מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: asi levi


 מאמרים שנכתבו על ידי asi levi
  • רדיו תל אביב

    פורסם בתאריך 12/06/2015 תחת קטגוריה מוזיקה

    תל אביב היא ללא ספק עיר האורות של ישראל, מקומות הבילוי בה רבים, המוני אנשים רוצים להיות בה לגור בה או סתם לסייר ולחוש תל אביבים ליום אחד, יש בה מרכזי פנאי ובידור, מופעים ובמות, אמנים מעולים וסנטר גדול שרק תל אביביים יודעים את כל הכניסות והיציאות בלי להתבלבל, יש בעיר הזו כל כך הרבה תעסוקה והיא עיר ללא הפסקה, אך המוזיקה בה ..קרא את המאמר השלם ..

  • האם עדיין נחוץ הרדיו עם כל הטכנולוגיה המתקדמת של היום?

    פורסם בתאריך 02/12/2014 תחת קטגוריה מוזיקה

    בעידן בו הטכנולוגיה שלנו שולטת עלינו, אם מדובר במחשבים, סלולר, מכשירים אלקטרונים וכיוב, האם אנחנו עדיין זקוקים למקלטי הרדיו הישנים שפועלים על גלי תדר שמשדרים את האות שלהם כך שנשמע את המוזיקה והתכנים שמכתיבים לנו במקום לשים באייפון או בגלקסי שלנו את המוזיקה האהובה עלינו? ..קרא את המאמר השלם ..

  • ה-NSA שוב בכותרות והפעם נתפסה כשהיא ריגלה אחר מחשבים סגורים

    פורסם בתאריך 01/16/2014 תחת קטגוריה אקטואליה

    הסוכנות לביטחון פנים של ארצות הברית ה-NSA ריגלה אחר מאה אלף מחשבים בעולם כאשר חלקם היו סגורים וזאת כי הם חדרו דרך גלי הרדיו של ה- USB שנמצא במחשב. לא מדובר על תחנות רדיו או רדיו אזורי ואפילו לא על רדיו ממלכתי, אלא על גלי הרדיו שנתנו אותות מתוך ה- USB. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תכניות רדיו מבקרים תכניות טלוויזיה

    פורסם בתאריך 12/25/2013 תחת קטגוריה דיעות

    כמו בעיתונים גם תכניות הרדיו מצאו לעצמם את היכולת לבקר תכניות טלוויזיה, לרוב אלו תכניות הריאליטי והשירה למיניהן, אך האם ניתן לקבוע לפי שיפוטם של אותם שדרנים את טיב או איכות התכנית, רק על פי דבריהם ולא על סמך שהם מבקרי טלוויזיה מובהקים? ..קרא את המאמר השלם ..

  • התקשורת הפכה גשם וברקים לסופה נוראה שמשתוללת בארצנו

    פורסם בתאריך 12/11/2013 תחת קטגוריה דיעות

    במשך שבוע שלם מפחידים אותנו מפני הסופה הנוראית שתבוא אלינו היישר מן הארץ הקרה- רוסיה, סופה רוסית מכנים אותה, וכידוע לנו שברוסיה, סופה היא מצב שלא ניתן בכלל לצאת מהבית בשל הקור הנורא ומפלסי השלג שלעתים חוסמים את פתח הבתים... ..קרא את המאמר השלם ..

  • המר"ן עובדיה יוסף הלך לעולמו, חגיגה תקשורתית דוחה

    פורסם בתאריך 10/07/2013 תחת קטגוריה דיעות

    מנהיג ש"ס הרוחני הרב עובדיה יוסף נפטר בצהרי היום לאחר מאבקים קשים על חייו, כאשר יום לפני קם להכרה ויום למחרת קרה הגרוע מכל, ומי שחגג על כך היו אלה כלי התקשורת, שמלבד סיקור וידיעה כל הערוצים הן בתחנות הרדיו והן ברשתות השידור בטלוויזיה, הן כבר מציגות לנו אופציות מי יחליף את הרב עובדיה יוסף, האם זה יהיה הרב עמר, או שבכלל לא יהיה לו מחליף, הם מכניסים את בניו בפיהם שכן הם אלו שיקבעו את ההליכים הפוליטיים ומה לא... ..קרא את המאמר השלם ..

  • חזרה לבית הספר- שיעורי הבית הם נושא הריב הכי גדול שלנו עם הילדים

    פורסם בתאריך 09/02/2013 תחת קטגוריה חינוך

    אחרי שכולם חזרו לבית הספר עם מגוון הילקוטים והמחברות המקושטים בדמויות אהובות וסאגת סט הבוב ספוג ודורה נסתיימו להם, כשהילדים החמודים שלנו רצו בדיוק את כל כלי הכתיבה והעזרים הנלווים בדמותו של בובספוג או בצורת ברבי ושחקני כדורגל מפורסמים מהעולם, כעת אולי הם באמת ילמדו וזה ישרה בהם את הרוח הלימודית, לפתוח מחברת כי הדמות האהובה עליהם מופיעה על כל עולם הלימודים שלהם? ..קרא את המאמר השלם ..

  • דיסני כובש את האינטרנט

    פורסם בתאריך 08/27/2013 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    דמויות דיסני מציפות את עולם המשחקים זה לא סוד, אך כעט דיסני משיקה את INFINITY משחק אונליין חדש ובו כל דמויות הסרטים האהובים, משפחת סופר על, מכוניות, מפלצות בע"מ וגם שודדי הקרביים, אשר מלוות אתכם בעולמם הקסום, כאילו אתם בדיסנילנד הווירטואלי הראשון מסוגו, של עולמות הסרטים הללו... ..קרא את המאמר השלם ..

  • משחקים לילדים בחופש הגדול והפעם- אסטרטגיה

    פורסם בתאריך 07/01/2013 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    החופש הגדול הגיע ועימו הגיעו המוני זעטוטים לרחובות העיר אשר שוטפים אות בלא מעש. אז נכון שקנינו לאותם אהובים קטנים חוברות לימוד לחופש הגדול כדי להעשיר את הידע שלהם ושלא ישכחו את החומר, אבל כמה אותם קטנטנים יכולים לבצע את אותה הפעולה מבלי שאף אחד נותן להם הדרכה ותשומת לב על כך? ..קרא את המאמר השלם ..

  • הטלוויזיה כמכתיבת שפה

    פורסם בתאריך 06/25/2013 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    לרובנו טלוויזיה נתפסת כעוד מסך בידורי שבא להעביר לנו את הזמן בין ארוחת הערב למיטה, אך לא כולם יודעים שטלוויזיה היא זו שמכתיבה לנו מה לעשות ואיך. לפני הכל- היא אומרת לנו מה לאכול, לא רק בפרסומות, היא מראה לנו המון תבשילים, או בתכניות בישול או בתכניות שלמות על אוכל... ..קרא את המאמר השלם ..

  • בכל מדינה הספגטי והפיצה שונים

    פורסם בתאריך 06/20/2013 תחת קטגוריה תזונה

    על כך שהאיטלקים המציאו את הפיצה ואת הספגטי, אין עוררין, אך אם נאכל באיטליה ספגטי ברחוב ונטו ברומא, זה לא תהיה אותה מנה כמו לאכול ספגטי במסעדה בת"א, זאת בגלל שההרגלים שלנו שונים אחד מהשני. במסעדות באיטליה המנה קטנה ועולה המון כסף, במיוחד כשיושבים במסעדות ... ..קרא את המאמר השלם ..

  • מהו רדיו אינטרנטי?

    פורסם בתאריך 06/13/2013 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    כולנו מכירים את הרדיו הרגיל, שבו מושמעות תחנות ידועות כמו רשת ב', גלי צהל רדיו, רדיוס 100 FM רדיו ללא הפסקה 103 FM ושאר התחנות הכי אהובות עלינו בסקלה. ברדיו אינטרנטי, אין סקלה, אין לו אפילו את... ..קרא את המאמר השלם ..

  • מפעל מים כנעני התגלה בעיר העתיקה- גזר הכנענית

    פורסם בתאריך 06/11/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    רדיו רשת ב' מסקר לא רק אירועים מדיניים, הוא גם מסקר אירועים סביבתיים וארץ ישראלים, כי הפעם הוא סיקר את ההתגלות המפתיעה של מפעל מים כנעני, שיתגלה לארכיאולוגים, בעת עבודתם ברשות הטבע והגנים, אשר מצאו אותו בתל גזר, אשר שוכנת בין לטרון לרמלה... ..קרא את המאמר השלם ..

  • משחקי חשיבה שמפתחים את הדמיון

    פורסם בתאריך 06/10/2013 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    משחקי חשיבה בשנים האחרונות נהיו כיפיים יותר ויותר, מה שעושה לילדים חשק לשחק פחות במשחקים אלימים ויותר ללכת לכיוון החשיבתי, אך אנחנו כהורים לא תמיד שמים לב במה הילד שלנו משחק ולעיתים שוכחים שמשחקי חשיבה יכולים לתרום רבות למוחו והבנתו של הילד... ..קרא את המאמר השלם ..

  • השוואה בין סלוצקי ודומינגז לשי ודרור

    פורסם בתאריך 06/09/2013 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    רוב תחנות הרדיו משדרות לנו כיום מדי בוקר תכניות הומוריסטיות וסאטיריות על חדשות היום, כשצוותים צוותים נערכים אחד מול השני שבכל תחנה יש צוות אשר מגונן על משבצת השידור שלו מול צוות אחר... ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר