מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: אדם בר

צור קשר עם אדם

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 18


 מאמרים שנכתבו על ידי אדם בר
  • התרגשות החגים בישראל

    פורסם בתאריך 04/03/2012 תחת קטגוריה ניהול משק הבית

    כל שנה,באופן קבוע מספר חודשים לפני בוא החג, אי אפשר לתאר את ההתרגשות שפורצת ברחבי המדינה לפני כל חג שמתקרב. כולם כבר מתחילים לשאול את השאלה "איפה אתם בחג", שאלה המאפיינת כל יהודי לפני חג מתקרב. כמובן שלאחר שהבנו איפה נהיה כולנו בחג השאלה הנשאלת היא מה נאכל בחג. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ממונה בטיחות בעבודה

    פורסם בתאריך 03/25/2012 תחת קטגוריה אומנות

    ממונה בטיחות בעבודה חשוב לאיכות העבודה ולבטיחות העובדים, הדרכות בטיחות הן לא דבר של מה בכך וכל סוג עבודה שהיא במיוחד מפעלים, עובדי משרדים, עובדי משק וכל ארגון המעסיק עובדים. בישראל, כמו ברוב העולם הבינו את חשיבות העניין והקצו משאבים גדולים להדרכות בטיחות, וחוקקו חוקים הדורשים זיהוי של סיכונים וביצוע הדרכות לעובדים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יתרונותיה וחסרונותיה של היונה

    פורסם בתאריך 03/25/2012 תחת קטגוריה בית

    הרחקת יונים, למה ומדוע?
    הרחקת יונים מבתי מגורים וממרכזי עסקים היא אחת הבעיות היותר נפוצות בישראל. הקשר שלנו עם החיה בעלת הכנף האהובה עלינו כל כך, לעיתים מטעה את דעת האנשים כמה נתונים שחשוב לדעת אותן. היונים אמנם נחשבות לסמל השלום, אך בה בעת הן מביאות איתן לא מעט נזקים ומחלות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שיטות הרחקת יונים

    פורסם בתאריך 03/25/2012 תחת קטגוריה בית

    שיטות רבות קיימות להרחקת יונים, כאשר חלקן אנושיות וידידותיות כלפי היונים ואף מתוחכמות לעתים, לעומת זאת קיימות כמה שיטות אכזריות כלפי היונים כמו הדברה, ריסוס רעלים ואף במקרים חריגים ירי.
    קיימות שיטות רבות דוגלות בידידותיות כלפי היונים והסביבה, ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים - שיטות עבודה

    פורסם בתאריך 03/22/2012 תחת קטגוריה בית

    בעיות יונים היא בעיה נפוצה ומוכרת אשר אין כמעט ישראלי אחד שלא זקוק לה, בעבר, כאשר משפחה ישראלית ממוצעת ניסתה לבצע הרחקת יונים בעצמה היינו יכולים לראות ניירות כסף קרועים על אדניות החלון במקרה הטוב או קרעים מהם במקרה הפחות טוב. לכן הרחקת יונים חייבת להתבצע על ידי מומחה ..קרא את המאמר השלם ..

  • קניה חכמה של חלקי חילוף לרכב

    פורסם בתאריך 03/22/2012 תחת קטגוריה רכב

    קשה בימינו למצוא חלקי חילוף לרכב העומדים בדרישות הכל כך גבוהות שלנו. ישנם סוגים רבים של חלקי חילוף לרכב, חשוב לקנות אצל חנות חלקי חילוף לרכב אשר סומכים בה על המוכרים, ושהסחורה בה היא איכותית ובטיחותית ..קרא את המאמר השלם ..

  • בבחירת צלם אירועים מוצלח

    פורסם בתאריך 03/20/2012 תחת קטגוריה אומנות

    מתוך עשרות של מאמרים, כתבות ואייטמים שפוזרו בעיתונות הכתבה וברשת, ליקטנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירת צלם אירועים מוצלח לאירוע מוצלח. בחירת צלם אירועים היא אולי אחד החלקים היותר חשובים בהכנות לאירוע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עורך דין פשיטת רגל

    פורסם בתאריך 03/19/2012 תחת קטגוריה חוזים

    כיום מספרי העסקים שקמים ונופלים עולים בקצב מסחרר, מעטים העסקים שממשיכים להתקיים בכבוד ואף לגדול, אם העסק שלך פשט או פושט את הרגל, מומלץ שתקבע פגישת ייעוץ אצל עורך דין לפשיטת רגל. מי שצבר חובות גדולים יכול להכריז על פשיטת רגל, כך מתאפשר להקפיא את כל ההליכים המשפטיים בהם השתמשו הנושים בתיקי הוצאה לפועל. פשיטת רגל הינו תהליך מורכב המחייב סיוע של עו"ד לפשיטת רגל. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כפר סבא - עלייה ברמת החיים

    פורסם בתאריך 03/19/2012 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    עליות המחירים נרשמו לכל רוחב איזור השרון עם עליות חזקות של למעלה מ 10% עלייה במחירי הדירות בכפר סבא מביאה את העיר לאיכות חיים ברמה גבוהה כמו גם במחירי הדירות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • השיטות להרחקת יונים

    פורסם בתאריך 02/21/2012 תחת קטגוריה בית

    קיימות שיטות רבות להרחקת יונים, חלקן אנושיות וידידותיות כלפי היונים ואף לעתים מתוחכמות משהו, לעומת זאת קיימות כמה שיטות די אכזריות כלפי היונים כמו הדברה, ריסוס רעלים ואף במקרים חריגים ירי.
    שיטות רבות דוגלות בידידותיות כלפי היונים והסביבה, מכיוון שאנו לא רוצים לפגוע ביונים ובטח שלא להורגם, אלא רק להרחיקם מסביבת המחייה שלנו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עו"ד פשיטת רגל

    פורסם בתאריך 01/22/2012 תחת קטגוריה מעמד אישי וגירושין

    האם אני צריך עורך דין לפשיטת רגל? ואם כן מתי?
    כיום מספרי העסקים שקמים ונופלים עולים בקצב מסחרר, מעטים העסקים שממשיכים להתקיים בכבוד ואף לגדול, אם העסק שלך פשט או פושט את הרגל, מומלץ שתקבע פגישת ייעוץ אצל עורך דין לפשיטת רגל. מי שצבר חובות גדולים יכול להכריז על פשיטת רגל, כך מתאפשר להקפיא את כל ההליכים המשפטיים בהם השתמשו הנושים בתיקי הוצאה לפועל. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דירות במודיעין

    פורסם בתאריך 01/22/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    עלו דיווחים כי בשלושת החודשים האחרונים נרשמה עלייה במחירי הדירות באיזור המרכז. לפי אתר נתונים מחיר הדירות עלו בממוצע ב כ-3.7 % עלייה המשקפת את הקצב השנתי של עליית מחירי הדירות במרכז. ביבנה למשל, נרשמה לאחרונה עלייה חדה מאוד במחירי הדירות(כ-10%) כמו גם במודיעין(כ-9%), יישובי השרון (כ-8%), שוהם (כ-6%) ויהוד (כ-5%) ..קרא את המאמר השלם ..

  • יום כיף בים המלח

    פורסם בתאריך 01/22/2012 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    במשך מאות שנים, נסעו מאות קילומטרים אנשים מכל רחבי כדור הארץ לים המלח, לו יש הסטוריה עשירה ומרשימה, כזאת שמעט מאוד אנשים מודעים אליה. יש אנשים המאמינים כי יריחו וסדום היו באיזור ים המלח, מכיוון שזמן קצר לפני כן אותרו מספר ערים עתיקות סביב ים המלח. על פי רישומים הסטורים מתגלה כי היו איזורים נוספים מסביב לים היו מאוכלסים מעל לאלפיים שנה ..קרא את המאמר השלם ..

  • חדרי ילדים מעוצבים!

    פורסם בתאריך 01/22/2012 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    בתור הורים יש המון דברים שחשובים לנו, אחד החשובים ביותר הוא חדרי ילדים. חדרי ילדים משמשים למטרות רבות אך בעיקר לאפשר לילדים מרחב ופרטיות כבר מגיל צעיר.
    אחד הדברים החשובים ביותר בתוך החדרים עצמם הוא המקום, מצד אחד שיהיה מקום לאחסון אך מצד שני שיהיה מרווח ונעים ..קרא את המאמר השלם ..

  • צלם לחתונות ואירועים

    פורסם בתאריך 01/22/2012 תחת קטגוריה אומנות

    טתם להתחתן? עושים אירוע? לא יודע איזה צלם לבחור בסה"כ זו לא נראה עבודה קשה למצוא צלם טוב, אלא שמארגנים חתונה גם עניין פשוט כמו למצוא צלם הופך למסובך. צלם חתונה אינו דבר של מה בכך, מכיוון שתיעוד האירוע אמור להישאר מזכרת לשנים רבות, לכן שווה להשקיע חד פעמי קצת יותר ולשכור צלם מקצועי יותר. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר