מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: רמי בן עמי

צור קשר עם רמי

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 6


 מאמרים שנכתבו על ידי רמי בן עמי
  • סודות האינטרנט – דייג אוהב דגים?

    פורסם בתאריך 12/26/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    בעבר הייתי נוהג לשבת על המזח בנמל יפו ולדוג. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג הסבו לי הנאה רבה.יצא לי לחשוב לא פעם כי כל התחום של קידום ושיווק באינטרנט בו אני עוסק דומה לדייג... ..קרא את המאמר השלם ..

  • המלצות ככלי שיווקי לאתר שלך

    פורסם בתאריך 11/14/2012 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    ברצוני לדבר איתכם הפעם על נושא שכולם צפו באתרים שונים, יודעים, שמעו מאיפשהו אבל לא ממש התייחסו אליו כמו שצריך - אלמנט זה נקרא "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו כמו שצריך, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל עצום בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • סודות האינטרנט – כיצד תדעו מהו העיצוב הנכון ביותר עבורכם

    פורסם בתאריך 09/23/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    היום אני אגלה לכם את אחד הסודות החזקים להפקת תוצאות מירביות ואפקטיביות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס. ..קרא את המאמר השלם ..

  • איך האתר שלך מעוצב ?

    פורסם בתאריך 08/14/2012 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    פעמים רבות שמעתי בקהילת מקדמי ובוני אתרים שאני מנהל את הטענה כי עיצוב אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שיעור חשוב לכל בעל אתר

    פורסם בתאריך 08/08/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    מדד חשוב לבדיקת רמת ואיכות האתר וכן לשיפור אחוזי ההמרה הינו מדד שיעור הנטישה. כלי זה מסייע לנו לקבל אינדיקצייה בזמן אמת על מה שמתרחש באתר ומאפשר לנו להפיק תועלת רבה בשיפור איכות האתר. מנסיון, ישנם מקרים בהם שיפור שיעור הנטישה הוא זה שעושה את ההבדל בין אתר שאינו מניב תוצאות לבין אתר מצליח בצורה בלתי רגילה. בנוסף, שיעור הנטישה הינו אחד המדדים להם גוגל מתייחס בדרוג האתר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הכותרת בדף - אלמנט חשוב באתר שלכם

    פורסם בתאריך 07/18/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    ברגע שהגולש הגיע לאתר שלנו, הצלחנו לצוד את תשומת ליבו לשניות ספורות בלבד. כעת, בכדי להשאיר אותו באתר ולהמשיך את הליך העברת המסר שלנו, כדאי שנבין מה עובר לו בראש ומה יניע אותו ברגעים אלו. כיצד גורמים לגולש להישאר באתר ולגלוש בנתיב שהכנו עבורו ואשר דרכו נוכל להעביר לו את המסר הרצוי וכן נניע אותו לפעולה? איך נדע על מה הגולש חושב? מה הוא צריך באותם רגעים? איזה פיתרון הוא מחפש או אולי יש משהו המפריע לו באתר... ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר