מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: אודי מזרחי

צור קשר עם אודי

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 10


 מאמרים שנכתבו על ידי אודי מזרחי
  • מתנפחים

    פורסם בתאריך 01/20/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מתקנים מתנפחים הם נותנים לכל אחד את הביטוי למשמעות הבסיסית ביותר של המילה "כיף". מתקנים שכאלו מכניסים חיים בכל אירוע וכל המשתתפים יכולים לקפץ להם להנאתם. משום מה התפיסה שלנו אומרת כי אלו מתקנים אשר מתאימים לילדים, אך אין זה אפילו קרוב למציאות. ישנם מתנפחים המיועדים גם לשימוש על ידי מבוגרים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים ליום הולדת

    פורסם בתאריך 01/20/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מתנפחים ליום הולדת של כל ילד יהוו, ללא כל ספק, אטרקציה ייחודית וכיפית, שממנה יוכלו להנות כל הילדים. קוסם זה מיושן, וחיקויי "יובל המבולבל" למיניהם כבר נהיו בנאליים מידי ולא מקוריים. אם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת למסיבה אמיתית של כיף וצחוק, אז מתנפחים ליום הולדת הם הפתרון המושלם.
    מתנפחים ליום הולדת מיוחד באמת! ..קרא את המאמר השלם ..

  • אודותם של חברות המתנפחים

    פורסם בתאריך 11/21/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    "ענק המתנפחים" מביא איתו שנים רבות של ניסיון בתחום המתנפחים, מתקני בריכה, הפעלות לאירועים, מתקנים אתגריים ודוכני מזון ואנו נרגשים בכל פעם מחדש, להביא את הניסיון והמקצועיות שלנו אל האירוע או המסיבה שלך. המסירות והמחוייבות שלנו לשירות אישי, חשיבה יצירתית, מחירים תחרותיים, מבחר אינסופי של אטרקציות והמקצועיות, הם אלו שהופכים אותנו ל"ענק המתנפחים". ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתקנים מתנפחים בירושלים

    פורסם בתאריך 11/21/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    ישנם לא מעט כאלו אשר מציעים שירותי השכרת מתקנים מתנפחים בירושלים לאירועים ולימי כיף אך הסוד הוא לדעת כיצד לבחור את החברה הטובה ביותר שגם תציע לנו את השירות הטוב ביותר, גם תהיה מקצועית וכמובן שיהיו בידה כל האישורים הנדרשים להפעלת מתקנים אלו – למען הנאתנו ובטיחותנו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מה חשוב לבדוק בהשכרת מתנפחים?

    פורסם בתאריך 11/21/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    הדבר הראשון והבסיסי ביותר שאותו מוכרחים לבדוק הוא האם החברה להשכרת מתקנים מתנפחים מחזיקה בכל האישורים הנדרשים. זהו תחום המצריך מהעוסקים בו להחזיק באישורי בטיחות, אישורי מהנדסים וכו' ולא כל אחד יכול לעסוק בו "סתם כי מתחשק לו". המתקנים דורשים רמת בטיחות מסויימת ואחזקה ברמה גבוהה ואישורים אלו באים להעיד על כך שהמתקן בטוח לשימוש. בתחון זה אין כל מקום לפשרה כיוון שמתקנים מתנפחים שאינם בטיחותיים עלולים להיות מסוכנים מאוד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתקנים מתנפחים

    פורסם בתאריך 11/21/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מתקנים מתנפחים הם אטרקציה כיפית ומרעננת לכל הגילאים. גם המבוגרים וגם הילדים ימצאו עצמם מקפצים מצד לצד ולשיא הגובה וכולם ללא יוצא מן הכלל יהנו מהחוויה כמו שלא נהנו מעודם. מתקנים מתנפחים יכולים להשתלב כאטרקציה באירוע או כנושא העיקרי העומד במרכזו של האירוע, הכל נתון לבחירתכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים למכירה

    פורסם בתאריך 11/20/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    קניית מתנפחים יכולה להיות עסקה משתלמת במיוחד אם תדע לעשות זאת בדרך הנכונה ובשלבים הבאים.

    ישנן חברות המציעות את המתנפח החדש מיד ראשונה. לא תמיד תהיה זו החלטה נבונה לבחור במתנפח יד ראשונה כיוון שהמחיר גבוהה מאוד על מוצר שעדיין לא נוסה ואין לו אישור בטיחות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים לאירוע

    פורסם בתאריך 11/20/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מבוגרים וילדים כאחד לא יכולים שלא להעלות חיוך מאוזן אל אוזן כשהם רואים את כל החברים מהעבודה או מבית הספר קופצים ומשתוללים על מתקנים מתנפחים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שמתנפחים לאירוע שלכם ישברו את הקרח כבר מהשניה הראשונה.
    אף אחד לא יכול להישאר אדיש למראה טירה מתנפחת שעליה מקפצים ילדים, לצד ילדים בנפשם... ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים להשכרה

    פורסם בתאריך 11/20/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מתנפחים להשכרה לכל אירוע כמו מסיבת יום הולדת, יום כיף, יום גיבוש בעבודה ולמעשה לכל אירוע או יום שבו אנחנו רוצים לעשות כיף אמיתי. אם אתם מארגנים אירוע שחשוב לכם ראשית שהמוזמנים אליו יהנו באמת ולא רק יבואו כדי "לצאת מידי חובה" וגם חשוב לכם שידברו עליו אחר כך, ללא שום ספק מתנפחים להשכרה הם הפתרון המושלם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים בירושלים

    פורסם בתאריך 11/17/2011 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    כל מסיבה או אירוע מיוחד יכול לשדרג את עצמו לאין ערוך אם מזמינים מתקנים מתנפחים. ישנן חברות רבות העוסקות בתחום זה שישמחו לסייע ביעוץ לגבי המתנפחים המתאימים ביותר לכל סוג או אופי של אירוע. כמובן שהחברות נמצאות בפריסה ארצית וניתן למצוא שירותי השכרת מתנפחים בירושלים, תל אביב ובכל רחבי הארץ. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר