מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: מיכאל רומנסקי

צור קשר עם מיכאל

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 14


 מאמרים שנכתבו על ידי מיכאל רומנסקי
  • הערים הגדולות של בולגריה

    פורסם בתאריך 01/24/2012 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    בעקבות כניסתה לאיחוד האירופי עוברת בולגריה בשנים האחרונות תהליך התפתחות מואץ, הניכר במיוחד בערים הגדולות של ארץ זו. הערים המרכזיות בבולגריה הן סופיה בירת המדינה, פלובדיב עיר הנהר המרשימה, וורנה עיר נמל חשובה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפעלות מיוחדות לילדים

    פורסם בתאריך 12/15/2011 תחת קטגוריה פעילויות

    הפעלות מקוריות לילדים בימי הולדת יכולות לעיתים קרובות לשנות את האירוע ולהפוך אותו מיום הולדת רגיל למסיבה שהיא חגיגה אחת גדולה , מלאת חיים ועניין. הרבה אנשים בוחרים לחגוג מסיבת יום הולדת עם הפעלות לילדים מכיוון שהפעלות אלו תמיד משמחות ילדים בכל רחבי העולם, מאז ומתמיד. אלו הן פעילויות מהנות ביותר שמתאימות לכל הגילאים. הילדים קופצים, משתוללים, מטפסים ומשחקים, והכי חשוב נהנים ומלאי עניין. ילדים מתייחסים לימי הולדת עם הפעלות ממש כאילו הם נמצאים בלונה פארק או במועדון ילדים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חשיבות מרכזייה וירטואלית לעסקים

    פורסם בתאריך 12/11/2011 תחת קטגוריה תקשורת וסלולרי

    מרכזייה וירטואלית מציעה תכונות בסיסיות רבות יוצאות דופן ומגוונות, אשר שימושיות במיוחד עבור בתי העסק המעוניינים לשפר את מערך התקשורת שלהם. ניתן לומר ללא ספק שרכישת מרכזיה וירטואלית לעסקים היא השקעה מינימאלית, אשר תמורתה אתם זוכים לנהל את העסק ללא בעיות תפעול, עם תכונות מתקדמות, וזאת ללא כל קשר לגודל העסק שלך. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תאורת גינה דקורטיבית

    פורסם בתאריך 12/10/2011 תחת קטגוריה גינון

    בכל רחבי העולם אנשים מתעניינים בנושא תאורת גינה דקורטיבית וכמספר האנשים כך גם מספר הסגנונות האפשריים. בעיצוב תאורת גן יש אינספור אפשרויות עיצוב, ובעוד התאורה בגינה מגיעה בשפע של סגנונות ועיצובים, יש לזכור כי תאורה בגינה משרתת אצל כולם את אותה מטרה, שהיא אספקת אור לשטח הגינה או לחלקים ממנה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • איפה מוצאים חליפות לגברים

    פורסם בתאריך 12/01/2011 תחת קטגוריה בית

    לקנות חליפה לגבר זה לא כמו לקנות עוד ג'ינס או חולצה נוספת. לרכוש חליפה אלגנטית זו משימה שכדאי לשים עליה את הדעת כדי להראות בסופו של דבר מושקעים ואלגנטיים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • המוסך הכי טוב למאזדה שלי

    פורסם בתאריך 11/29/2011 תחת קטגוריה רכב

    מכונית המאזדה נחשבת למכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל. גן חברות וארגונים וגם אנשים פרטיים בוחרים יותר ויותר בדגמים של חברת מאזדה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מי קורא חדשות מעולם התיירות בישראל?

    פורסם בתאריך 11/29/2011 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    ארצנו הקטנטונת ידועה כמדינה העמוסה במוחות עסקיים חכמים ולכן ישנה כמות גדולה מאוד של חברות תיירות בארץ. הכמות הגדולה של חברות אלו היא כמובן כי קל להבין שאחד העסקים הרווחיים ביותר היא עבודה עם תיירים.
    תיירים הם אנשים שמגיעים לכאן במטרה אחת, לטייל, ליהנות וכמובן לבזבז. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שיפוץ משרדים

    פורסם בתאריך 11/29/2011 תחת קטגוריה שיפוצים

    בנייני משרדים רבים נראים מוזנחים ולא מטופלים. חברות אחזקת המבנים למיניהן מציעות שירותי אחזקת מבנים ודואגות לבצע עבודות תחזוקה קלות בלבד. מדובר בטיפולים קוסמטיים בלבד שאינם בגדר שיפוץ משרד שלם. כך שאם יש לבניין המשרדים שלכם חברת אחזקה, אל תצפו שהבניין ישנה את פניו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כל מה שצריך לדעת על סדנאות גיבוש

    פורסם בתאריך 11/20/2011 תחת קטגוריה סדנאות

    בשנים האחרונות ארגונים וחברות רבות מצאו את סוד הקסם של גיבוש חברתי. מדובר בסדנאות גיבוש אשר השתתפות בהן ​​בכל רמה, הופכת להיות נתיב אפשרי ומועיל המשפר את הישגי העובדים ומטפח ביצועים גבוהים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מדוע צריך יועץ משכנתאות ?

    פורסם בתאריך 11/02/2011 תחת קטגוריה משכנתאות והלוואות

    יועץ משכנתאות הוא בדרך כלכלן או חשבונאי המתמחה בתחום המשכנתאות. תחום המשכנתאות הוא תחום רחב מאוד, ומרבית הבנקים מפעילים בנקים למשכנתאות תחת חסותם. משכנתא היא עסקה לא פשוטה כלל עם הרבה מאוד מרכיבים וסעיפים וסוגי ריביות, ותקופות החזר, ועוד מושגים רבים אחרים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פינת ליטוף בשרון – מתקרבים לחיות עצמן

    פורסם בתאריך 10/27/2011 תחת קטגוריה פעילויות

    כיום, משפחות רבות בישראל יוצאות לנופש בשרון, בייחוד משפחות שיש להן ילדים קטנים. השרון היא אכן, בחירה נבונה לנופש עם הילדים, כיוון שהשרון מציע המון אטרקציות מהנות לילדים, ובין היתר אפשר ליהנות מהנוף הפסטורלי והירוק, מהים ומהחופים המרהיבים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מהו חיפוי קרקע?

    פורסם בתאריך 10/27/2011 תחת קטגוריה גינון

    חיפוי קרקע הינה חיפוי הקרקע בחומרים אורגנים או אן-אורגנים. החיפוי גורם לבידוד ולהגנה הן של הקרקע והן של הצמחייה הצומחת עליה. שיטה זו יעילה ונפוצה בקרב גינות פרטיות, שטחים וגנים ציבוריים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בחירת מרכזיה מרוחקת לעסקים

    פורסם בתאריך 10/09/2011 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    בעולם המהיר, הזמין והתחרותי של היום, שירות לקוחות טוב יכול לעשות את ההבדל בין חברה רגילה לחברה מצליחה. מגוון דרכי התקשרות כבר אינה פריווילגיה שניתנת רק לשולטים ברזי הטכנולוגיה. ישנו צורך אמיתי לתת שירות יעל, זמין ונוח - כאן נכנסות מערכות טלפוניות יעילות למשחק. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תמא 38 - תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה

    פורסם בתאריך 10/09/2011 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    תמא 38 זוהי תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים נגד רעידות אדמה. מטרת התוכנית לאפשר חיזוק מבנים שאינם עומדים בדרישות התקן לרעידות אדמה. במסגרת התוכנית יינתנו היתרים לבניה והרחבה במבנים ופטורים והקלות מס לצורך העניין. כל זאת, על מנת לעודד דיירים לתוכנית חיזוק מבנים. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר