות ובהתחייבויות שקבלתם ממנו בעת החתימה על חוזה הרכישה. אם נכנסתם אל הדירה וגיליתם בה ליקויים שונים – יהיה קשה הרבה יותר להוכיח כי נגרמו כתוצאה מליקויי בנייה. יתרה מזאת, אל תסכימו לחתום על שום מסמך המחייב אתכם להמנע מתביעות עתידיות כלפי הקב ..קרא את המאמר השלם ..

  • ביטוח משכנתא בעת רכישת דירה חדשה מקבלן

    פורסם בתאריך 05/23/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא ללא ספק צעד משמעותי מאין כמוהו. הרוכשים דירה כזו מתכוונים, ברוב המקרים, לנצלה למטרות מגורים או כהשקעה עתידית מניבה ביותר. לכן, כשלוקחים משכנתא כדי לרכוש דירה כזו, חשוב לדעת הכל על רכישת ביטוח משכנתא – ביטוח מיוחד שהבנקים מחייבים את לקוחותיהם לעשות במקרים של נטילת משכנתא. הנאמר כאן הוא כמובן מידע כללי, ועל מנת לקבל מידע מפורט עליכם לפנות אל הבנק ממנו תנטל המשכנתא. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משמעות רכישת דירה "על הנייר"

    פורסם בתאריך 05/16/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא פעמים רבות מה שנקרא בז'רגון המקצועי (והופך במהרה גם לביטוי שגור אצל כל מי שמתחיל תהליך של רכישת דירה חדשה) רכישת דירה "על הנייר". המשמעות היא פשוטה – הדירה שאתם רוכשים איננה קיימת כלל, ואין באפשרותכם לראות אותה ולהבין כיצד תהיה בנויה, למעט דרך אמצעי ההמחשה השונים שיסופקו לכם על ידי הקבלן. אמצעי המחשה כאלה יכולים להיות תכניות אדריכליות של הדירה והבניין, הדמיות ממוחשבות ומצגות כאלה ואחרות, שנוצרו על ידי גרפיקאים שעובדים עם האדריכלים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חובת תשלום מס רכישה בעת קניית דירה חדשה מקבלן – חלק ב'

    פורסם בתאריך 05/09/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    פטורים והקלות בתשלום מס הרכישה בעת רכישת דירה שנייה ..קרא את המאמר השלם ..

  • חובת תשלום מס רכישה בעת קניית דירה חדשה מקבלן – חלק א'

    פורסם בתאריך 05/02/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    העלייה הדרסטית במחירי הנדל"ן שחלה בשנים האחרונות, והמחאה החברתית שהתחוללה בעקבותיה בקיץ 2011, גרמו לרשויות במדינה לחפש דרכים יצירתיות להקטנת הביקוש לנדל"ן בארץ – ולגרום לכך שמחיריו ירדו מעט על מנת שיתאפשרו גם למעוטי היכולת שבתושבי ישראל. אחת הדרכים לכך היא מס הרכישה אשר הונהג עוד לפני כן, אך חוקיו הוחמרו בעקבות צעדי הממשלה החדשים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הדברים שקל "לפספס" בעת רכישת דירה חדשה מקבלן– חלק ב'

    פורסם בתאריך 04/25/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    מובא כאן המשך המאמר הנוגע לאותם דברים שניתן בקלות להחמיץ, מתוך חוסר תשומת לב הנובעת מגודש בפרטים, או מתוך רצון להתקדם בתהליך הקנייה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הדברים שקל "לפספס" בעת רכישת דירה חדשה מקבלן– חלק א'

    פורסם בתאריך 04/18/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא צעד חשוב, ורובנו עורכים תחקיר מעמיק לפני שאנו עושים את אותו צעד. עם זאת, ריבוי הפרטים שלהם אנו אמורים להקדיש תשומת לב וריבוי הפעולות שעלינו לעשות – עשויים לגרום לכל אחד מאיתנו "לפספס" כמה דברים קטנים אך לא פחות חשובים בדרך ..קרא את המאמר השלם ..

  • הדברים שקל "לפספס" בעת רכישת דירה חדשה מקבלן– חלק א'

    פורסם בתאריך 04/18/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    רכישת דירה חדשה מקבלן היא צעד חשוב, ורובנו עורכים תחקיר מעמיק לפני שאנו עושים את אותו צעד. עם זאת, ריבוי הפרטים שלהם אנו אמורים להקדיש תשומת לב וריבוי הפעולות שעלינו לעשות – עשויים לגרום לכל אחד מאיתנו "לפספס" כמה דברים קטנים אך לא פחות חשובים בדרך ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר