מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: גיא אברהם

צור קשר עם גיא

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 16


 מאמרים שנכתבו על ידי גיא אברהם
  • שיפוץ רהיטים

    פורסם בתאריך 06/02/2013 תחת קטגוריה שיפוצים

    טיפים על איך לטפל בריהוט המחודש שלך: בכל פעם שאתה רוצה לנקות את הרהיטים עליך לנגב אותם עם מטלית רכה ויבשה בלבד. אל תניח אותם במקומות לחים או חשופים ישירות לאור שמש. הימנע משימוש בכלים חדים כדי להסיר כתמי לכלוך דביקים. אף פעם אל תנסה ללטש את הרהיטים בעצמך בבית, אתה לא תשיג תוצאות טובות ויותר מכך אתה עלול בסופו של דבר לפגוע ברהיטים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חידוש רהיטים – אנשים עושים זאת!

    פורסם בתאריך 05/28/2013 תחת קטגוריה שיפוצים

    עדיין ישנם אנשים שההיקשרות לחפצים שלהם היא חזקה מאוד, הנוסטלגיה על העבר, הזיכרונות וכן ההתמכרות להרגל הישן. בין החפצים הללו, עשויים להיות גם רהיטים. רהיט אשר ניתן בירושה למשל, רהיט מזמני עבר או אפילו מזמן הילדות עשוי להיות קרוב לליבם ובעל ערך סנטימנטלי רב. נוסף על הזיכרונות, חידוש רהיט ישן עשוי לחסוך עלויות כספיות רבות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הובלות במרכז

    פורסם בתאריך 08/15/2012 תחת קטגוריה בית

    חברת הובלות במרכז מקלה על חוויית המעבר. חברות הובלות מקצועיות עשויות להיות עמוסות מאוד ולכן מוטב לאסוף רשימה של חברות הובלה נוספות ולתאם עימן מראש. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עורכי דין בחיפה

    פורסם בתאריך 08/13/2012 תחת קטגוריה חוק ומשפט

    כשאנו רוצים להזמין את שירותיו של עורך דין לדוגמא: לדיני משפחה, משפט אזרחי, משפט מסחרי או לכל תחום אחר עלינו לקבל החלטה נכונה ולבחור בעו"ד מקצועי ממגוון רחב של עורכי דין. ..קרא את המאמר השלם ..

  • אומגה 3 מרווה מרושתת (מרוולס) כי החיים חשובים לנו!

    פורסם בתאריך 07/21/2012 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    לאחרונה חוקרים רבים גילו כי אומגה 3 ממקור דגי עלולה להיות חשופה לרעלים. בדרך נס התגלה בישראל צמח בר עתיק ששמו מרווה מרושתת כמקור הטהור לאומגה 3. לצמח זה יש סגולות רפואיות יוצאות דופן ותכונותיו מסעירות את העולם כולו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • צימרים לפי שעה

    פורסם בתאריך 05/27/2012 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות המעוניינים בכמה שעות של רומנטיקה כבר לא צריכים לשבור את הראש בחיפושים אחר מרומות של נופש אלא פשוט לשוטט במנוע החיפוש "צימרים לפי שעה, והיצע רב ייפתח בפניהם כשהוא יציע סוגים שונים של חדרי אירוח באזורים שונים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוניות קריית טבעון

    פורסם בתאריך 05/26/2012 תחת קטגוריה רכב

    בתחנת מוניות קריית טבעון רוב המוניות חדישות ואיכותיות וביניהם מוניות גדולות במיוחד שעונות על כל צורך או בקשה של הלקוח. הנהגים מיומנים, מקצועיים ומנוסים שמעניקים לכל לקוח יחס אדיב ושירות הוגן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוניות נתב"ג – לשקט הנפשי שלך!

    פורסם בתאריך 05/06/2012 תחת קטגוריה רכב

    מוניות נתב"ג הינה חברה בעלת ותק רב מאוד ובבעלותה מוניות חדישות ואיכותיות. ראשית, ברצוננו לספר לכם, נוסעים יקרים, מעט על מוניות נתב"ג. מוניות נתב"ג מעסיקה אך ורק נהגים מקצועיים ומנוסים בתחום. שנית, כל המוניות הינן מוניות חדישות, מוניות ממוזגות, מוניות מרווחות, מוניות איכותיות וכמובן כולן מצוידות במכשירי קשר לתחנה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוניות נתניה לשירותכם

    פורסם בתאריך 05/05/2012 תחת קטגוריה רכב

    כולם יודעים שנתניה היא עיר גדולה והאוכלוסייה בה שונה ומגוונת. כמו כן, נתניה הפכה בשנים האחרונות לעיר מרכזית המציעה מרכזי בילוי רבים, כגון: מסעדות, חוף ים עם טיילת יפיפייה, מרכזי קניות גדולים. העיר גדלה ומתפתחת בקצב מהיר. זה גורם לתחרות קשה לערים רבות אחרות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • צימרים בנגב והדרום בואו לנפוש במקום!

    פורסם בתאריך 03/24/2012 תחת קטגוריה יחסים ומשפחה

    במדינתנו הקטנה, ישנם נופים נפלאים ביותר, אתרי נופש, שרבים מכל העולם כמהים לזכות לראות אותם מקרוב. כשאנו רוצים לצאת לחופשה ניצבות בפנינו אפשרויות בחירה רבות, כגון: בחירה בין חופשה כפרית לעירונית תוססת, בין חופשה בדרום לצפון ועוד. מה שנותר לנו זה רק לבחור מקום, להגיע אליו ואת כל השאר נקבל מבעל הצימר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוניות תל אביב

    פורסם בתאריך 03/10/2012 תחת קטגוריה רכב

    רבים מאיתנו יודעים שמונית היא כלי תחבורה קל לשני הצדדים, הן ללקוחות והן לבעלי המוניות. הנוסעים אשר שוכרים את השירות של כלי תחבורה זה בדרך כלל מגיעים למחוז חפצם ללא עצירות מיותרות ובזמן טוב. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ליל כלולות מי לא רוצה אותו לחוות?

    פורסם בתאריך 03/01/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    לפי סקרים רבים ניתן לראות כי רוב הזוגות הנישאים מעדיפים לשכור סוויטה או צימר יוקרתי מאשר לפנות לבתי המלון. סוויטה יוקרתית היא חוויה. גם אם אתם רוצים לחגוג חופשה רומנטית לרגל יום הנישואין או יום הולדת או כי פשוט מתחשק לכם, תוכלו תמיד לשכור סוויטה או צימר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • צימרים בראש פינה – אז צאו לשם, קדימה!

    פורסם בתאריך 02/21/2012 תחת קטגוריה זוגיות

    תחילה נלמד מה פירושה של המילה 'צימר'. בתרגום מגרמנית צימר זה "חדר" או מערכת חדרים, על פי רוב בבית מגורים או בחצר המושכרים לצורכי נופש. הצימרים הוקמו עם דגש על חווית אירוח בתחושה ובאווירה כפרית, אך עם זאת גם יוקרתית ומפנקת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בלש פרטי – הדרך הטובה ביותר לגלות את האמת.

    פורסם בתאריך 02/14/2012 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    מי אוהב כשמסתירים ממנו דבר מה? מי אוהב לחיות באפלה בלי לדעת מה קורה מסביבו? רק המחשבה שמישהו אינו אמיתי איתנו עלולה לגרום לנו לצמרמורת נוראית בכל הגוף. מלבד ההשפלה והתסכול, השקר עלול לפגוע במשפחה, בכסף או ברכוש שלנו. שכירת בלש פרטי לא רק מטיבה עימנו ע ..קרא את המאמר השלם ..

  • אומגה 3 מרווה מרושתת - תקרא, תבין, תדע.

    פורסם בתאריך 01/28/2012 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    במאמר זה אעמוד על היתרונות של חומצות שומן חיוניות לגוף האדם ובעיקר אתמקד באומגה 3. אפרט על חומצות שומן בכלל ועל אומגה 3 בפרט, כמו כן אסביר מה תפקידן של חומצות שומן ולשם מה אנו צורכים אותן. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר