מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: יואב ליסו

צור קשר עם יואב

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 13


 מאמרים שנכתבו על ידי יואב ליסו
  • אי קבלת משכנתא - השמאים הם הגבול

    פורסם בתאריך 02/24/2023 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    שוק המגורים בישראל הינו מורכב וייחודי אשר ברוב הנכסים הותיקים אשר נסחרים בין קונים ומוכרים קיימות זכויות בנייה.



    זכויות בנייה אלה נחבאות לעיתים עקב תכנית חדשה אשר מופקדת ומעלה את הפוטנציאל הממשי של הנכס וסביבתו.



    רוב הדירות הותיקות בעלות זכויות להקמת ממ ..קרא את המאמר השלם ..

  • תחביבים מומלצים לזוגות שרוצים לצאת מהשגרה

    פורסם בתאריך 12/08/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    מי לא מעוניין בחיי זוגיות מרתקים ומגוונים? הרי כולם יודעים ששגרה ושעמום יכולים להרוס כל מערכת יחסים. גם כאלה שהתחילו עם המון להט ותשוקה. בפוסט זה, אספר על מספר תחביבים משותפים שיעזרו לכם להוסיף פלפל למערכת היחסים שלכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • 5 מתנות נפלאות לכבוד יום האהבה

    פורסם בתאריך 08/01/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    יום האהבה מעניק לנו הזדמנות לפנק ולהפגין את הערכתנו לחצי השני שלנו. כלומר, נדרש לתת תחושת חמימות ותמיכה בכל ימות השנה. אך, זהו עיתוי מעולה לצאת מגדרנו ולעשות משהו מיוחד לבחירת ליבנו. אישית, מדי שנה, מקדיש המון זמן ומחשבה, על מנת למצוא מתנה קסומה לבת זוג המדהימה שלי. כדי להקל על כל אלה שמחפשים רעיונות למתנה, אמליץ על חמש אפשרויות נפלאות שיעניקו לאהובתכם המון אושר ושימחה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • איך לבחור צלם תינוקות המתאים ביותר בשבילכם?

    פורסם בתאריך 07/25/2012 תחת קטגוריה ילדים

    מהרגע שהתינוק נולד, בא לנו לתעד כל דבר קטן שקורה לו. כמובן שכיום, לכל אחד, יש בבית מצלמה טובה שמאפשרת לעשות אין ספור תמונות. אך יחד עם זאת, אין להשוות בין צילום חובבני לצילום שמבוצע על ידי איש מקצוע אמיתי. כלומר, רק צלם מקצועי ידע לתפוס את הקטן שלכם בפוזה הכי מצחיקה ומרתקת. לפיכך, הורים רבים מתפתים לצילום תינוקות בסטודיו המיועד לכך. אך כיצד נבחר את הצלם המתאים ביותר למשימה הלא פשוטה? ..קרא את המאמר השלם ..

  • 5 רעיונות לבילוי עם ילדים באמצע השבוע

    פורסם בתאריך 06/25/2012 תחת קטגוריה פעילויות

    זמן איכות עם הילדים הוא כלי חיוני לשמירה על יחסים טובים ובריאים במשפחה. אך עקב מעמסות החיים, לא תמיד מתאפשר לנו להקדיש מספיק זמן לאנשים שיקרים ללבנו. על מנת להקל עליכם, אציג מספר רעיונות מומלצים לבילוי עם ילדכם באמצע השבוע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • למה כדאי להשתתף בסדנת צחוק זוגית?

    פורסם בתאריך 06/14/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    יוגה צחוק (בשפת העם - סדנאות צחוק) תפסו תאוצה בשנים האחרונות ונהיו פופולריות מאוד בכל רחבי העולם. רק בארץ קיימים עשרות מקומות ומאות מנחים אשר מעבירים סדנאות צחוק במטרה לקרב בין אנשים ולהעניק להם הזדמנות ליהנות מחוויה מצחיקה, מעוררת וייחודית. מעבר לכך, חלק מיועצי זוגיות, זיהו את הפוטנציאל בסדנאות אלה וממליצים לזוגות לקחת בהם חלק פעיל. הם מנמקים את ההמלצה דרך ארבע נקודות כפי שאפרט בהמשך הפוסט. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפעלה מומלצת למסיבת רווקות

    פורסם בתאריך 05/21/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מסיבת רווקות היא אירוע מדהים ומרגש מאוד. הרי מדובר על מסיבה מיוחדת לכבוד הכלה, רגע לפני כניסתה תחת החופה והקמת משפחה. לכן, נרצה לארגן חגיגה גדולה, שמחה ובלתי נשכחת. כדי שהערב יצליח, כדאי להקדיש מחשבה להפעלות המתאימות ביותר לאירוע. על מנת לעזור לכם במלאכה, אפרט על מספר אטרציות מומלצות ואדגיש את היתרונות של כל אחת מהן. בכל אופן, כשאתן בוחרות, שימו לב לכמות המשתתפות, אופי הקבוצה ורצונות הכלה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מה דרוש בשביל ליצור קשר זוגי

    פורסם בתאריך 05/06/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    מה דרוש לנו בשביל ליצור קשר זוגי מוצלח עם בני המין השני? זוהי ללא ספק אחת התעלומות והסוגיות הנמצאות תחת ויכוח מתמיד בין בני אדם, חוקרים ומומחים למיניהם. זו גם אחת השאלות הרלוונטיות ושמעניינות אותנו ביותר.


    במאמר זה אנסה להתייחס לשאלה הזו, באמצעות דעה שהיא אמנם אישית אך גם מבוססת על טיעונים ברורים וגם מחקרים פסיכולוגיים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • היכן לארגן את המסיבה הפרטית שלכם

    פורסם בתאריך 04/23/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    לא פעם, קורה שאנחנו רוצים לארגן מסיבה פרטית, לעיתים לעצמנו ולעיתים עבור מישהו אחר.

    במאמר זה אני אציג את האופציות העיקריות שקיימות היום (בישראל, לפחות) על מנת לארגן את המסיבה הפרטית הבאה שלכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טעויות נפוצות באימון סוסים

    פורסם בתאריך 12/07/2011 תחת קטגוריה כללי

    סוס מאולף ומאומן באופן מקצועי יכול לסייע רבות במשימות שונות לרבות עיבוד אדמה, מעבר ממקום למקום, בילוי לכל המשפחה וטיפול באנשים עם מגבלויות פיזיות ומנטליות. אך אם לא להשקיע זמן ונשמה בסוס, הוא עלול לפתח הרגלים והתנהגויות שליליות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • האם רכיבה על סוסים גורמת לנו להיות מאושרים יותר?

    פורסם בתאריך 11/04/2011 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    חלק גדול מאנשים אשר חווים את ההנאה של הרכיבה, מחליטים לאמץ אותה לתחביב קבוע. אם תשאלו את אותם רוכבים אשר רוכבים באופן קבוע, תגלו שהם מאושרים יותר מאלה שלא. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חיי מין - 9 טיפים לזוגות

    פורסם בתאריך 10/19/2011 תחת קטגוריה זוגיות

    חיי מין - 9 טיפים לזוגות ..קרא את המאמר השלם ..

  • היתרונות הבריאותיים של האדממה

    פורסם בתאריך 10/06/2011 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    לאדממה ישנם תועלות בריאותיות רבות, בניגוד למרבית החטיפים והנשנושים האחרים. בנוסף להיותו חטיף, האדממה יכול לשמש במגוון רחב של מאכלים ומזונות. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר