מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: הילה קומם

צור קשר עם הילה

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 3


 מאמרים שנכתבו על ידי הילה קומם
  • מהו הזמן הנכון להתחיל בשירות יחסי ציבור?

    פורסם בתאריך 05/04/2009 תחת קטגוריה תיאטרון והופעות

    כדי שיכתבו על המוצר שלנו, צריך להיות סיפור וסיפור קשה ליצור כבר מהרגע הראשון שבו מוצר יוצא אל השוק. שהרי אנשים עוד לא השתמשו בו כמעט, לא ידועות עדיין תוצאות השימוש בו ואין לכאורה הרבה מה לספר.
    מכיוון שאני מתמחה בתחום קידום אמנים, אתן דוגמא מתחום זה.
    אמן זקוק לקהל ויחסי ציבור הם כלי, שעוזר לו לבנות קהל. כדי לעניין את התקשורת, צריך לקיים מופעים פתוחים לקהל הרחב (במכירת כרטיסים) , אבל מי יבוא למופע , אם אין קהל? ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפים בכתיבת הודעה לעיתונות - מאת הילה קומם

    פורסם בתאריך 01/19/2009 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    לא פרסמת , לא עשית? האם שמעתם אי פעם ססמא זו? אנשים אינם מודעים לכך שכמעט כל מה שכתוב בעיתון הוא פרי של עבודת קשרי עיתונות. למעשה גם המיתון שאנו חווים היום נגרם על ידי יחסי ציבור של גורם אינטרסנטי, אשר מרוויח מהמיתון.
    אותו גורם (או גורמים) שכנע קודם את העיתונות, העיתונות פרסמה, אנשים קראו והשתכנעו ואחר כך המיתון הפך לעובדה.
    קשרי עיתונות הם בעצם מסע שכנוע של הציבור אשר עובר דרך סוכני ביניים: עיתונאים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מופע חדש - להשקיע כדי לקצור את הפירות - מאת הילה קומם

    פורסם בתאריך 12/07/2008 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    לפני כמה עשורים פשנל (אברהם דשא), ומפיקים אחרים היו מגייסים את הכישרונות הצעירים מהלהקות הצבאיות בצבא. המפיק היה מגייס את הכותבים, דואג לפוסטרים, משווק לועדי עובדים, דואג להופעה בערוץ הטלוויזיה האחד שהיה קיים ומריץ את המופע.
    האמנים קיבלו לוח חזרות והופעות וצ'ק בסוף החודש, היו בכך יתרונות, אך גם חסרונות.
    כיום יותר ויותר אמנים מפיקים את עצמם, ורק אחרי שהמופע שלהם מתחיל להצליח, מגיעים המשווקים השונים. אמנים רבים גם משווקים את המופע שלהם בעצמם. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר